Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:13 schreef Janneke141 het volgende:
Die kans is vrij groot. Terroristen hebben het in de regel voorzien op grote mensenmassa's. Ik zou thuisblijven.
absoluut ik kan het ook beamen, en glazen bollen liegen nietquote:
Ok ik blijf thuisquote:Op woensdag 27 april 2016 01:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
absoluut ik kan het ook beamen, en glazen bollen liegen niet
Ja. Of dacht je dat ze morgen de Blokker van Veendam gingen opblazen? Natuurlijk is Koningsdag een doelwit.quote:
quote:
Winkels zijn toch gesloten morgen?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Of dacht je dat ze morgen de Blokker van Veendam gingen opblazen? Natuurlijk is Koningsdag een doelwit.
Niet allemaal. Sommige durven het wel aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:19 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Winkels zijn toch gesloten morgen?
appie is gewoon open... alleen daarom zou je al iets willen doenquote:Op woensdag 27 april 2016 01:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommige durven het wel aan.
Ik zou sowieso uit de buurt blijven van de kruidvatquote:Op woensdag 27 april 2016 01:19 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Winkels zijn toch gesloten morgen?
Living on the Edge.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet allemaal. Sommige durven het wel aan.
quote:
Zou je dat iets boeien met een bomgordel om?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:26 schreef noodgang het volgende:
Die terroristen kijken wel uit, die gaan in dit kloteweer echt geen aanslag plegen. Dan worden ze nat
Nee joh, dan gaat hun kapsel door de war. Sterven als je haar slecht zit, dat gaat zelfs hen te verquote:Op woensdag 27 april 2016 01:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je dat iets boeien met een bomgordel om?
Of mag dat kruid, als ze dat ervoor gebruiken, niet nat worden?
Ze gebruiken geen buskruit mallootquote:Op woensdag 27 april 2016 01:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je dat iets boeien met een bomgordel om?
Of mag dat kruid, als ze dat ervoor gebruiken, niet nat worden?
Ik heb er geen flauw benul van, jij weet meer ervan?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:29 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ze gebruiken geen buskruit malloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |