abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:29:34 #1
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737479

quote:
Persbericht

In ‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ helpt Peter R. de Vries mensen die via internet of social media worden getreiterd, gestalkt of bedreigd. Vaak is er sprake van regelrechte terreur. Honderdduizenden Nederlanders hebben er jaarlijks mee te maken, waaronder veel jongeren. Samen met zijn team ontmaskert Peter de (vaak anonieme) daders en confronteert hij hen met hun verwerpelijke praktijken, om zo de ellende voor eens en altijd te stoppen. Op dinsdag 26 april vanaf 20.30 uur start het tweede seizoen van het programma bij RTL5, dat minstens zo geruchtmakend belooft te zijn als de eerste serie in 2015.

In deze nieuwe reeks komen slachtoffers van cyberpesten in beeld. Peter R. de Vries: “In het eerste seizoen hebben wij de noodzaak van dit programma direct bewezen met de 'Facebook-zaak', een kwestie die wereldwijd de pers heeft gehaald en nog steeds onderwerp is van rechtszaken. Ik weet zeker dat we in het tweede seizoen opnieuw baanbrekende reportages gaan brengen die de (politieke) agenda weer gaan beheersen.”

Programmadirecteur RTL 5 Werner van Es: “We zijn trots dat na een succesvol eerste seizoen internetpesten en de ernst hiervan door Peter R. de Vries op de kaart is gezet. Het is dan ook logisch dat RTL 5 met dit tweede seizoen opnieuw de strijd aangaat tegen internetterreur.”
‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ vanaf dinsdag 26 april om 20.30 uur bij RTL 5

http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737485
hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161737486
DARUMNL twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:26:31 Ondertussen worden er op tv genoeg mensen uitgescholden en voor schut gezet (#idols) maar dit is wereldnieuws #IPA reageer retweet
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:29:56 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737488
sorry, ging niet lekker
pi_161737494
Ik wil een referendum!
pi_161737517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

vrouw van patrick kluivert, je weetwel; Die met zn zatte kop een schouwburgdirecteur dood reed }:|
En te hard reed.
pi_161737520
Alsof de 2e kamer zijn vingers hier aan wil branden. Je breekt een gigantisch deel van de privacy wet af met zo'n wet. En BREIN zal een dansje doen als ze dit horen.
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:30:51 #9
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737530
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Travel. het volgende:

[..]

En te hard reed.
ook nog ja :r
pi_161737535
Weet niet wie triester is Peter R of grote smurf (15 jaar) #internetpestersAangepakt

Wat een overdreven zaak bij #IPA. Eens: hartstikke fout. Maar gast is 15 en geen Joran vd Sloot! Ik zou Peter R aanklagen dit keer!

wat is die Peter R een grote vent. Hoe hij zo'n jochie op z'n plek weet te zetten. Hulde! #sneu #internetpestersAangepakt
SOONY
pi_161737542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Alsof de 2e kamer zijn vingers hier aan wil branden. Je breekt een gigantisch deel van de privacy wet af met zo'n wet. En BREIN zal een dansje doen als ze dit horen.
Het komt op de agenda.
En daar wordt het heel snel afgeschoten.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:24 #12
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737546
gaan we naar een ander topic?
pi_161737550
Zouden er nu ook advocaten zijn die al in hun handen wrijven om Peter R de Vries aan te pakken?
Krijg toch echt het gevoel dat peter hier tig keer de wet heeft overtreden.
pi_161737559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
gaan we naar een ander topic?
TV / [TV SC #2505] Aliblabla
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:53 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737562
quote:
thnx ^O^
pi_161737631
RudyBorgstede twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:25:04 #IPA Rosanna Kluivert is de racist zij is niet in staat tot een normale discussie ze kleineert de moeder. Waarom deze heksenjacht? reageer retweet
dirk_smits twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 20:44:58 Zouden er geen schokkendere aanmeldingen zijn geweest? Poehpoeh.... #ipa reageer retweet
JustAGuyOnTwitt twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:31:45 Kunnen we ook een petitie tekenen tegen volwassen haantjes die pubers een uur lang ondervragen alsof ze Joran zelf zijn??? #ipa reageer retweet
En een zeer treffende:

watishettoch twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:20:45 Stel je voor dat deze 15 jarige blaag zichzelf vanavond verhangt in het trapgat? Wat dan, @PeterRdeV ? #internetpestersAangepakt reageer retweet
pi_161737764
deze knul kan binnekort op zoek naar een andere school, dank zij peter r de lul.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:39:29 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161737825
Eens met die tweets, echt tenenkrommende televee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:40:32 #19
168304 Mani89
pi_161737872
Ik laat dagelijks racistische haatcomments achter op de instagram's van Shane Kluivert, maar Peter heb ik hier nog nooit over de vloer gehad.
pi_161738007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ook nog ja :r
En dan hebben we het nog niet over de nasleep gehad. Geen gesprek willen hebben met de nabestaanden (pas na 11 jaar!), tijdens de begrafenis al weer spelen en boek publiceren met foto's van het ongeluk zonder overleg met de nabestaanden.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:44:16 #21
168304 Mani89
pi_161738023
Kijk dit dan, cuteness overload. O+ #nopedo

† In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:45:16 #22
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161738053
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef Travel. het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet over de nasleep gehad. Geen gesprek willen hebben met de nabestaanden (pas na 11 jaar!), tijdens de begrafenis al weer spelen en boek publiceren met foto's van het ongeluk zonder overleg met de nabestaanden.
en dan heb ik ook nog de schurft aan voetbal, maar dat had ik al }:|
pi_161738108
van de puttense moordzaak naar deze flauwenkul. wat ben je diep gevallen peterrrr. en mevrouw kluivert die ze moeder gaat beschuldigen van slechte opvoeding... gelukkig heeft deze jongen geen moord op ze geweten zo als jou man, snol!
pi_161738413
Ik hoop echt dat Peter R de Vries een bataljon aan advocaten aan zijn adres krijgt.

de misdrijven:

Bij het aanbellen maakt hij niet bekend waarover dit gaat en pleegt hij huisvredebreuk.
ongevraagd het huis binnen wandelen, dat mag niet volgens de wet.
Vervolgens wijst hij de verdachte niet op zijn rechten, onder andere het zwijgrecht en verschoningsrecht.
Ongevraagd minderjarigen filmen met een verborgen camera wat uitgezonden wordt op landelijk televisie.
Ongewenste intimidatie en uitlokking kwam tijdens het gesprek veelvuldig aan de orde, waarop de advocaat meteen in de tegenaanval zal gaan.
En dan heb je nog het de woorden in de mond leggen en alles om een bekentenis uit die jongen te krijgen, terwijl hij volgens de wet minderjarig is.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over smaad en een oneerlijk proces.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier geen wetten zijn overtreden volgens onze regelgeving.
pi_161738527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:55 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat Peter R de Vries een bataljon aan advocaten aan zijn adres krijgt.

de misdrijven:

Bij het aanbellen maakt hij niet bekend waarover dit gaat en pleegt hij huisvredebreuk.
Vervolgens wijst hij de verdachte niet op zijn rechten, onder andere het zwijgrecht en verschoningsrecht.
Ongevraagd minderjarigen filmen met een verborgen camera wat uitgezonden wordt op landelijk televisie.
Ongewenste intimidatie en uitlokking kwam tijdens het gesprek veelvuldig aan de orde, waarop de advocaat meteen in de tegenaanval zal gaan.
En dan heb je nog het de woorden in de mond leggen en alles om een bekentenis uit die jongen te krijgen, terwijl hij volgens de wet minderjarig is.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier geen wetten zijn overtreden volgens onze regelgeving.
En dat allemaal voor één regel op een Youtube account van een zoontje van een bekende Nederlander :')
pi_161738646
Dus eigenlijk was Peter nu de grootste pestkop
pi_161738756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ja zeg dat wel en een beetje populair doen met zijn dikke BMW :Y
pi_161739504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:55 schreef MakkieR het volgende:

de misdrijven:

Hij wordt vrijwillig binnengelaten, hij hoeft niemand op zijn rechten te wijzen want hij is geen opsporingsambtenaar, hij heeft iedereen geblurred. Oneerlijk proces? Welk proces?

Nee, Peter zorgt wel dat hij ingedekt is uiteraard...
pi_161739929
Lang uitgekeken naar het tweede seizoen, maar deze eerste aflevering was wel een anti-climax.
Een hele uitzending om één YouTube-comment. :')

Hopelijk volgende week beter :Y Peter, je kunt het
pi_161740915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Hij wordt vrijwillig binnengelaten, hij hoeft niemand op zijn rechten te wijzen want hij is geen opsporingsambtenaar, hij heeft iedereen geblurred. Oneerlijk proces? Welk proces?

Nee, Peter zorgt wel dat hij ingedekt is uiteraard...
Door wie werd hij vrijwillig binnengelaten, niet door de minderjarige jongen want hij vroeg aan de deur waarvoor het was. Dan hoor je eerst die vraag te beantwoorden om dan te vragen naar een volwassene, die mag vervolgens beslissen of peter binnen mag komen en niet een kind van 15 jaar. Misschien hoeft hij niet iemand op zijn rechten te wijzen, maar gezien het aard van deze uitzending lijkt me dat wel verstandig. De jongen had zich kunnen beroepen op het zwijgrecht hij hoeft peter zijn intimiderende vragen niet te beantwoorden. De moeder kan zich beroepen op het verschoningsrecht, waarbij je het recht hebt je kinderen of familieleden te beschermen tegen bewijslast.
Peter is inderdaad geen opsporingsambtenaar al gedraagt hij zich wel zo. Het gesprek leek meer op een politiegesprek waarbij de bewijslast op illegale wijze werd verkregen door een verborgen camera wat volgens mij ook niet zomaar mag in privé omgeving. En wat heb je aan die blur, Iedereen in die omgeving kent hem, de school kent hem en als je even zoekt dan kent heel Nederland hem ook. Daar gaat de wet op privacy. Ik hou niet van dit soort heksenjachten op een puberale snotneus die een aantal stomme fouten heeft gemaakt.

We hebben het hier niet over een moordenaar al werd hij wel op dezelfde manier benaderd.
Ik ben geen advocaat maar reken maar dat de uitzending genoeg nieuwsgierige advocaten heeft wakker gemaakt.
pi_161741248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Door wie werd hij vrijwillig binnengelaten, niet door de minderjarige jongen want hij vroeg aan de deur waarvoor het was. Dan hoor je eerst die vraag te beantwoorden om dan te vragen naar een volwassene, die mag vervolgens beslissen of peter binnen mag komen en niet een kind van 15 jaar. Misschien hoeft hij niet iemand op zijn rechten te wijzen, maar gezien het aard van deze uitzending lijkt me dat wel verstandig. De jongen had zich kunnen beroepen op het zwijgrecht hij hoeft peter zijn intimiderende vragen niet te beantwoorden. De moeder kan zich beroepen op het verschoningsrecht, waarbij je het recht hebt je kinderen of familieleden te beschermen tegen bewijslast.
Peter is inderdaad geen opsporingsambtenaar al gedraagt hij zich wel zo. Het gesprek leek meer op een politiegesprek waarbij de bewijslast op illegale wijze werd verkregen door een verborgen camera wat volgens mij ook niet zomaar mag in privé omgeving. En wat heb je aan die blur, Iedereen in die omgeving kent hem, de school kent hem en als je even zoekt dan kent heel Nederland hem ook. Daar gaat de wet op privacy. Ik hou niet van dit soort heksenjachten op een puberale snotneus die een aantal stomme fouten heeft gemaakt.

We hebben het hier niet over een moordenaar al werd hij wel op dezelfde manier benaderd.
Ik ben geen advocaat maar reken maar dat de uitzending genoeg nieuwsgierige advocaten heeft wakker gemaakt.
Je hebt gelijk hoor, deze actie van Peter sloeg nergens op. Echter, je haalt allerlei termen erbij die te maken hebben met strafvordering.

Peter mag als burger gewoon vragen wat hij wil en anderen mogen antwoorden wat ze willen.

Dat heeft niks te maken met zwijgrecht, oneerlijke processen, bekentenissen, bewijslast, enzovoorts.
  woensdag 27 april 2016 @ 01:11:54 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161743775
Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan Petertje. Lekker cijfers scoren door een "semi-BNer" in zijn programma te nemen.
Daar waar elke dag duizenden mensen gediscrimineerd worden op huidskleur, kiest hij Rossana Kluivert uit om een programma over te maken.

Wat moet een 7 jarig jochie überhaupt met een YouTube account?

Ik praat het absoluut niet goed, maar er staan wel ergere dingen op internet.

Deze jongen maakt een fout, mag er de komende jaren voor boeten. Zijn school wordt ingelicht en iedereen zal weten wie hij is. Terecht? Misschien wel. Maar dit is in principe ook nog een kind, welke Peter dmv zijn programma helemaal kapot maakt.

Vroeger vond ik de Vries nog wel een toffe peer. Nu vind ik het maar een fcking bleekscheet. :')
pi_161743946
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:11 schreef Mubassie het volgende:
Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan Petertje. Lekker cijfers scoren door een "semi-BNer" in zijn programma te nemen.
Daar waar elke dag duizenden mensen gediscrimineerd worden op huidskleur, kiest hij Rossana Kluivert uit om een programma over te maken.

Wat moet een 7 jarig jochie überhaupt met een YouTube account?

Ik praat het absoluut niet goed, maar er staan wel ergere dingen op internet.

Deze jongen maakt een fout, mag er de komende jaren voor boeten. Zijn school wordt ingelicht en iedereen zal weten wie hij is. Terecht? Misschien wel. Maar dit is in principe ook nog een kind, welke Peter dmv zijn programma helemaal kapot maakt.

Vroeger vond ik de Vries nog wel een toffe peer. Nu vind ik het maar een fcking bleekscheet. :')
Die jongen maakt een fout... Waarbij je je nog af mag vragen in hoeverre het een fout is. Het is moreel ongewenst gedrag, zeker tegen kleinere kinderen, maar verder nou niet echt een enorm drama. Ik vraag me zelfs sterk af of het überhaupt verboden/strafbaar is.

Het was zeker niet het drama dat er op TV van gemaakt werd. Kansloze show.

Gevolgd door het hoogtepunt waarop gepleit werd om de privacywetgeving even te kielhalen :')
  woensdag 27 april 2016 @ 01:45:35 #34
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161744124
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]
Gevolgd door het hoogtepunt waarop gepleit werd om de privacywetgeving even te kielhalen :')
Dit idd..
Bij elke talkshow zit Peter om dit punt aan te halen.
Zijn hele programma lijkt wel een soort reclame hiervoor.
pi_161744431
Ik kreeg haast plaatsvervangende schaamte toen ik het programma zag. Een doorgewinterde misdaadverslaggever die een naïef 15-jarig ventje even op zijn plaatst denkt te zetten. Wat een walgelijke vertoning was dit zeg. Het ging hem enkel om het racisme gedeelte en had niets met pesten te maken. 1 berichtje op Youtube van een bevriende BN'er. Ik weet zeker dat er duizenden gevallen van echt internetpesten zijn die veel verder gaan dan dit.
pi_161744555
Is het niemand opgevallen dat Peter R de Vries zich vreselijk versproken heeft?
Hij zei tegen die smurf zoiets als: 'Een jongetje van slechts zeven jaar oud, die niemand iets misdaan heeft, die gewoon in Nederland geboren is' ...
Hiermee lijkt hij te zeggen dat wanneer je níet in Nederland geboren bent, je niet onder de groep valt die niemand iets misdaan heeft. hoe ironisch..hahaha
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_161745992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef roos85 het volgende:
Dit dus. En dan die zelfgenoegzame blik, alsof hij een heldendaad aan het verrichten is. :')

Uiteraard zijn de uitspraken van zo'n puber ontoelaatbaar, en mag hij daar best op aangesproken worden, maar om een 15 jarige blaag op zo'n manier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen gaat wel ver.

De manier waarop die moeder aangepakt werd, zonder aantoonbare verwijtbaarheid, ging ook erg ver. Maar ze had zich ook zelf wel wat assertiever mogen tonen.
pi_161746380
PETER ^O^

Hij heeft groot gelijk. Aanpakken bij de basis dit soort jongeren. En dat moet onze toekomst zijn..
Ik vind dat Peter het goed heeft aangepakt hoor. Correct en confronterend!
The secret of getting ahead is getting started
pi_161746596
Nummer 20 van 27 april 2016
PETER R DE VRIES INTERNETPESTERS AANGEPAKT
RTL5
Kijkcijfers: 567.000

Zegt weer genoeg Peter. Dramatisch slechte uitzending om zijn eigen mening door te drukken :r
SOONY
pi_161746703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
PETER ^O^

Hij heeft groot gelijk. Aanpakken bij de basis dit soort jongeren. En dat moet onze toekomst zijn..
Vind ik ook.
Een normaal persoon/puber gaat dit soort dingen niet typen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_161746712
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef DKUp het volgende:
Nummer 20 van 27 april 2016
PETER R DE VRIES INTERNETPESTERS AANGEPAKT
RTL5
Kijkcijfers: 567.000

Zegt weer genoeg Peter. Dramatisch slechte uitzending om zijn eigen mening door te drukken :r
Oh is het niet jouw mening dat het VERSCHRIKKELIJK is als mensen worden uitgescholden om hun huidskleur????
5 Ferrari's op videoband!
pi_161746720
http://m.metronieuws.nl/n(...)tie-peter-r-de-vries

Nederlanders :')

Overigens, als er dan wetgeving komt die providers verplicht informatie af te staan aan derden als er strafrechtelijke handelingen hebben plaatsgevonden, moet je opletten hoe diezelfde mensen reageren als hun gegevens aan BREIN worden gegeven :D
pi_161746823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Oh is het niet jouw mening dat het VERSCHRIKKELIJK is als mensen worden uitgescholden om hun huidskleur????
Ik vind het ook walgelijk, maar een jongetje van 15 aanpakken om televisie te maken..... :')
SOONY
pi_161747272
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:35 schreef NewHorizon het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)tie-peter-r-de-vries

moet je opletten hoe diezelfde mensen reageren als hun gegevens aan BREIN worden gegeven :D
Daarom teken ik ook niet :@
pi_161749105
Dat Peter die knul opspoort is nog tot daar aan toe, maar dat overdreven kruisverhoor ging veel te ver bij een minderjarig vmbo kereltje. En die moeder ook nog even een schuldgevoel aanpraten alsof ze een slechte opvoeding heeft gegeven, terwijl dat absoluut niet zo hoeft te zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_161749140
Geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat heeft die 15 jarige jongen dan geschreven?
pi_161751313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat heeft die 15 jarige jongen dan geschreven?
Fckng Nigger en toen ging Petertje al zijn werknemers aan het werk zetten om deze tiener op te sporen.
SOONY
pi_161752786
Peter praat alsof hij motorisch gestoord is. Maargoed. Wanneer gaat Peter fok! eens doorlichten?
pi_161752976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:35 schreef Tamabralski het volgende:
Peter praat alsof hij motorisch gestoord is. Maargoed. Wanneer gaat Peter fok! eens doorlichten?
Fok doorlichten, haha ik wens hem veel succes met het vinden van persoonsgegevens :)
  woensdag 27 april 2016 @ 14:47:20 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_161753007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
PETER ^O^

Peter heeft groot gelijk. Shane kan er niks aan doen dat ie een ander huidskleur heeft. Dus logisch dat ie gozer van 15 opgepakt werd.
pi_161753618
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Fok doorlichten, haha ik wens hem veel succes met het vinden van persoonsgegevens :)
Die krijgt die nu natuurlijk meteen dankzij de petitie!!
pi_161755599
Waardeloze eerste uitzending. Natuurlijk zijn het achterlijke comments en op zich is het helemaal niet verkeerd om die jongen daarmee te confronteren, maar om hem dan zo hard aan te pakken en daar een hele aflevering aan te wijden gaat wel erg ver. En dat alleen omdat hij blijkbaar vriendjes is met Patrick Kluivert.

Wees dan tenminste consequent en pak ook discriminatie vanuit andere bevolkingsgroepen aan, die vaak nog wel een stukje verder gaat. Maar dat doet hij natuurlijk niet.
pi_161755870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:56 schreef Devz het volgende:
Waardeloze eerste uitzending. Natuurlijk zijn het achterlijke comments en op zich is het helemaal niet verkeerd om die jongen daarmee te confronteren, maar om hem dan zo hard aan te pakken en daar een hele aflevering aan te wijden gaat wel erg ver. En dat alleen omdat hij blijkbaar vriendjes is met Patrick Kluivert.

Wees dan tenminste consequent en pak ook discriminatie vanuit andere bevolkingsgroepen aan, die vaak nog wel een stukje verder gaat. Maar dat doet hij natuurlijk niet.
Precies dit :Y
SOONY
  woensdag 27 april 2016 @ 18:02:59 #54
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161756914
Wat een aflevering :')

Het kan niet anders zijn dan dat dit goed scoort bij het RTL publiek.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_161757150
KLB zit volgens mij ook vol met jochies van 15
  woensdag 27 april 2016 @ 18:24:59 #56
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161757345
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:15 schreef computergirl het volgende:
KLB zit volgens mij ook vol met jochies van 15
Boefjes zijn het
pi_161759123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 03:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Peter R de Vries zich vreselijk versproken heeft?
Hij zei tegen die smurf zoiets als: 'Een jongetje van slechts zeven jaar oud, die niemand iets misdaan heeft, die gewoon in Nederland geboren is' ...
Hiermee lijkt hij te zeggen dat wanneer je níet in Nederland geboren bent, je niet onder de groep valt die niemand iets misdaan heeft. hoe ironisch..hahaha
Nee, hij somt gewoon wat dingen op. De stelling over zijn leeftijd heeft bijvoorbeeld ook niks te maken met of hij iemand iets misdaan heeft en waar hij geboren zou zijn.
  Eindredactie Games woensdag 27 april 2016 @ 19:45:58 #58
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161759335
Ik krijg wel een beetje het gevoel dan Peturtje een vriendje aan het helpen is. dat hij meteen strijd tegen racisme is zeker mooi meegenomen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 27 april 2016 @ 19:53:04 #59
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161759579
maarre mooi Peturtje, even laten zien hoe goed je het leven van een 15 jarige kan slopen.
  Eindredactie Games woensdag 27 april 2016 @ 20:03:39 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161759940
Nou, aflevering afgekeken. Ik heb gewoon drie problemen met deze aflevering
1. Petertje laat zien hoe je iemand traceert waarvan jij denkt dat het fout is. Nu is het racisme, de volgende gaat om een voetbalteam
2. Een puber aanpakken als volwassene. Je zou als volwassen moeten weten dat een puberbrein nog niet volgroeit is.
3. Als volwassen een puber aanpakken? Ga toch weg. Hij zou de ouders moeten aanpakken hoe ze hun kind moeten opvoeden. Het is niet zijn taak om hem op te voeden.
pi_161765247
Echt hoor ja. 90% van kids post wel eens iets waar Peter ze voor kan aanpakken. Dit was gewoon excuus-show om zijn politieke agenda er doorheen te drukken ism. de mediageile familie Kluivert.

Ik mis Peter R. De misdaadverslaggever.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_161772428
quote:
4s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef donald_dick het volgende:
Hij zou de ouders moeten aanpakken hoe ze hun kind moeten opvoeden. Het is niet zijn taak om hem op te voeden.
Ik vind niet dat Peterrr het recht heeft zich daar mee te bemoeien.

Als je 15 jarig zoon achterlijke dingen op internet zet, betekent dat absoluut niet per se een slechte opvoeding. Ik deed als puber ook wel domme dingen (al was er toen gelukkig nog geen internet), maar dat kan ik mijn ouders niet kwalijk nemen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_161782236
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Fckng Nigger en toen ging Petertje al zijn werknemers aan het werk zetten om deze tiener op te sporen.
Thanks.

Goed dat zo'n jongen er op wordt aangesproken maar als ik dit topic zo lees is Petertje er met
flinke overkill opgesprongen. Sensatie, alles voor de kijkcijfers.

Een andere discussie natuurlijk maar je kunt je afvragen of kinderen wel op sociale media actief moeten zijn.
pi_161782813
Peterrrrr is erg diep gezonken..
pi_161782836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Peterrrrr is erg diep gezonken..
Dit. Hij had gewoon met z'n misdaad programma's door moeten gaan. Sinds RTL Boulevard en nu ook nog eens dit, neem ik hem niet meer serieus.
pi_161782954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit. Hij had gewoon met z'n misdaad programma's door moeten gaan. Sinds RTL Boulevard en nu ook nog eens dit, neem ik hem niet meer serieus.
Precies,na Boulevard en zijn tenenkrommende optredens bij Pauw was deze aflevering van internetpesters aangepakt wel het dieptepunt.
pi_161865865
Na het zien van de aflevering kan ik alleen zeggen dat wat Peter ook fout doet hij mensen (en minderjarige jongens en meisjes) laat inzien dat wat je ook plaatst op internet in je nadeel kan zijn en dat je net als in het echte leven verantwoordelijk bent voor wat je schrijft waar dan ook.
pi_161904612
Hier verder voor vanavond :Y
pi_161904709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:35 schreef StephanL het volgende:
Hier verder voor vanavond :Y
*O*
pi_161904721
Tis gewoon de buurman. Opgelost! :P
pi_161904749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:39 schreef StephanL het volgende:
Tis gewoon de buurman. Opgelost! :P
Dit
pi_161904890
Als iemand zulke teksten op zijn Facebook gooit zou je toch verwachten dat er mensen reageren of Facebook ze verwijderd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_161905034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand zulke teksten op zijn Facebook gooit zou je toch verwachten dat er mensen reageren of Facebook ze verwijderd
Je kan toch zelf ook Facebook inlichten? Kunnen zij het account verwijderen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:47:33 #74
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905039
Hallo Jumboooo :')
SOONY
pi_161905231
Schakel net pas in, wat heb ik gemist?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_161905282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef MissJ het volgende:
Helemaal niks :N
pi_161905292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef WcPot het volgende:

[..]

Helemaal niks :N
dat vermoedde ik al :')
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:54:21 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef MissJ het volgende:
Griezelige vrouw en griezelige man worden op FB lastig gevallen, doodgewenst etc. Aan de andere kant beschuldigt de lastigvaller hen van discriminatie en geweld
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:54:30 #79
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905306
Is er iets boeiends gebeurd?
De vorige keer was om te janken :O
SOONY
pi_161905318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef MissJ het volgende:

[..]

dat vermoedde ik al :')
Paar vervelende reactie's op facebook bij de buren :D
pi_161905336
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef DKUp het volgende:
Is er iets boeiends gebeurd?
De vorige keer was om te janken :O
Nee, nog aardig eenzijdig. Wachten op de confro van 1 minuut.
pi_161905366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef StephanL het volgende:

[..]

Komt vast rond 21:25 uur
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:56:24 #83
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef StephanL het volgende:

[..]

Oké :P
SOONY
pi_161905432
Blijf het toch wel grappig vinden facebook berichten uitprinten :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:57:40 #85
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905436
Mensen uitschelden en Peter komt achter je aan :?
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:58:35 #86
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905473
Facebook :')
SOONY
pi_161905475
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef DKUp het volgende:
Mensen uitschelden en Peter komt achter je aan :?
En als je dan vervolgens berichten gaat liken dan moet je helemaal oppassen voor Peter :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:59:24 #88
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905510
De politie heeft wel iets beters te doen ^O^
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:00:06 #89
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905541
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:58 schreef WcPot het volgende:

[..]

En als je dan vervolgens berichten gaat liken dan moet je helemaal oppassen voor Peter :D
Hij begint redelijk paranoïde te worden :+
SOONY
pi_161905562
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef DKUp het volgende:
De politie heeft wel iets beters te doen ^O^
De politie denkt van eerste Alberto die steeds weer zit te bellen en nu begint Peter R ook :D
pi_161905604
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:00 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij begint redelijk paranoïde te worden :+
echt hoor :')
Hij kan blijkbaar geen echte boeven meer vinden om achteraan te zitten :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:02:41 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905619
Een hele rustige jongen :D
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:03:26 #93
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905643
Nu opeens seksueel misbruik, die vieze Stephen...
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:03:41 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905652
Dus als je op FB zet dat mensen dood moeten, krijg je Peter R achter je aan, maar als je het in zijn gezicht zegt; die mensen zouden hier niet op de wereld moeten zijn, is het allemaal prima
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:04:48 #95
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Dus als je op FB zet dat mensen dood moeten, krijg je Peter R achter je aan, maar als je het in zijn gezicht zegt; die mensen zouden hier niet op de wereld moeten zijn, is het allemaal prima
Zo werkt Peter O-)
SOONY
pi_161905689
Judith: Oog om oog, tand om tand :')
pi_161905693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Dit :Y
pi_161905745
Beter geen contact meer hebben :D
pi_161905752
De politie heeft geen zin :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:06:54 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905759
Heeft dus al 30.000 keer gebeld om helemaal niks
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:06:57 #101
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905762
Die zure kop van Peter :D _O-
SOONY
pi_161905795
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef DKUp het volgende:
Die zure kop van Peter :D _O-
Geniaal :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:08:38 #103
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905823
Peter: Niet genoeg informatie, er is genoeg informatie...
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:09:03 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905834
OOOOOOOOOOOOoooooooooooooooo
Laffe huichelaar
pi_161905835
_O-
pi_161905845
Politie die niet over de aangiftes gaat :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:09:20 #107
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905850
Dit gesprek :')
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:10:28 #108
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905892
Peter wil de politie kapotmaken deel 2446677
SOONY
pi_161905895
Wijkagent zal wel een afgekeurde BOA zijn :D
pi_161905898
Petra Goldstein Is het volgens mij
pi_161905909
Peter, dat dit kan!!!! Je zegt bitch tegen iemand!! :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:11:42 #112
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef StephanL het volgende:
Petra Goldstein Is het volgens mij
:D _O- :+
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:11:56 #113
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_161905937
I O+ Peter
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:12:07 #114
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161905944
Omdat die zwart was....
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:12:34 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef WcPot het volgende:
Wijkagent zal wel een afgekeurde BOA zijn :D
Ik ben het helemaal eens met de wijkagent. Aangiftes worden verder niet door haar afgehandeld. Aan de toon van het gesprek valt af te leiden dat dit al de zoveelste keer is dat ze voor flauwekulletjes belt. Niet alleen voor de buurman, maar blijkbaar wordt ze ook haar huis uitgegooid. Niet verwonderlijk
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:13:00 #116
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_161905976
Peter heeft zo gelijk.
Ik ben blij dat iemand wil luisteren naar die mensen. ^O^
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:13:27 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161905990
Hij is er wel open minded ingegaan he, hij wil echt de andere kant weten
Laffe huichelaar
pi_161906009
Niet eens Ellie Lust vragen 8)7 Die heeft vast haar mening hierover :P
pi_161906023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met de wijkagent. Aangiftes worden verder niet door haar afgehandeld. Aan de toon van het gesprek valt af te leiden dat dit al de zoveelste keer is dat ze voor flauwekulletjes belt. Niet alleen voor de buurman, maar blijkbaar wordt ze ook haar huis uitgegooid. Niet verwonderlijk
Dat geloof ik ook wel. Waarschijnlijk is mevrouw zelf voor het grootste gedeelte het probleem. Je kan natuurlijk toch ook de berichten negeren op facebook of gewoon facebook verwijderen :Y
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:23:38 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906433
faggets
Laffe huichelaar
pi_161906483
LOL lekker terug reageren :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:26:07 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906510
Ja lekker janken. Dat past beter bij bonje met de buren
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:26:33 #123
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161906528
Janken *O*
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:26:43 #124
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_161906535
Dat hele facebook :')

Ik had wel al 10 x mijn account verwijderd.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:26:59 #125
354103 Magica
gna gna
pi_161906549
Wat zijn die mensen lelijk zeg
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:27:10 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat zijn die mensen lijk zeg
Vieze tanden
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:27:40 #127
354103 Magica
gna gna
pi_161906579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vieze tanden
En die ogen van die vrouw :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:28:20 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906604
Wat een onzin. die lui zijn even erg. Kutprogramma dit
Laffe huichelaar
pi_161906614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat hele facebook :')

Ik had wel al 10 x mijn account verwijderd.
Dit
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:29:45 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906649
Lelijke oudemannenoren heeft Peter
Laffe huichelaar
pi_161906671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:29 schreef timmmmm het volgende:
Lelijke oudemannenoren heeft Peter
Met een vast oorlelletje :D
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:34:21 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906798
Hoe heeft dat te maken met haar uitzetting, dat ze lastig wordt tegen de politie?
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:34:26 #133
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161906802
Dit was het _O-
SOONY
pi_161906828
Wat een ontzettende zaadaflevering.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:35:24 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Wel mét een hele rustige jongen
Laffe huichelaar
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:37:33 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Laffe huichelaar
pi_161906944
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wel mét een hele rustige jongen
Dat was hij heh, nu is hij een agressieve pitbull.
pi_161906946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat gaan we nu kijken?
TV / [TV SC #2510] Alberto underkoffer
Deurwaarders :Y
pi_161906970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat gaan we nu kijken?
Gewoon die deurwaarders, is ook altijd wel vermakelijk. Vorige week kon de producent tandjes tuffen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:39:07 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161906981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Gewoon die deurwaarders, is ook altijd wel vermakelijk. Vorige week kon de producent tandjes tuffen.
Waar is het topic?
Laffe huichelaar
pi_161907024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waar is het topic?
TV / [TV SC #2510] Alberto underkoffer
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:11:08 #142
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_161935222
Na die bagger van vorige week een geweldige uitzending _O_
Die telefoongesprekken, allejezus :')

Ik vraag me wel af waarom ze die gast niet gewoon blokkeert. Opgelost slotje toch?

Helemaal de profielfoto en zo wegblurren, maar niet de paginatitel (met de naam erin) en de adresbalk. Later ook nog de zoekbalk met de naam erin. :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:14:07 #143
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_161935331
Staat nog wel interessante achtergrondinformatie op:
https://www.facebook.com/ElUbaidsBruynder
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:41:38 #144
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161940668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
Na die bagger van vorige week een geweldige uitzending _O_
Die telefoongesprekken, allejezus :')

Ik vraag me wel af waarom ze die gast niet gewoon blokkeert. Opgelost slotje toch?

Helemaal de profielfoto en zo wegblurren, maar niet de paginatitel (met de naam erin) en de adresbalk. Later ook nog de zoekbalk met de naam erin. :')
Ik zou haast zeggen dat dit nep is.. Wat een droeftoeters lopen er toch rond
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:15:26 #145
174940 W00fer
Maar echt
pi_161951111
Je FB account verwijderen heeft niet zoveel zin als zo'n kerel echt wat van plan is.

Overigens door de wederbedreigingen heeft de man nu geen poot meer om op te staan, hij is zelf ook schuldig. Die vrouw mag van geluk spreken als zij niet (ook) uit haar huis wordt gezet. Het gaat over en weer. Voor het eerst dat die wederpartij ook met screenshots kwam die er niet om liegen.

Tenenkrommend slecht optreden van de politie. Goedpraten dat het een jarenlange voorgeschiedenis heeft en dat ze het zeuren beu zijn. Dan had dit jaren geleden opgelost!

Overigens die kerel gaat nu vol los op Peter dus wegens het achterhouden van informatie.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:04:38 #146
174940 W00fer
Maar echt
pi_162061641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
Staat nog wel interessante achtergrondinformatie op:
https://www.facebook.com/ElUbaidsBruynder
Is inmiddels alleen toegankelijk na inloggen op FB, hij blijft doorgaan met spammen richting Peter. Nu zelfs in een hele lange FB post.
pi_162070886
Chatten met een 9 jarige, dan spoor je echt niet.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:26:48 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_162072915
Man man man, politie is ook weer lekker bezig, of niet bezig in dit geval.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:50:51 #149
174940 W00fer
Maar echt
pi_162078338
"U heeft zelf ingetypt ik ben 9 jaar oud en dat is uitlokking" terwijl de Politie adviseert om het over te nemen?
pi_162118892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef W00fer het volgende:
"U heeft zelf ingetypt ik ben 9 jaar oud en dat is uitlokking" terwijl de Politie adviseert om het over te nemen?
De ouders vertelden dat ze de meldkamer hebben gebeld, dus waarschijn 0900-8844. Die agent gaf dit advies met de beste bedoelingen maar de meldkamermedewerkers hebben doorgaans niet de juridische kennis van rechercheurs. Dit advies is gegeven door iemand die er zelf niet zo veel van af weet en de ouders vertrouwden dat. Een rechercheur zou dit advies niet hebben gegeven.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:40:18 #151
174940 W00fer
Maar echt
pi_162151749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef SR4 het volgende:

[..]

De ouders vertelden dat ze de meldkamer hebben gebeld, dus waarschijn 0900-8844. Die agent gaf dit advies met de beste bedoelingen maar de meldkamermedewerkers hebben doorgaans niet de juridische kennis van rechercheurs. Dit advies is gegeven door iemand die er zelf niet zo veel van af weet en de ouders vertrouwden dat. Een rechercheur zou dit advies niet hebben gegeven.
Dat is speculatie, dat weet je niet. Het lijkt mij dat als je dat voor laat komen dat je niet in het ongelijk zou zijn. Dat is de wereld op zijn kop.
pi_162156073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is speculatie, dat weet je niet.
In het programma vertellen ze letterlijk dat ze de meldkamer hadden gebeld nadat die pedo het kind had benaderd.
pi_162156415
Nogal triest 2 zwakzinnige jongens aanpakken met camera en een "vriendin" van hem helpen. :{w
Kijk nu al uit naar de volgende uitzending }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_162157006
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Soury het volgende:
Nogal triest 2 zwakzinnige jongens aanpakken met camera en een "vriendin" van hem helpen. :{w
Kijk nu al uit naar de volgende uitzending }:|
Ik vind het triester dat 2 zwakzinnige jongens hun gang kunnen gaan en de politie niets doet omdat het zwakzinnigen zijn...

Ik geloof best dat je die jongens niet alles kwalijk kan nemen maar dat wil niet zeggen dat je geen actie moet ondernemen.
pi_162237208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik vind het triester dat 2 zwakzinnige jongens hun gang kunnen gaan en de politie niets doet omdat het zwakzinnigen zijn...

Ik geloof best dat je die jongens niet alles kwalijk kan nemen maar dat wil niet zeggen dat je geen actie moet ondernemen.
Kan iemand die redenatie begrijpen dat als die twee zwakzinnigen niemand van hun eigen leeftijd kunnen krijgen zich dan storten op jongere meisjes? 8)7

Best typerend voor pedo's dat het altijd van die afwijkende types zijn.
pi_162242326
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 07:57 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kan iemand die redenatie begrijpen dat als die twee zwakzinnigen niemand van hun eigen leeftijd kunnen krijgen zich dan storten op jongere meisjes? 8)7

Best typerend voor pedo's dat het altijd van die afwijkende types zijn.
Niet echt.

Ach, ik vond die uitzending wel beter dan die eerste waar hij helemaal uit z'n dak gaat omdat een 15-jarig kind een vervelende comment maakt :')

Kan hij net zo goed een heel seizoen aan FOK besteden :') :')
pi_162279026
Heb het sinds de eerste aflevering niet meer gekeken. Ben benieuwd of het nog steeds zo slecht is _O-
pi_162279076
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb het sinds de eerste aflevering niet meer gekeken. Ben benieuwd of het nog steeds zo slecht is _O-
Het is niet veel verbeterd :')

Aflevering 2 ging over een aso-jodin en haar man die gepest worden door een homokoppel, de joden worden het huis uitgegooid terwijl het de schuld van die homo's zou zijn maar uiteindelijk zijn ze over en weer aan het beledigen en bedreigen :')

Aflevering 3 ging over een zwakzinnig type (letterlijk) dat via skype 9-jarige meisjes belt met video om zich vervolgens af te trekken en... njah enfin. Had zo op FOK kunnen zitten.
pi_162279110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:32 schreef SR4 het volgende:

[..]

Het is niet veel verbeterd :')

Aflevering 2 ging over een aso-jodin en haar man die gepest worden door een homokoppel, de joden worden het huis uitgegooid terwijl het de schuld van die homo's zou zijn maar uiteindelijk zijn ze over en weer aan het beledigen en bedreigen :')

Aflevering 3 ging over een zwakzinnig type (letterlijk) dat via skype 9-jarige meisjes belt met video om zich vervolgens af te trekken en... njah enfin. Had zo op FOK kunnen zitten.
Dank voor de recap ^O^
pi_162279111
Terreur :D IS is er niks bij.
pi_162279128
ben benieuwd wat Peterrr vanavond heeft
pi_162279147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:34 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd wat Peterrr vanavond heeft
Fok.nl/KLB waarschijnlijk :')_!
pi_162279154
Verkearing!
pi_162279160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:34 schreef SR4 het volgende:

[..]

Fok.nl/KLB waarschijnlijk :')_!
Dat zou echt prachtig zijn _O-
pi_162279191
duidelijk uit twente _O-
pi_162279192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dat zou echt prachtig zijn _O-
Daar is geen beginnen aan :')

Dat wordt een seizoen op zich.
pi_162279193
Zo zo :P
pi_162279197
1.3 miljoen :o
pi_162279219
raar mondje heeft hij
pi_162279220
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef SR4 het volgende:

[..]

Daar is geen beginnen aan :')

Dat wordt een seizoen op zich.
Dat vrees ik ook :') Misschien zelfs wel meerdere seizoenen :')
pi_162279229
holy
pi_162279234
En dit kom je op Tinder tegen? Wat _O-
pi_162279235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook :') Misschien zelfs wel meerdere seizoenen :')
Peter die bij mij langskomt op mijn hele pohi door te nemen _O_
pi_162279243
Wat is er met haar ogen aan de hand? Er is iets geks :D
pi_162279247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef TigerXtrm het volgende:
En dit kom je op Tinder tegen? Wat _O-
Serieus ja ? (ik schakel net in)
pi_162279248
ik ga dit topic verlaten btw aangezien de huidige aflevering wordt besproken en ik geen spoilers wil
pi_162279255
Vies wagentje :D
pi_162279269
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef MissJ het volgende:
Wat is er met haar ogen aan de hand? Er is iets geks :D
Blauwe lenzen in volgens mij.
pi_162279277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

En rare wimpers. Ik gok neppers.
pi_162279289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef MissJ het volgende:

[..]

En rare wimpers. Ik gok neppers.
Haha, in dat shot van net duidelijk te zien inderdaad.
pi_162279292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Nee hoor, ze is hartstikke blond zo te zien van nature.
pi_162279313
Gevalletje drugs verslaafd?
pi_162279320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:38 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee hoor, ze is hartstikke blond zo te zien van nature.
Ja, maar het zijn wel érg blauwe ogen.
pi_162279327
gold digger :Y
pi_162279341
Waar komt ze vandaan ?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:40:18 #186
354103 Magica
gna gna
pi_162279352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Idd zeg
pi_162279353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef Isane het volgende:
gold digger :Y
Echt dit ja, mijn god _O-
pi_162279354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:39 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Bestaat hoor :Y
pi_162279359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Isane het volgende:
Waar komt ze vandaan ?
Achterhoek. Ze woonde een tijdje in Doetinchem werd net gezegd.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:40:59 #190
354103 Magica
gna gna
pi_162279381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:40 schreef Isane het volgende:
Waar komt ze vandaan ?
Uit de achterhoek
pi_162279394
Emails gehakt
pi_162279402
Wachtwoord 12345678 zeker :')
pi_162279413
Domme kip
pi_162279420
Ze heeft een creditcard :')
pi_162279421
ze is niet al te snugger :D
pi_162279445
rijk volk iig
pi_162279458
spannond
pi_162279459
Wat een vervelend ventje. Mag een stomp op z'n neus krijgen :Y
pi_162279463
Domme doos.
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2016 @ 20:44:20 #200
137949 Disana
pi_162279639
Telfort reclame _O-
pi_162279741
wtf net een voorstukje van de deurwaardes.. ze gaan een auto weghalen waar ik kom te wonen _O-
pi_162279748
Leuk huisje
pi_162279799
Zo rijk zijn en dan niet de contacten hebben om iemand naar dat ettertje toe te sturen om zijn benen te breken :')
pi_162279831
Oude bekende :D
pi_162279844
Peter in 1998 :D _O-
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:57:00 #207
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_162279858
Jonge Petertje _O_
pi_162279874
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Isane op 17-05-2016 20:57:32 ]
pi_162279883
'95 wat een broekie dan nog
pi_162279890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:57 schreef Isane het volgende:
Hij is het dus :D ?
Nee, zijn zoon. Hij heeft er dus niks mee te maken :P
pi_162279893
Plottwist :D
pi_162279896
haha echt leuk dit
pi_162279907
Stiekem geilt Peter hier ontzettend op denk ik
pi_162279932
Die Tonny is een vervelend slim ettertje.
pi_162279936
verzichtig :')
pi_162279974
ooh wat een dom wijf _O-
pi_162279996
Goede foto's :D

Wat een domme kut.
pi_162280001
Ja en nu staan die foto's op televisie, wtf Peter :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:01:20 #219
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_162280018
Goeien mail wel.
pi_162280034
bekentenis. klaar
pi_162280040
Kan ook moeilijk medelijden hebben met zo'n gold digger :')
pi_162280049
Verander je fucking wachtwoord :')
pi_162280058
Ze is wel vroeg grijs
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:03:39 #224
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_162280086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:02 schreef Isane het volgende:
Ze is wel vroeg grijs
Ze heeft dan ook een heeel zwaar leven.
pi_162280089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja en nu staan die foto's op televisie, wtf Peter :')
Dit _O- _O-
pi_162280131
:D
pi_162280138
Wat een kansloos figuur joh :')
pi_162280175
dyslectieverklaring :')
pi_162280178
Haha. Hoe de fuck kan je je diploma bij zo'n figuur achterlaten? :')
pi_162280227
Samenvatting: zij is dom en naïef, hij is slim en compleet gestoord. Goede combinatie voor deze situatie.
pi_162280228
Al die zooi kan je toch gewoon opnieuw aanvragen :')
pi_162280255
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Al die zooi kan je toch gewoon opnieuw aanvragen :')
:Y

Ze straalt echt domheid uit
pi_162280286
L33t Hackers _O-
pi_162280353
laag plamuur erop
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:12:57 #235
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_162280449
Pa kan er wel mee leven dat zijn dochter zo op internet staat :')
pi_162280485
Tonny, een hedendaagse Robin Hood B-)
pi_162280519
lekkere familie van die tonnie. opa een crimineel, pa een crimineel... hij heb t niet van een vreemde in ieder geval.
pi_162280717
Goeie confro :')
pi_162280791
Hoe kan je zoiets nuchter bekennen _O-
pi_162280812
Hij is niet dom, bekennen is het slimst. En hij is al opgepakt en vrijgelaten door de politie zelf.
pi_162280881
_O-
pi_162280893
Ik schakelde net even in, niet echt opgelet, maar de politie heeft al het een en ander afgehandeld? Wat wil Peter nu dan?
pi_162280896
hij is echt ziek
pi_162280910
Dat deze kerel niet achter slot en grendel zit.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 21:30:25 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_162280944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Isane het volgende:
hij is echt ziek
Ja, die jongen moet hulp krijgen.
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 21:30:36 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_162280946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:29 schreef Cracka-ass het volgende:
En dit.
pi_162280958
wat een plamuur :r
pi_162280959
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Welkom in Nederland.
pi_162281021
Goeie comeback Peter. Heel stoer na een hele aflevering waar je letterlijk niks hebt bereikt :')
pi_162281025
Haha.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:33:26 #251
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_162281026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Goeie comeback Peter. Heel stoer na een hele aflevering waar je letterlijk niks hebt bereikt :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_162281030
Haha die knipoog :D
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:34:26 #253
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_162281045
Tering jantje wat is Peter een eindbaas _O_
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_162281076
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:31 schreef Isane het volgende:
wat een plamuur :r
nogal ja :r

verder een gewiekst ventje die gozer. maar ja, ver is hij niet gekomen |:(
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 17 mei 2016 @ 21:41:27 #255
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_162281222
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Verander je fucking wachtwoord :')
Dit ja. Vooral bij Facebook is het een kwestie van wijzigen, alle sessies beëindigen en evt sms-controle aanzetten. Echt niet zo moeilijk.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:48:14 #256
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283476
Ik ga nu kijken!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:49:35 #257
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283529
Tonny heeft monneyyzzzz
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:51:16 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283610
Tonny slaat Sofie op haar kaak. Peter vraagt: 'Waar slaat dit op?'

Op haar kaak Peter!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:51:53 #259
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283624
Sofie vindt alleen het geld interessant :')

[ Bericht 0% gewijzigd door hmmmz op 17-05-2016 22:58:37 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:52:30 #260
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283642
Ze zou de dochter van Lucius Malfidus kunnen zijn.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:57:28 #261
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283769
Hackt haar e-mail en Facebook? Hij wist gewoon haar wachtwoord denk ik.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:58:03 #262
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283784
Vreemd dat je niet doorhebt als er allemaal bedragen van je CC af worden geschreven.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:59:05 #263
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283823
Tonny had wel echt 1,3 miljoen op zijn rekening staan?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:04:50 #264
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162283974
Peter zijn hemd staat open terwijl hij achter zijn laptop zit. Ik zie zijn buik.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:08:53 #265
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162284072
Lekker om dan ook al die privé foto's in de uitzending te gooien :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:15:24 #266
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162284242
Wel zielig hoor. Ietwat naïef meisje en dan zo'n kerel treffen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:18:45 #267
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162284334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
L33t Hackers _O-
pi_162285983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:15 schreef hmmmz het volgende:
Wel zielig hoor. Ietwat naïef meisje en dan zo'n kerel treffen.
"ietwat" Understatement-of-the-year award
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:20:04 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_162286342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:06 schreef StephanL het volgende:
Haha. Hoe de fuck kan je je diploma bij zo'n figuur achterlaten? :')
Samenwonen
pi_162287305
Iemand die me de fb kan pmen van die chick? :9~ *;
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:06:11 #271
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_162298571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit hele programma is een flop, hij is echt afgeschreven.
Eerst al achter een 15-jarige aan zitten die teksten op social media zet, dan achter een verstandelijk gehandicapte aanzitten die met jonge meisjes chat.
Deze dingen zijn natuurlijk niet goed, maar om je daar nou mee bezig te houden als 'Peter R de Vries misdaadverslaggever' :')
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 18 mei 2016 @ 19:51:50 #272
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_162303667
Nu aflevering van gisteren terug gekeken. Omg wat een aflevering weer... :N
All she wants and needs is just a little taste..
pi_162303926
Ik ben ook wel verbaasd over de houding van de ouders en het meisje. Ja, een gozer via Tinder ontmoeten, op 19-jarige leeftijd, en lekker die gozer in eigen huis nemen. En niet afvragen waar hij het geld vandaan haalt om zogenaamd auto's en huizen te kopen.

En ik kreeg echt niet mijn middelbare schooldiploma mee toen ik het huis uitging. Het is toch veel veiliger om dat ding gewoon bij pa en ma thuis te bewaren?! Ik snap er niks van.

Je zou toch denken dat juist mensen die bulken van het geld snappen dat schoonzonen en schoondochters potentiële gevaren zijn voor je vergaarde rijkdom? Maar nee, vlotte babbel, lekker het breed laten hangen, en je bent blijkbaar binnen.

Ze verdienden het niet om rijk te zijn, denk ik dan cynisch.
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:35:19 #274
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_162305639
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef skrn het volgende:
Ik ben ook wel verbaasd over de houding van de ouders en het meisje. Ja, een gozer via Tinder ontmoeten, op 19-jarige leeftijd, en lekker die gozer in eigen huis nemen. En niet afvragen waar hij het geld vandaan haalt om zogenaamd auto's en huizen te kopen.

En ik kreeg echt niet mijn middelbare schooldiploma mee toen ik het huis uitging. Het is toch veel veiliger om dat ding gewoon bij pa en ma thuis te bewaren?! Ik snap er niks van.

Je zou toch denken dat juist mensen die bulken van het geld snappen dat schoonzonen en schoondochters potentiële gevaren zijn voor je vergaarde rijkdom? Maar nee, vlotte babbel, lekker het breed laten hangen, en je bent blijkbaar binnen.

Ze verdienden het niet om rijk te zijn, denk ik dan cynisch.
Je verwacht het niet, maar rijkelui zijn veel minder wantrouwig dan Henk & Ingrid. Bovendien leek hij veel geld uit te geven, dus moest zijn verhaal wel kloppen.

Ik snap niet wat het probleem is dat zij haar diploma's en andere documenten heeft meegenomen toen ze uit huis ging. Niks is onvervangbaar en als je je shit een beetje op orde hebt raak je ze echt niet zomaar kwijt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_162306216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:06 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dit hele programma is een flop, hij is echt afgeschreven.
Eerst al achter een 15-jarige aan zitten die teksten op social media zet, dan achter een verstandelijk gehandicapte aanzitten die met jonge meisjes chat.
Deze dingen zijn natuurlijk niet goed, maar om je daar nou mee bezig te houden als 'Peter R de Vries misdaadverslaggever' :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het maar in een spoiler, straks belt hij nog aan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_162339471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:33 schreef StephanL het volgende:
Haha die knipoog :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef L3viathan het volgende:
Tering jantje wat is Peter een eindbaas _O_
pi_162339586
Wel de adressering op de brieven blurren, maar niet die door de post geprinte code (inclusief postcode en huisnummer) rechtsonder. Oeps...

Die kast van haar ligt zo afgelegen dat er geen Streetview is :')
pi_162343688
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
Wel de adressering op de brieven blurren, maar niet die door de post geprinte code (inclusief postcode en huisnummer) rechtsonder. Oeps...

Die kast van haar ligt zo afgelegen dat er geen Streetview is :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:08:54 #279
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_162347055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:18 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Kan 'm niet vinden.

Streetview doet het dan niet, maar met Earth wel te zien hoe ziek groot. :')

zondag 22 mei 2016 @ 23:19:36 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162422799
Is dit herhaling?
pi_162423388
foto's vallen nog best mee toch.
  zondag 22 mei 2016 @ 23:36:51 #282
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162423458
Ze lijkt op een cocaïnehoertje :?
SOONY
  zondag 22 mei 2016 @ 23:39:19 #283
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162423528
Fotau
SOONY
  zondag 22 mei 2016 @ 23:39:41 #284
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162423540
Wat praat Sophie debiel :@
SOONY
  zondag 22 mei 2016 @ 23:40:32 #285
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162423566
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:39 schreef DKUp het volgende:
Wat praat Sophie debiel :@
Een Achterhoeker die deftig wil praten, wat verwacht je :')
  zondag 22 mei 2016 @ 23:40:40 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162423571
Waarom zijn ze zo onder de indruk van zo'n flapdrol die toch nooit zijn bedreigingen na zal komen.
pi_162423577
Zou der doen (mob)
  zondag 22 mei 2016 @ 23:42:20 #288
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162423626
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:40 schreef Sked het volgende:

[..]

Een Achterhoeker die deftig wil praten, wat verwacht je :')
Klinkt lekker kut :D
SOONY
  zondag 22 mei 2016 @ 23:42:31 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162423635
En zo'n diploma kun je zo weer opvragen dus wat is het probleem
  zondag 22 mei 2016 @ 23:47:19 #290
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162423764
Gewoon blokkeren, Facebook en alle andere rotzooi verwijderen en niet reageren. Je gaat echt niet dood zonder socialmedia.

Oh, en überhaupt vrienden worden met jongens die tony Tonny of alle andere varianten :')
pi_162423801
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:47 schreef xzaz het volgende:
Gewoon blokkeren, Facebook en alle andere rotzooi verwijderen en niet reageren. Je gaat echt niet dood zonder socialmedia.

Oh, en überhaupt vrienden worden met jongens die tony Tonny of alle andere varianten :')
Hij had geld he..
  zondag 22 mei 2016 @ 23:53:00 #292
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162423910
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:48 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Hij had geld he..
dit soort vrouwen weet altijd dit soort mannen aan te trekken.
  zondag 22 mei 2016 @ 23:54:58 #293
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162423962
Wat een zielig mannetje.
pi_162423973
Wat een natte
  maandag 23 mei 2016 @ 00:01:27 #295
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162424141
Deze jongen :')
  maandag 23 mei 2016 @ 00:02:47 #296
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162424180
Deze meid :')
  maandag 23 mei 2016 @ 00:03:20 #297
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162424198
Is ze stukadoor?
  maandag 23 mei 2016 @ 00:03:27 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162424203
Zou Sophie wel raken.
  maandag 23 mei 2016 @ 00:05:30 #299
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162424266
Hahaha die Peter :')
pi_162424274
Goed programma.. meisje heeft nu nog meer gezeik dan eerst.
pi_162430277
Morgen weer een nieuwe aflevering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')