Het mag wel, de mods halen dan de pagina uit de google adsquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef over_hedge het volgende:
Echt elke keer weer de zelfde discussie als nielsgeode een foto plaatst![]()
![]()
![]()
Het mag niet van fok, heeft met google adsense te maken. Al valt deze foto wel mee.
Dat is je eigen risicoquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef larsico het volgende:
En aangezien de kans groot is dat men niet alleen in prive-sferen op FOK zit,
Nee. zoek het vorige topic maar op waar deze discussie ook was. Toen hebben de mods ook gezegd dat het in een spoiler moet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het mag wel, de mods halen dan de pagina uit de google ads
Zodra een proces een bepaald gegeven/gewoonte is, kan je er inderdaad voor kiezen om je daar tegen te verzetten. Óf je je kan redelijkerwijs aanpassen aan het publiek waar je mee te maken hebt.quote:
Nee, toen we het thema naakt hadden haalden ze het topic uit google addsquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. zoek het vorige topic maar op waar deze discussie ook was. Toen hebben de mods ook gezegd dat het in een spoiler moet.
Ik hanteer de facebookregels: er zijn geen vrouwentepels of schaamdelen te zien, dus is het geen 18+quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. zoek het vorige topic maar op waar deze discussie ook was. Toen hebben de mods ook gezegd dat het in een spoiler moet.
Ja dat zal best. Als heel het topic over naakt gaat. Maar niet als het maar om 1 foto gaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, toen we het thema naakt hadden haalden ze het topic uit google adds
Het gaat niet om 18+ of niet maar om wat google er van vind.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik hanteer de facebookregels: er zijn geen vrouwentepels of schaamdelen te zien, dus is het geen 18+
Dat dus. We bekijken van keer op keer welke actie we exact wenselijk achten. Dat kan soms misschien wat inconsequent overkomen. We doen ons best het zo oprecht een consequent mogelijk te behandelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het mag wel, de mods halen dan de pagina uit de google ads
Maar dat is toch ook zo in mijn foto?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef Junglebeast het volgende:
Is het niet dat er 2 verschillende handen op één buik geplaatst worden?
* Ik ga verder scherven zoeken..
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
Aandacht is niet zondermeer een indicatie voor kwalitiet
Ik zie dat ook niet, wou er niet over beginnen, maar het is niet duidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo in mijn foto?
Ah ja zie nu het verschil met de nagels.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo in mijn foto?
Die twee handen zijn van twee verschillende mensen
Mijn foto krijgt wel veel aandacht
Zijn niet mijn handenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet, wou er niet over beginnen, maar het is niet duidelijk.
Je hebt gewoon vrouwelijke handen Niels
Even een iets andere edit, was niet helemaal tevreden met vorige en kon pas vandaag bij Lightroom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Te diep in het glaasje kijken...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nou dan maken we het volgende thema toch "gekleed"..quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:33 schreef MoChe het volgende:
Ik doe niet mee maar vind het wel 'grappig' om te zien hoe nielsgeode het toch elke keer weer voor elkaar krijgt om bij zowat elke thema een naaktfoto in te zenden. Knap. Om maar bij het thema te blijven: Waar het hart vol van is... ...
"Adamskostuum"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:36 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nou dan maken we het volgende thema toch "gekleed"..
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:25 schreef very het volgende:
"Het is onbillijk van een cirkel, de hoek te verwijten dat hij scherp is."
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:50 schreef nielsgeode het volgende:
Twee handen op één buik
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 20 mei 2016 06:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Even een iets andere edit, was niet helemaal tevreden met vorige en kon pas vandaag bij Lightroom.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:33 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
De vaan van de opstand planten.
[ afbeelding ]
Niet zo veel tijd gehad deze maand :S
22 u later kan echt nietquote:Op zondag 22 mei 2016 21:57 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
mocht het nog kunnen, dan wil ik graag m'n inzending wijzigen.
[ afbeelding ]
lekker boeiend. Nog niemand heeft gestemdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |