Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag niet dat ik lapo had.
Maar daarmee bevestig ik het 'opa' gedeelte alleen nog meer.![]()
Minder dan normaalquote:
Waar gaat je boek over?quote:
Idk man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Doe es de naam van die kerel uit de OP? Of beter gewoon een link naar een vid ofzo.
Eten bij vrienden, drinken bij vrienden. Volgende dag vroeg op helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.
Mijn boek welquote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!
Ik heb net je postgeschiedenis bekeken omdat ik benieuwd was waar het boek over kon gaan. Je bent transgender hè, dat is wel een vrij uniek verhaal, is daar wel een markt voor?quote:
Mooie manquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
Ook voor hetero's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |