Voor Bruma verwacht ik toch nog wel de nodige interesse. Heeft zich internationaal erg goed laten zien.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wordt weer een drukke zomer voor Brands. Maher weg, zeer waarschijnlijk interesse voor Willems, De Jong, wellicht Narsingh, Bruma, Moreno (al vermoed ik dat die laatste twee wel blijven). Van Ginkel willen halen, een nieuwe vleugelspeler en vervangers voor alle spelers die vertrekken.
+1quote:Op zondag 1 mei 2016 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De glazen bol zegt echter 4-0 voor PSV en makkelijke winst voor Ajax....
Schaars speelde hiervoor. Maar dat is nou ook niet echt een geweldenaar.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch niet zo vreemd zonder Pröpper en Hendrix?
Cocu kennende gebeurt dat rond minuut 70. Overigens vind ik het prima dat Maher speelt, laat de geldingsdrang zijn goede werk maar doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro op het middenveld en dan Locadia en Lestienne voorin. Zo moeilijk is het toch niet..
Dat zouden jullie ook nooit en te nimmer doenquote:
Uh, als ze zouden winnen en wij niet dan verdienen zij het toch gewoon?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zouden jullie ook nooit en te nimmer doen
faka reneggaquote:Op zondag 1 mei 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, als ze zouden winnen en wij niet dan verdienen zij het toch gewoon?
Wat een debiel bericht zeg.
Het team dat na de laatste speelronde bovenaan staat is gewoon de terechte kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zouden jullie ook nooit en te nimmer doen
Wel jammer dat het zo beslist moet worden.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef BeamofLight het volgende:
Die penalty tegen Utrecht was niet zo fijn
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo beslist moet worden.
Kun je wegstrepen tegen de onterechte corner die Ajax kreeg tegen Roda JC waaruit zij 2-2 maakte.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo beslist moet worden.
Ik zit vaker in de Arena dan jijquote:Op zondag 1 mei 2016 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel het jaar stil en Ajax wordt kampioen en de successupporter laat zich weer zien.
Even quotenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel het jaar stil en Ajax wordt kampioen en de successupporter laat zich weer zien.
Volgend jaar Bergwijn shinen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Lestienne wint wel de award voor de slechtste invalbeurt ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |