Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat topquote:Op donderdag 28 april 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oeeeh leuk! Hebben jullie al wat gepland samen?
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone komquote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat top
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone kom
Ooh zo, nou dan gewoon morgen gaan en geen zorgen maken daarna.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaaaa
gaat ook goed komen
het afspraakje zelf wel
dat gaat altijd goed, alleen daarna faal ik altijd
of ik vind het meisje in kwestie gewoon niet leuk genoeg
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2016 11:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone kom
dat is onzinquote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mij.
oh je kan toch voor daarna alvast wat afspreken?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat top
Als je een lafaard bent kan het oordeel nog negatief veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mij.
nouuuu niet echt onzin hoorquote:
Ik wil niet te veel pushen en er nu weer over beginnenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh je kan toch voor daarna alvast wat afspreken?
Klopt wel, maar veranderd zelden positiefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een lafaard bent kan het oordeel nog negatief veranderen.
friendzone is ook gewoon bescherming natuurlijkquote:
dat is echt niet waarquote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt wel, maar veranderd zelden positief
Wat mij persoonlijk betreft kan ik dat beamen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt wel, maar veranderd zelden positief
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:31 schreef Nouri het volgende:
een vriend van mij werd gefriendzoned door meisje
hij vond dat meisje leuk alle contact verbroken
nu is het zijn vriendin
volgens mij kunnen we beter vrienden blijvenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.
Of dacht hij gewoon dat hij gefriendzoned was? Want mannen lijken dat best snel te denken.
Jezus, wat een wisselvallig wijf.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:33 schreef Nouri het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we beter vrienden blijven
ja of gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
friendzone is ook gewoon bescherming natuurlijk
leuke jongen maar geen relatiemateriaal
ik wil er wel nog mee omgaan
#friendzone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |