Neem nog een pilletje.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar sta ik van te kijken nou, je schrijft ook nog met twee woorden, zo jij hebt gedragsregels om U tegen te zeggen.
Je hebt geen idee hoe je jezelf nu te koop zet, gedragstherapeut en psycholoog?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neem nog een pilletje.
OT: kush>haze
Ooit was ik ook zo onwetendquote:
Waar heb je het allemaal over kerelquote:Op zondag 1 mei 2016 20:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe je jezelf nu te koop zet, gedragstherapeut en psycholoog?
Jij zult wel gerenommeerde patiënten hebben of zit je werkloos thuis?
En ook hoe lang je het doet, meeste mensen die ziektes krijgen hebben meer dan 20 jaar gerookt.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:44 schreef ems. het volgende:
Ik denk ook dat het probleem eigenlijk niet zozeer het 'heftige' wietgebruik is maar eerder de levensstijl die zware gebruikers eropna houden.
De hele dag door stomen in de coffeeshop is wat anders dan iemand die na een lange dag werken een jointje rookt en voor de rest er een actief leven op nahoudt.
Zelfde is van toepassing op alle andere drugs, trouwens.
Bullshit dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
En ook hoe lang je het doet, meeste mensen die ziektes krijgen hebben meer dan 20 jaar gerookt.
Wat ik zeg? Er zijn namelijk onderzoeken dat niet meer roken na je 30e de risico's aanzienlijk verminderen.quote:
Wat zei je?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:42 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat ik zeg? Er zijn namelijk onderzoeken dat niet meer roken na je 30e de risico's aanzienlijk verminderen.
Wie heeft het over verbranden?quote:Op maandag 2 mei 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verbranden gaat milieu delict worden.
De hele buurt high.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Met de fik erin heb je geen graf nodig..
Dat is een andere discussie.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Wie wil er naast een crematorium wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |