abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163926003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Als goede mensen ook in eikels veranderen wordt de wereld daar niet beter van. Je kunt alleen wel meer voor jezelf opkomen en minder met een roze bril, realistischer naar een partner kijken.
Klopt. Dat zal ik zeker moeten doen.

Stukje van afgelopen nacht, vind ik zelf dan, komt vrij negatief over. Natuurlijk gingen veel reacties ook nog over mijn ex, en de waarheid is daar is niet veel positiefs over te vertellen. Vandaar de negatievere toon daar.

Zoals gezegd in het eerdere bericht is alles voor de rest juist positief en voel ik mij juist trots en goed. Ik ben erg trots op de nieuwe omstandigheden en die vind ik fijner maar ook belangrijker dan een gestoorde ex haha. Zij is verleden, nu komt het heden en de toekomst.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 00:17:17 #102
365231 Fera
Fire & Blood
pi_163945198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 01:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Tja, je hebt gelijk in de zin van teveel ruimte geven. Anderzijds... Ik houd niet van je vriendin allemaal beperkingen opleggen. Je hoort elkaar te vertrouwen, en dat deed (met nadruk op deed) ik ook.

O, dat bedoelde ik niet. Ik had niet over ruimte als in vrijheid, maar dat je haar de gelegenheid gaf om gebruik van je maken. Tevens mag je iemand best wijzen op zijn/haar verantwoordelijkheden. Je zit er samen in, dus moet je ook samen aan de slag.

quote:
Dat zelfvertrouwen is vooral weg gegaan nadat ze mij zo behandeld heeft. Toen ben ik gaan twijfelen waar ik die behandeling aan verdiende. Zeker ook omdat haar ouders haar (natuurlijk de dochter van etc etc.) haar steunden en gelijk gaven dat ik zo "slecht" was. Dat bracht (en soms nog wel brengt) mij soms aan het twijfelen aan mijn eigen handelen.

Heel erg begrijpelijk. Alleen ben ik vaak van mening dat iemand al niet te stevig in zijn schoenen staat als iemand hem zo aan het wankelen kan brengen. Niet bedoeld als kritiek overigens, maar het is wel belangrijk om goed naar je zelf te kijken. Misschien had je daarvoor al minder zelfvertrouwen dan je dacht.

quote:
Tegen gesproken, ja zeker. Vaak gedaan. Dan werd ze boos dat ik na mijn hersenbloeding last zou hebben van stemmingswisselingen. In het begin absoluut niet de kracht ervoor om er tegen in te gaan; daarna door het twijfelen niet gedaan omdat ik bang was dat ze misschien nog wel gelijk kon hebben.

Dat is wel lastig inderdaad. Als je zoiets overkomt weet je natuurlijk niet wanneer jij gelijk hebt, of dat het misschien de effecten van je aandoening zijn die spreken. Zelf ervaar ik dat ook wel. Niet door een hersenbloeding, maar door iets anders.

quote:
Want zou ik een ander meisje anders moeten behandelen? Niet iedereen is zoals zij. Niet iedereen heeft de intentie om mij leeg te zuigen.

Niet precies wat ik bedoel. Natuurlijk zal niet iedereen zo gemeen zijn. Maar er zijn wel veel mensen die neigen gebruik van iemand te maken. Vaak niet eens uit kwade wil en zonder dat ze het doorhebben. Maar soms geef je een vinger en nemen ze je hele hand. Opportunistisch, niet zozeer kwaadaardig of zo.

quote:
Verder mijn huis maakt mij enorm gelukkig. Daarnaast heb ik ook een nieuwe lieve vriend in de zin van een erg leuke hond. Dat huis, werk etc etc maakt mij juist erg trots.

Ah, fijn. O+ Over die hond kan ik ook meepraten. :D Echt een maatje die voor wat afleiding kan zorgen als je het even niet zit zitten. Althans, mij helpt het enorm. Ook al heb ik dat niet altijd gelijk in de gaten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_163945393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Klopt. Dat zal ik zeker moeten doen.

Stukje van afgelopen nacht, vind ik zelf dan, komt vrij negatief over. Natuurlijk gingen veel reacties ook nog over mijn ex, en de waarheid is daar is niet veel positiefs over te vertellen. Vandaar de negatievere toon daar.

Zoals gezegd in het eerdere bericht is alles voor de rest juist positief en voel ik mij juist trots en goed. Ik ben erg trots op de nieuwe omstandigheden en die vind ik fijner maar ook belangrijker dan een gestoorde ex haha. Zij is verleden, nu komt het heden en de toekomst.
Mooi om te zien dat het zo goed gaat.

Probeer ervan te leren. Ooit ben je voor je ex gevallen, wat vond je zo leuk aan haar? Het is nu wel duidelijk dat je een ander type moet hebben.

Let trouwens ook op je gezondheid, neem niet teveel hooi op je vork en trek aan de bel als er iets is.

Dat je je leven goed op de rails hebt is in ieder geval voor andere vrouwen ook weer aantrekkelijk.
pi_163996301
Wat een fijne update, zeg. Je leven is iig weer op de rails, fijn dat het nu goed gaat!
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:59:34 #105
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_164204100
- verkeerd topic-
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:59:23 #106
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_164206437
Jij verdient zoveel beter..
En nee jij bent niet onredelijk geweest, zij is juist onredelijk en ondankbaar geweest..

Laat het los en ga verder met je leven.. Erbij stil blijven staan gaat aan je vreten en blijft aan je vreten..
pi_164214915
^O^
Top dat het je nu zo goed gaat en dat je zo goed doet!
Dik verdiend! ;)
Life is a highway...let's ride it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')