Het is alweer drie jaar geleden dat ik een fiscaal vak had maar dat is me erg slecht bevallenquote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet bijvoorbeeld?
Slechte instelling, matigquote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is alweer drie jaar geleden dat ik een fiscaal vak had maar dat is me erg slecht bevallen
Ha die tongquote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef tong80 het volgende:
Weet je wat zo leuk is ? Na het koekhappen, zaklopen en opgetuigd koningshuis. Je zapt naar Jeroen Pauw, en ziet Adje Visser. Het oranje gevoel uit de jaren 70, in levende lijve. De oranje Philips-platenspeler-box. Het WK-74. 'We leiden.''Zijn we er toch ingetuind ?' De bal op de paal van Robbie. Ding a Dong. Koningin Juliana die spruitjes pelt bij Wim t. Schippers. De autoloze zondag. En dan rolschaatsen op de A2. De rust die er heerste. Penny de Jager. Ik kijk dus naar Pauw. De meiden aan tafel ratelen zo snel dat het niet te volgen is. Eén of andere tatoe-zanger spreekt nog sneller. Er zou maar eens iemand tussen kunnen komen. Ik moet aan Broer Dirks denken. Die won nooit. Maar was wel een held in het oranje, tijdens de pinksteren zijspancross. Net zoals Ad Visser onze harten stal, met Iggy Pop in de coniferen. De schreeuwers aan tafel zijn we morgen weer vergeten. De bril van Ad Visser is nooit beslagen geweest. Die zag door een oranje beslagen bril, Jan Bols een extra buitenbocht rijden. En Corrie ? Die was de koningin. Want huilen is voor jou te laat. En voor nu een mooie herinnering.
Economie, maar daar kun je natuurlijk ook niet zonder het rechtquote:
Vreselijk saai of vreselijk moeilijk? Volg je zelf nog de oude opleiding?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is gewoon vreselijk
Jazekerquote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef tralalala het volgende:
Maar uh, deze hele aflevering gaat over het Wilhelmus?
Beidequote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreselijk saai of vreselijk moeilijk? Volg je zelf nog de oude opleiding?
Een dagje hoorcollege volgen kan je overigens al vrij goed helpen, dat kan bij de EUR (en ergens anders ongetwijfeld ook wel)quote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreselijk saai of vreselijk moeilijk? Volg je zelf nog de oude opleiding?
Als dat je niet bevalt zap je toch lekker naar SBSquote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef tralalala het volgende:
Maar uh, deze hele aflevering gaat over het Wilhelmus?
Zappen is zinloos.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als dat je niet bevalt zap je toch lekker naar SBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |