quote:
En met de duur van SBS reclames kan deze ook wel erbij:
quote:
Als overlevende van de Bijlmer Vliegramp van 4 oktober 1992 ben ik hierdoor als werknemer van de ABN AMRO Bank N.V. door een opgelopen P.T.S.S. voor 80-100 % afgekeurd door het U/W.V.
Echter in 2010 herkeurd en tot mijn verbazing agekeurd voor 15-35 %.
Daar ik nog in loondienst ben van de genoemde bank een aanvullende uitkering krijg alsmede personeelscondities en er geen ontslagrecht is.
Hierover 10 jaar via het C.N.V. met genoemde bank een procedure hen gevoerd en ik door genoemde bank in mijn gelijk ben gesteld en alsnog over deze jaren de correcte aanvullende uitkering heb gekregen , vermeerderd met de wettelijke rente en schriftelijk de bevestiging dat er geen ontslag mogelijk was.
Ondanks dat toch ondanks dat de zaak bij de Juriste van de Arag liep en ik bezwaar heb aangeekend bij het U.W.V. de Arag geen enkele stappen ondernomen via het U.W.V, Door een brief aan de koningin ben ik via mr. P. Donner toen mininister van Sociale Zaken in 5 minuten tijd bij bezoek op verzoek van het U.W.V. weer totaal agekeurd.
Echter mijn oude salatris heb ik nooit mogen terug ontvangen waardoor ik een meer dan ¤ 280,– per maand aan inkomen via de aanvullernde uitkering vanaf oktober 2010 minder heb.
Ik zit zwaar in de financieele sores ben geraakt.
Wederom het secretariaat gebeldof de zaask nog heropend kon worden m.b.t. het ontslag waartegen ik bezwaar had gemaakt bij het U.W.V. mij werd medegedeeld dat de zaak opnieuw zou worden bezien via een andere jurist in Leusden , mijn zaak was in behandeling in Ansterdam maar de juriste ging op zwangerschap verlof.
De Coordinatrice m.b.t. geschil in arbeidsrecht gecontacteerd die zou de zaak via een andere juriste laten bekijken.
Echter kreeg ik de kous op mijn kop ik kreeg een e-mail dat de zaak niet werd voortgezet.
Is men soms bang voor ABN AMRO ? Er is nooit op enige wijze door de ARAG alleen telefonisch contact geweest via de afdeling Labour Affairs van de bank.
Het heeft er zelfsa op uitgedraaid dat ik in oktober 2010 na eerst de gederfde W.A.O. via het loonbedrijf van de Bank zijnde RAET te hebben mogen ontvangen dit ruchtsichtlos zonder enige juridische onderbouwing `omaar vanaf mijn rekening bij de bank weer werd teruggehaald waardoor ik naar de Sociale Dienst moest voor levensonderhoud.
Het draait er straks op uit dat ik de woning welke ik via interventie van de bank nu hen zijnde een koopwoning daar ik uit de W.A.O. en de aanvulling de hypotheek niet meer kan opbrengen. de Bank wwas niet eens bereid om mijn hypotheek te verlengen daar ik in de W.A.O. zat terweijl ik wel recht heb op alle alle faciliteiten conform de bank C.A.O
Een predikant welke de Bijlmer slachtoffers bijstaat heeft nog een brief geschreven aan de de heer G. Zalml. zijnde de voorzitter van de Raad van Bestuur van de ABN AMRO.
Het antwoord van de heer G. Zalm was dar er wel meer mensen waren die hulp nodig hadden en niet bereid was voor mij als Bijlmer slachtoffer een uizondering te maken.
De ARAG Alegemeine Rechtschütz A.G. Biedt geen enkele bescherming voor haar verzekerde maar kijk alleen maar naar de kosten en baten.
Dat straks een slachtoffer samen met zijn huidige vrouw onder de brug moet slapen is niet relevant.
Gewenste Oplossing:
Als mijn zaak serrieus wordt genomen
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.