Kan evengoed nogquote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef ToT het volgende:
HOLY SHIT!!!!
72 gram suiker per 100ml pure siroop!
75% fruit, my ass!!!!!
Had erger gekundquote:
Beugelsquote:Op zondag 15 mei 2016 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had erger gekund.
Ik vond die flessen altijd wel wat hebben (Flensburger had deze geloof ik ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor laptop is dat? Lijkt op de gene die ik heb. (ik gebruik hem niet meer, hij is 5 jaar oud.)quote:
17¤ duur vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bedacht gisteravond het plan om vandaag een bak ijs te halen met een fles 43 (altijd reteduur [ afbeelding ] ) en daarvan zelf milkshakes te maken met m'n blender die ik 2 jaar geleden voor m'n verjaardag had gekregen, maar nog nooit gebruikt had.
Die bak ijs was een makkie, was in de aanbieding (iets van vanille/advokaat ijs?) en die 43 was ¤18 voor 0,7L [ afbeelding ].
Maar ze hadden blijkbaar ook een soort budgetversie van 43 en omdat die fles ook 0,7L was en maar ¤10 was, heb ik die maar geprobeerd. Not bad!
Ook prima in de milkshake, die hele bak ijs was binnen 2 uur via m'n 'nieuwe' blender in m'n maag terechtgekomenLekker man!
Dat spul heet (even oplezen) spanish delight LICOR DE LA VAINILLA (geen tikfouten, dit is wat op de fles staat).
Had al eerder een el-cheapo variant geprobeerd, maar die was veel minder stroperig en gewoon niet zo best. Maar deze is best prima!
Zit nu de rest van de fles op te maken met een restje cashewnoten, enjoying the good life
Asus R500VD.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:51 schreef Firewarrior het volgende:
Ik drink water, thee, ice tea, limonade, multi vitamine sap en soms koffie
En meestal 1x per dag chocomel
En melk/yoghurt door de cruesli/muesli/ontbijtgranen als dat telt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van de multi vitamine sap is volgensmij een oud plaatje.
[..]
Wat voor laptop is dat? Lijkt op de gene die ik heb. (ik gebruik hem niet meer, hij is 5 jaar oud.)
PS4 & PC (desktop).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waar game je op? Of doe je dat niet?
Ik alleen nog op PC en soms op 3DS, ik gebruik mijn PS3 amper nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |