Paar dagen thuis is ook wel lekker nu ik er eenmaal ben hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh jammer![]()
Wel chill maar twee dagen naar school
Waren er gister een paar die gingen Trump supporters (en hun kinderen!) met pepperspray aanvallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie soms gigantische bedragen langs komen, heel apart. Bernie heeft ook intens domme supporters, die mensen die gaan schreeuwen bij Trump rallies snappen niet dat ze het juist aan het verneuken zijn
Dat is echt heel apart ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bernie heeft ook intens domme supporters,
Ze hebben de retoriek al heel snel in zich opgenomen dat je alles wat je niet zint facist mag noemen en daar geweld op mag toepassen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er gister een paar die gingen Trump supporters (en hun kinderen!) met pepperspray aanvallen.
Ik heb nog steeds de gat in mijn kaakquote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn kaken
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En bij iedere hbo/wo middenklasse gezinnetje die een volvo rijden.
Ben je weer aan de druks geweest?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klopt, omdat er meer allochtonen in de randstad wonen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.
Xtc op?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee zijn hossel is op zijn gezicht gaan zittenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je weer aan de druks geweest?
Op de Veluwe is de gemiddelde persoon erg, erg calvinistisch.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.
Jij bent afgaande op je posts trouwens Calvinistischer dan de gemiddelde persoon die je beschrijft.
Niet als het om materiele zaken gaatquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
Jij bent afgaande op je posts trouwens Calvinistischer dan de gemiddelde persoon die je beschrijft.
Ach, met huidige beleid is dat over 10 jaar toch wel uitgeroeid.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, omdat er meer allochtonen in de randstad wonen.
elanquote:Op donderdag 28 april 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, met huidige beleid is dat over 10 jaar toch wel uitgeroeid.
Kinderen zijn tegenwoordig al vies brutaal, ook die met christelijke achtergrond
quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je weer aan de druks geweest?
Had 4 fmp eergisterenquote:
Dat ass thoquote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee zijn hossel is op zijn gezicht gaan zitten
Beetje net zoals de Nederlandersquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben de retoriek al heel snel in zich opgenomen dat je alles wat je niet zint facist mag noemen en daar geweld op mag toepassen.
Antifa huhaha.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de Veluwe is de gemiddelde persoon erg, erg calvinistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |