Drukte viel mee hoor, had het erger verwachtquote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gisteravond en nacht nog wel in de stad maar is zo druk dat ik dat ook haat
in een hoekje staan op de grote marktquote:Op woensdag 27 april 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon in een hoekje staan net als dima
door 't weer wss ja, maar alsnog drukquote:Op woensdag 27 april 2016 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drukte viel mee hoor, had het erger verwacht
Genoeg hoekjes, lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2016 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in een hoekje staan op de grote markt
quote:Op woensdag 27 april 2016 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik raakte wel gwn verdwaald IN de drie gezusters hewtf wat is het daar groot, besefte ik mij op dat moment pas
echt niet, maar een paar en die creëerden geen extra hoekjesquote:Op woensdag 27 april 2016 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Grote markt was afgesloten met van die hekken dus genoeg hoekjes
wc is gwn op begaande grond hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is echt groottigmiljoen trappen die naar boven gaan en overal een kamer
Wij zochten een wat rustigere dansgedeelte en dat is bovenquote:Op woensdag 27 april 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wc is gwn op begaande grond hoor
hebben ze die draaiende bar nog?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik raakte wel gwn verdwaald IN de drie gezusters hewtf wat is het daar groot, besefte ik mij op dat moment pas
zodat je rustig en beheerst in glas kon stappen?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zochten een wat rustigere dansgedeelte en dat is boven
Geen last van gehadquote:Op woensdag 27 april 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zodat je rustig en beheerst in glas kon stappen?
klopt zag 't gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin trapte wel in glas toen we even naar buiten liepen gvd
goed om te wetenquote:Op woensdag 27 april 2016 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
Grote markt is dat middelste rode vakje bij Monopoly.
quote:Op woensdag 27 april 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch maar een keer in de vijf jaar officieel?
1x in de 40-45 jaar dacht ikquote:Op woensdag 27 april 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch maar een keer in de vijf jaar officieel?
Dodenherdenking is jaarlijks, jij bent in de war met 5 mei: Bevrijdingsdag. Dat is 1 keer per 5 jaar een feestdag en laatste was vorig jaarquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dodenherdenking is jaarlijks, jij bent in de war met 5 mei: Bevrijdingsdag. Dat is 1 keer per 5 jaar een feestdag en laatste was vorig jaar
Dit doet me wel denken aan een mop over een Duitserquote:Op woensdag 27 april 2016 14:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dodenherdenking is dan ook niet bepaald een feest.
quote:Op woensdag 27 april 2016 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit doet me wel denken aan een mop over een Duitser
Een Duitser is op 4 mei in Scheveningen en ziet daar allerlei mensen bezig met activiteiten voor de dodenherdenking. Hij begrijpt er niets van en vraagt aan een Hollander: Wat zijn jullie hier precies aan het doen? Nou, zegt de Hollander. Dit is de jaarlijkse dodenherdenking. Hier gedenken wij onze doden uit de 2e wereldoorlog. Oh, zegt de Duitser. Is dat alles? En dat voor die paar doden die bij jullie gevallen zijn. Bij ons zijn er nog veel meer doden gevallen. Ja, dat klopt, zegt de Hollander. Dat vieren we morgen.
Wie?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom post je dit jaar net zo veel als Ajacied?
Overal irritant aanwezig, maar valt mee inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt best mee hoeveel ik post trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |