abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46929
Jongens, ff m'n verhaal kwijt, en gelijk 'n waarschuwing voor mensen die 'n Telfort Pak&Bel prepay willen halen bij de Blokker (die goedkope, van 89 piek, weetjewel).

Goed, ik op vrijdag naar de Blokker. Telefoon s op . Maar goed, van de Telfort mochten ze me dan 'n Pak'nBel met abonnement meegeven, bij het inschakelen moest ik zeggen dat ze "er ff 'n prepay telefoontje van moesten maken" en dan "kwam het zo in orde, geen moeite". Goed, ik de Telfort gebeld met m'n splinternieuwe GSM (mooi toestel trouwens, Motorola). Nou, dat duurde wat langer maar dat kwam goed. Maandag zou ik telefonisch bereikbaar zijn, maar m'n beltegoed kwam pas later (dus tot vrijdag nie bellen). Gemengde gevoelens natuurlijk, maar ja.
Maandag wil ik weer proberen, dus ik draai m'n nummer. Zelfde tekst weer: "U heeft geen toegang tot dit nummer of tot deze dienst. De verbinding wordt nu verbroken. You do not have access to this number or service. Your call will be disconnected. *klik* *in-gesprek-toon*".
Nou, ik dus de Telfort weer gebeld. Ja, "die procedure nam ongeveer een week in beslag", dus vrijdag moest alles wel goedgekomen zijn. Dus ik vraag "Weet u dat zeker?", antwoord "Uhhh, nee.". Ik ben maar netjes en fatsoenlijk gebleven aan de telefoon, bereik je meestal meer mee, maar tot nu heeft 't niks geholpen. Ik heb nu dus 'n mooi GSM-toestel, waarmee ik niet gebeld kan worden, en elk nummer wat ik draai (ook GRATIS nummers) is 't na 2 minuten of langer wachten, "Hallo, met Telfort! Waarmee kan ik u van dienst zijn?". En nog iets, abonnement op ieder moment gratis opzegbaar, stel je voor dat je overal 'n jaar aan vast zit! SIM-lock kost je dus mooi 350 piek, anders is je toestel onbruikbaar.
Ik ben dus echt kwaad nou!
En alvast 'n waarschuwing dus, als je die Pak&Bel wil kopen en hij's op, laat je niet zomaar die abonnements-Pak'nBellers in je handen douwen.

pi_46930
WOW ..... tot vrijdag geen pizza ??

sorry , leedvermaak

dinsdag 30 november 1999 @ 16:12:00 #3
1668 Portemonaie
Keihard de Coolste
pi_46931
Koopjesjager.
Whoehahaha
Op een na laatste waarschuwing.. [admin]
pi_46932
Stom van je.
Ach lul toch niet.
Doe zoals ik.
pi_46933
quote:
En nog iets, abonnement op ieder moment gratis opzegbaar, stel je voor dat je overal 'n jaar aan vast zit! SIM-lock kost je dus mooi 350 piek, anders is je toestel onbruikbaar.

Je kan er wel een andere simkaart in stoppen maar dan alleen van telfort.
Trouwens wie koopt er nou een gsm bij de Blokker? Geintjuh.

pi_46934
Ja, je had kunnen weten dat Telfort een stom bedrijf is. Kijk alleen maar naar die reclame, waar die man z'n spullen uit zijn brandende huis haalt. Hij wacht met bellen tot zijn daltarief ingaat. Maarrrrr.....112 is toch een gratis nummer.

Nee, voor mij geen Telfort. Ik woon in de randstad dus ik heb een Dutchtone en een Ben abonnement. Betere tarieven.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  vrijdag 10 december 1999 @ 09:35:00 #7
568 Juul
Is gewoon lief
pi_46935
Chain lieverd, nu weten we het wel

* Juul knuffelt Chainsaw.

en nu wil ik er niets meer over horen !!!!!!!!

The Bitch is Back!
pi_46936
Uh...Telfort heeft nog geen landelijke dekking, als je in het Noorden woont(zoals ik) kun je pas medio mei 2000 gebruik maken van de Telfort aanbiedingen/netwerk.

Dus mijn vraag is heb je wel dekking in het gebied waar je woont?

Pris

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_46937
Ook SIM-Lock is te kraken voor motorola zal je moeten zoeken. Voor de nokia zijn er genoeg tools beschikbaar
Computers don't loose information, operators do
pi_46938
EFFE OF TOPIC:ik weet het

ARGH Amappa heeft het een heel topic verkracht!
Het hele topic is verdwenen en er is een of ander vaag topic voor in de plaats dat niet klopt naam 1:50PM
Het tara in de playboy topic!!!
Wat een ontzettende k** zooi!!!
moest er effe uit

bweh 1:)~
  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 1999 @ 17:56:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46939
Stom ja, heb me wezenloos lopen zoeken, was mijn topic. Ik heb overigens een prepaid pakket van de KPN, mobiele telefoonkaart, 139 met 25 beltegoed. prima ding, dat Motorola d520.
pi_46940
hmm 350,- voor een sim-lock?? bij KPN Hi PrePay is dat maar 150,-

om ff op de sim-lock cracks terug te komen, ik heb nl een nokia met sim-lock, zijn die tools er werkelijk?

Het leven is geen lolletje maar net een krentenbolletje

pi_46941
testje sorry
  dinsdag 14 december 1999 @ 14:39:00 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_46942
Ha die Chain,

Hoe komt het toch dat je altijd van die hardware-probleempjes hebt?
Je gaat me toch niet vertellen dat je thuis dat gsm-metje weer ff uitelkaar gehaald hebt om te kijken hoe het nu werkt?
Of heeft je schattige broertje er een werkstuk mee gemaakt voor school?

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_46943
Zo, omdat er nu ook wat serieuze reacties tussen staan maar even 'n update.

Update:

Op de woensdagavond (5 dagen na aankoop dus) bleek m'n telefoon te werken met 25 piek (25 piek te weinig dus!) beltegoed. Nou, na 'n poosje is dat dus op. Toen weer naar Telfort gebeld (3e keer ondertussen). Nou dat hadden de vorige twee dan helemaal fout gedaan, ze hadden naar m'n adres moeten vragen en 't wisselen hadden ze ook verkeerd gedaan zo bleek. Dus, adresgegevens gegeven, en excuses van Telfort gekregen, want dat had niet zo moeten lopen. Ja, ik had iemand aan de lijn die 't snapte . 3 uur later controleer ik voor de gein m'n beltegoed en merk dat 't er al opstaat. Alles perfect geregeld . No hard feelings, not anymore.

Heej Avia, tijd geleden zeg! Nee heb 'm niet verder uit elkaar gehaald hoor. Alleen ff gekeken wat voor batterij erinzat, wat voor typenummer 'ie had (want dat stond niet op de doos, was benieuwd) en waar de SIM-kaart zat.

pi_46944
quote:
op 12-12-1999 om 02:00 AM schreef Patrick het volgende:

om ff op de sim-lock cracks terug te komen, ik heb nl een nokia met sim-lock, zijn die tools er werkelijk?

Jazeker zijn die tools er

hier een site die je kan helpen http://cyber.nl.fortunecity.com/bit/13/index.htm

je heb vaak wel een data kabel of IR interface nodig.

Computers don't loose information, operators do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')