een watquote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Geerd het volgende:
Je moet een prostaatstimulator halen geen plug
Ja dat snap ik, maar ik heb ook over ervaringen gelezen van mannen die een vinger in hun reet kregen terwijl ze klaarkwamen en het helemaal het einde vonden. Sowieso zullen er toch ook wel homo's zijn die zich aftrekken terwijl ze geneukt worden?quote:Op donderdag 28 april 2016 01:39 schreef totalvamp het volgende:
Als je klaarkomt trekken je spieren samen dus zal daarom wel klote voelen.
Gewenning misschien? Vinger is ook niet echt dik en zit niet in de weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 02:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik heb ook over ervaringen gelezen van mannen die een vinger in hun reet kregen terwijl ze klaarkwamen en het helemaal het einde vonden. Sowieso zullen er toch ook wel homo's zijn die zich aftrekken terwijl ze geneukt worden?
Zou het niet proberen. Grote kans dat de dop in je anus vast komt te zitten. Die krijg je er dan niet makkelijk uit. En als je het zonder doet krijg je hem moeilijk in en word de deo in je anus gespoten, zal ook wel niet fijn zijn, maar je laat wel lekkere scheetjesquote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ik steek gewoon een deobusje in me anus. Goedkoper.
Ervaringsdeskundigen: je haalt ze er zo uitquote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Zou het niet proberen. Grote kans dat de dop in je anus vast komt te zitten. Die krijg je er dan niet makkelijk uit. En als je het zonder doet krijg je hem moeilijk in en word de deo in je anus gespoten, zal ook wel niet fijn zijn, maar je laat wel lekkere scheetjes
Nope, ben gewoon slim en denk na voordat ik iets doe. Zouden jullie ook eens moeten proberen. Bespaart je een hoop ellende. Voordeel van verpleegkundige zijn, je kan gevolgen overzienquote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen: je haalt ze er zo uit
Het lijkt me dat elk weldekend mens die dingen wel kan voorspellen. Maar goed, ik overschat mijn medemens wel vakerquote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Nope, ben gewoon slim en denk na voordat ik iets doe. Zouden jullie ook eens moeten proberen. Bespaart je een hoop ellende. Voordeel van verpleegkundige zijn, je kan gevolgen overzien
Zat mensen die dat niet kunnen. Dat heeft tv en internet al wel bewezenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het lijkt me dat elk weldekend mens die dingen wel kan voorspellen. Maar goed, ik overschat mijn medemens wel vaker
kun je die kopen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je weet wat een prostaat is?
Je zou het eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef Oraal het volgende:
Ik snap dat nooit; mannen die het lekker vinden plastic, metalen en stenen hulpstukken
in hun eigen anus te mikken, prikken en wrikken.
Oh ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef Oraal het volgende:
[..]
Misschien is het een cultureel verschil?
Mannen van buitenlandse afkomst neigen volgens de cijfers veel meer naar anale capriolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |