als de mens niet weet hoe iets zit, gaat het maar dingen bijverzinnen. van die gekke dingen die misschien wel heeeel erg fout zitten.
wat dachten jullie van je hersenen...1 grote gekke massa..die kan ook wel eens op tilt slaan of een foutje maken!
vroeger wist men toch niet hoe het leven ontstond...jaha bij ANW leer je dan dat ze dachten dat mais en graankorrels en vuile was het recept waren voor muizen..
nu weten wij toch ook wel dat je daardoor het leven niet kweekt...
ja en over geesten...met glaasje draaien en zo..ik geef toe het is onverklaarbaar, maar ik zeg geen dingen waarvan ik zogenaamd zo zeker van ben.
Zou het trouwens helpen als je het probeert met wat paddo's op?
(En dit bedoel ik serieus)
quote:Heb je helemaal niet nodig.
Op maandag 13 januari 2003 19:21 schreef Roellio het volgende:
Ik ga van de week als ik er een keertje zin in heb ook dat hoofdgids visualiseren eens proberen. Ik wil wel eens met die dude ouwehoeren.Zou het trouwens helpen als je het probeert met wat paddo's op?
quote:Het lijkt mij echt enorm cool. En ik ga het zeker proberen.
Op maandag 13 januari 2003 19:23 schreef MUUS het volgende:[..]
Heb je helemaal niet nodig.
Met wat tijd en geduld lukt het gewoon ook.
quote:Please geen enkele drug gebruiken als je dat soort dingen wilt doen!!!!!!!!
Op maandag 13 januari 2003 19:21 schreef Roellio het volgende:
Ik ga van de week als ik er een keertje zin in heb ook dat hoofdgids visualiseren eens proberen. Ik wil wel eens met die dude ouwehoeren.Zou het trouwens helpen als je het probeert met wat paddo's op?
Ben je nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervaren dan kan je het weleens met een blowtje op doen(doe ik niet), maar het brengt risiko's met zich mee.
Dit soort drugs zorgt voor een ongecontroleerd openstaan van de geest(je eigen dus he), alles in dit wat ongecontroleerd gaat brengt risiko's mee.
Daarbij geef je je geest een zetje om te hallicuneren, als je dan als iets ziet dan zal je nooit weten of het een hallucinatie is door de paddo's of dat het "echt" was....
Je hebt ook die drugs-soorten helemaal niet nodig...........
quote:Tja hoe kan ik dat soort dingen zeggen..........
Op maandag 13 januari 2003 17:10 schreef yo7 het volgende:
ja allemaal leuk en eng en aardig, maar veel van jullie hebben het over geesten en dat ze je gedachten kunnen scannen. jullie zeggen dat als een FEIT. HOE kan je in GODS naam weten dat dat zo is.als de mens niet weet hoe iets zit, gaat het maar dingen bijverzinnen. van die gekke dingen die misschien wel heeeel erg fout zitten.
wat dachten jullie van je hersenen...1 grote gekke massa..die kan ook wel eens op tilt slaan of een foutje maken!
vroeger wist men toch niet hoe het leven ontstond...jaha bij ANW leer je dan dat ze dachten dat mais en graankorrels en vuile was het recept waren voor muizen..
nu weten wij toch ook wel dat je daardoor het leven niet kweekt...ja en over geesten...met glaasje draaien en zo..ik geef toe het is onverklaarbaar, maar ik zeg geen dingen waarvan ik zogenaamd zo zeker van ben.
Door ervaring........
quote:Ja uit ervaring weet ik dat, dat jij het niet geloofd is niet mijn probleem.
Op maandag 13 januari 2003 20:23 schreef yo7 het volgende:
daarmee zeg jij dus dat jij uit ervaring zeker weet dat een 'geest' kan scannen. tuuuuuuuurlijk.
Werk al een tijdje met entiteiten...
Dit is mijn wereld, mijn waarheid, jij hebt jouw wereld en jou waarheid....
Al heeft het geen ruk met geesten te maken.
heel raar verhaal, ik ben er momenteel nogsteeds mee bezig met een deskundige
nu ik dit schrijf vraag ik me af of het slim is dit hier te vertellen, maar er wordt toch al over gesproken omdat die persoon zelf de openbaring zoekt via het internet
quote:Kun je dat met harde feiten bewijzen, nee.
ow sorry maar we leven niet allemaal in een zelfgemaakt fantasiewereldje. This is your wake up call: geesten bestaan niet!!
Dus lig nu niet te blaaten dat het onmogelijk is want je weet evenmin of er iets van waar is of niet
Als ik op vakantie ga, mag jij hier een week in dit huis zijn, ok?
Wedden dat je iets heel anders zegt als ik terugkom?
Het valt me op dat geesten vooral in oudere huizen zitten, waarin al geleefd is ( oudere huizen dus ;p)
En op page-2 ofzo, zei iemand dat hij dacht dat geesten niet hier hoorden, die zijn slecht.
Ik denk eerder dat sommige geesten nog een taak te vervullen hebben, voor ze van deze ellende bol afmogen, en sommige zijn gewoon een stelletje etterbakken, en gaan (willen?) niet weg..
Tijdje terug, was ik een week op vakantie, en toen waren hier allerlei freaky thingy's bezig.
Zoals: een deur die op slot gedraait is die plotseling open gaat ..
Of in diezelfde week: Mijn zus staat tégen de deur aan, opeens gaat de deur gewoon vol open.. niemand op de gang..
Voor de rest heb ik nooit iets gemerkt van Mr (mrs?) spook, behalve dat de kraan openstond opeens.. (maar dat kon mijn dementerende opa ook zijn
:D:D)
Nu ga ik ff de rest van de posts lezen
ik heb een groot gedeelte van deze thread gelezen en wat ik me afvraag is het volgende (vergeef me als het al ergens gezegd is) : wat doe jij precies met die kennis van je? maak je praktisch gebruik van bijvoorbeeld geesten? roep je zo wel eens op, en zo ja: met een bepaalde reden? volgens mij is de algemene mening hier dat glaasje draaien nogal gevaarlijk is.. maar wat kan dan wel?
het tegenstrijdige in deze erg interessante thread vind ik dat er veel (levens)gevaarlijke gebeurtenissen beschreven worden, maar erodome ons verteld dat je helemaal niet bang hoeft te zijn en het eigenlijk wel leuk is allemaal... natuurlijk wat genuanceerder, maar toch
waarom zou je je hiermee inlaten?
en hoe kun je dan op een ongevaarlijke manier contact met geesten leggen?
zelf heb ik nauwelijks ervaring met dit soort dingen, tijdens de laatste keer dat ik met vrienden probeerde geesten op te roepen (toen was ik 13 ofzo) is me eigenlijk alleen maar duidelijk geworden hoe makkelijk sommige mensen zich op laten fokken en opeens vanalles denken waar te nemen ![]()
toch geloof ik er in
wim
PS - neem mijn vorige bericht in deze topic alstjeblieft niet serieus, hij is gepost door mijn huisgenoot als een soort grap.. mijn excuses. (al ben ik daardoor wel dit verhaal gaan lezen
)
quote:voor erodome kan ik niet antwoorden...toch wil ik heel graag even reageren op je post..... ( mag wel toch ? )
Op donderdag 16 januari 2003 11:51 schreef min6 het volgende:
ik heb een vraag aan erodome... ze is er in geslaagd zich te profileren als iemand die hier wel het een en ander van af weet dus vandaarik heb een groot gedeelte van deze thread gelezen en wat ik me afvraag is het volgende (vergeef me als het al ergens gezegd is) : wat doe jij precies met die kennis van je? maak je praktisch gebruik van bijvoorbeeld geesten? roep je zo wel eens op, en zo ja: met een bepaalde reden? volgens mij is de algemene mening hier dat glaasje draaien nogal gevaarlijk is.. maar wat kan dan wel?
het tegenstrijdige in deze erg interessante thread vind ik dat er veel (levens)gevaarlijke gebeurtenissen beschreven worden, maar erodome ons verteld dat je helemaal niet bang hoeft te zijn en het eigenlijk wel leuk is allemaal... natuurlijk wat genuanceerder, maar toch
en hoe kun je dan op een ongevaarlijke manier contact met geesten leggen?zelf heb ik nauwelijks ervaring met dit soort dingen, tijdens de laatste keer dat ik met vrienden probeerde geesten op te roepen (toen was ik 13 ofzo) is me eigenlijk alleen maar duidelijk geworden hoe makkelijk sommige mensen zich op laten fokken en opeens vanalles denken waar te nemen
toch geloof ik er in
wim
PS - neem mijn vorige bericht in deze topic alstjeblieft niet serieus, hij is gepost door mijn huisgenoot als een soort grap.. mijn excuses. (al ben ik daardoor wel dit verhaal gaan lezen
)
Geesten:
Je hoeft ze helemaal niet op te roepen..
als je naar mijn idee veilig met geesten wilt communiceren, dan moet je jezelf " open stellen ". Zorg dat je in balans komt.. zorg dat je rust hebt in je... en haal blokades weg.
Leer te luisteren en echt te zien/ voelen...
Als je jezelf makkelijk " aanspreekbaar " maakt.. dan maken ze als dat nodig is wel contact met jóu.
ZIJ zijn er wel... jíj luisterd alleen nog niet..
Het oproepen m.b.v. glaasje draaien oid is iets heel anders.
Je " trekt " dan aan iets.
Oproepen hoeft niet ( is zelfs af te raden, zeker als je geen ervaring hebt ).
Als je vanuit jezelf vrolijk kan zijn, waarom dan kunstmatig oproepen met behulp van drugs bijvoorbeeld ?
Even een heel stom en ietwat verkeerd voorbeeld, maar ik denk dat de intentie/ gedachte erachter wel overkomt.
Veel liefs Mirage
Wat ik me afvroeg tijdens het lezen is of je hoofdgids een soort van beschermengel is ? In een van de eerdere posts wordt de hoofdgids beschreven als de entiteit die je tijdens je leven begeleid. Beschermt deze je ook in gevaarlijke situaties, dus als een soort beschermengel ?
quote:Als jij in moeilijkheden zit... of je moet door een fase in je leven die lastig is....
Op donderdag 16 januari 2003 13:19 schreef DaMart het volgende:
Erg interessante topic dit. Zelf heb ik voor zover ik weet geen ervaringen met geesten. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er best wel sceptisch tegenover sta, maar het idee dat geesten bestaan niet meteen van de hand wijs. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik er geen ervaringen mee heb.Wat ik me afvroeg tijdens het lezen is of je hoofdgids een soort van beschermengel is ? In een van de eerdere posts wordt de hoofdgids beschreven als de entiteit die je tijdens je leven begeleid. Beschermt deze je ook in gevaarlijke situaties, dus als een soort beschermengel ?
JIJ leidt je leven... je vrienden " zijn " er gewoon voor je.. die grijpen niet actief in in de meeste situaties.
Zo is het meestal ook met je gids in mijn ervaring.
quote:Dat is niet helemaal waar, dit forum heet "The Truth is in here". Misschien leef ik ten onrechte in de veronderstelling dat het doel van dit forum is om dmv uitwisselen van ervaringen uiteindelijk dichter bij de absolute WAARHEID te komen? En niet een subjectieve waarheid? Anders had het "Your Own Truth Is In Here" moeten heten. Ik vind dat als je zegt ergens in te geloven op dit forum je ook moet vertellen wat je ervaringen zijn die jou overtuigd hebben, zodat we kunnen kijken of die de toets der (beleefde, feitelijke, niet-persoonlijke) kritiek kunnen doorstaan. Als je kritiekloos wilt kunnen discussieren moet je dat in een praatgroepje met kritiekloze gelijkdenkenden doen en niet op een openbaar forum.
Ja uit ervaring weet ik dat, dat jij het niet geloofd is niet mijn probleem.
Werk al een tijdje met entiteiten...
Dit is mijn wereld, mijn waarheid, jij hebt jouw wereld en jou waarheid....
wekkerklok
quote:Beetje ongefundeerde opmerking, geef dan concrete voorbeelden, als dat echt zo veel zou voorkomen dan hadden daar toch dagelijks verklaringen van getuigen MET een beetje bewijs voor moeten zijn? Als het allemaal niet te meten is dan zouden wij het ook niet kunnen waarnemen en zouden alle verklaringen ook verkeerd moeten zijn.
Het valt me op dat geesten vooral in oudere huizen zitten, waarin al geleefd is ( oudere huizen dus ;p)
quote:Mirage legt het heel erg goed uit, zij weet heel erg veel(compliment hoor!!!).
Op donderdag 16 januari 2003 11:51 schreef min6 het volgende:
ik heb een vraag aan erodome... ze is er in geslaagd zich te profileren als iemand die hier wel het een en ander van af weet dus vandaarik heb een groot gedeelte van deze thread gelezen en wat ik me afvraag is het volgende (vergeef me als het al ergens gezegd is) : wat doe jij precies met die kennis van je? maak je praktisch gebruik van bijvoorbeeld geesten? roep je zo wel eens op, en zo ja: met een bepaalde reden? volgens mij is de algemene mening hier dat glaasje draaien nogal gevaarlijk is.. maar wat kan dan wel?
en hoe kun je dan op een ongevaarlijke manier contact met geesten leggen?zelf heb ik nauwelijks ervaring met dit soort dingen, tijdens de laatste keer dat ik met vrienden probeerde geesten op te roepen (toen was ik 13 ofzo) is me eigenlijk alleen maar duidelijk geworden hoe makkelijk sommige mensen zich op laten fokken en opeens vanalles denken waar te nemen
toch geloof ik er in
wim
)
Maak ik praktisch gebruik van geesten, eigenlijk niet.......
Ik ben persoonlijk van mening dat je de doden de doden moet laten, als ze contact willen dan komen ze zelf wel.
Ik roep dus nooit geesten op, wel zet ik mezelf open voor ze en soms dan komt er iemand, vaak ook niet....
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat er hier redelijk wat geesten over de vloer komen, maar ze komen niet voor mij, ze komen voor mijn zoontje.....
Hij trekt ze aan op de een of andere manier.
Daardoor heb ik nog weleens contact met geesten, ze zijn er toch en vinden het wel leuk om eens te babbelen(zeg maar, zo simpel gezegd, maar zo simpel is het niet).
Ik werk vooral met gidsen, heel soms wil ik nog wel een andere entiteit oproepen als ik met een specifiek probleem zit, maar ik werk natuurlijk met reiki, wat het wel een stuk makkelijker maakt, ik heb daardoor de mogenlijkheid om bruggen te zetten naar andere demensie's(ook simpel gezegd, maar niet zo simpel in de praktijk).
Waarom heb ik deze contacten?
Ze kunnen me vaak helpen in het pad wat ik wil bewandelen, ze kunnen me helpen om problemen op te lossen.
BV ik krijg iemand met een inmens probleem, ik kom er zelf niet doorheen, zit vast dus zeg maar.
Op dat soort momenten kan ik ervoor kiezen om hulp in te roepen.
Meestal bestaat die hulp uit advies, heel soms gebruiken ze hun eigen energie om door te breken in het probleem(een soort van flinke duw in de rug).
Ze geven me inzicht, ze steunen me, ik kan met ze praten over welk pad ik moet bewandelen bij welk probleem(gewoon een soort van overleg zeg maar voor mij om mijzelf wijzer te maken).
Waarom zijn dingen als glaasje draaien gevaarlijk?
Je opend op een vrij brute manier een poort(als je geluk hebt dat het lukt, of juist pech....), je hebt totaal geen controle over wat er door die poort komt, je bent op geen enkele manier beschermt tegen negatieve invloeden.
Geesten "haten" deze manier van oproepen, het spreekt absoluut niet van respect om zo met geesten te dollen.
Je schopt ze wakker, je dwingt ze, dat vinden ze niet leuk(zou ik ook niet leuk vinden).
Voor het werken met entiteiten zijn regels, respect, gelijkheid, geen angst, openheid zijn daar een aantal van...
Er is niets om bang van te zijn, deze entiteiten zijn al om ons heen, altijd al geweest.
In al die jaren(eeuwen) is er nog maar weinig gebeurt, de negatieve dingen die gebeurt zijn zijn in de meeste gevallen te wijten aan menselijke inmenging, menselijke nieuwschierigheid zonder respect, menselijke machtsbelustheid die entiteiten proberen te misbruiken voor negatieve doeleinde's(soms met zeer veel succes).
Hoe kom je nu zelf in contact met dit soort dingen....
Zoek niet te hard, wees gewoon jezelf en wees blij met wat je hebt en wat je niet hebt....
Mediteer veel, zorg goed voor je innerlijk kind en je hogere zelf(spirituele groei) dan komt het vanzelf wel.
Ik zie zoveel mensen die zo hard zoeken naar "gave's", geen van hen verkrijgt ze daardoor.
Je kan niet rennen als je niet eerst leert lopen.
Ik heb het zelf ervaren en ik heb het vaak zat gezien, de "zoekers" gaan op hun bek.
Ze doen zichzelf meer kwaad dan goed met het zoeken(dit weet ik uit eigen ervaring).
Pas toen ik ophield met zoeken, pas toen ik rust in mijzelf vond en de kracht in mijzelf vond kreeg ik controle over mijn "gave's"(oh wat haat ik dat woord) en daar kwam ook het contact bij.
Dus begin bij het begin, zorg goed voor jezelf en je ziel, dan komt de rest vanzelf.
quote:Wel, ik zou zo zeggen lees mijn posts hier eens door, ik vertel genoeg hoor
Op donderdag 16 januari 2003 13:36 schreef mike_another het volgende:
erodome
[..]Dat is niet helemaal waar, dit forum heet "The Truth is in here". Misschien leef ik ten onrechte in de veronderstelling dat het doel van dit forum is om dmv uitwisselen van ervaringen uiteindelijk dichter bij de absolute WAARHEID te komen? En niet een subjectieve waarheid? Anders had het "Your Own Truth Is In Here" moeten heten. Ik vind dat als je zegt ergens in te geloven op dit forum je ook moet vertellen wat je ervaringen zijn die jou overtuigd hebben, zodat we kunnen kijken of die de toets der (beleefde, feitelijke, niet-persoonlijke) kritiek kunnen doorstaan. Als je kritiekloos wilt kunnen discussieren moet je dat in een praatgroepje met kritiekloze gelijkdenkenden doen en niet op een openbaar forum.
wekkerklok
[..]
Verder, vraag wat je wil vragen, ik zal mijn best doen om zo goed mogenlijk te antwoorden.
duidelijk antwoord..
vraag ik me nog wel af: hoe communiceer (of 'babbel') je dan met die geesten? hoe moet ik me dat voorstellen
quote:Mijn complimenten voor je positieve opstelling.
Verder, vraag wat je wil vragen, ik zal mijn best doen om zo goed mogenlijk te antwoorden.
Kun jij mij uitleggen wat voor jou het overtuigende bewijs is dat er geesten bestaan en/of dat je daar contact mee hebt? Als het alleen maar iets is wat JIJ voelt of hoort, hoe kan je dan zo zeker zijn dat je hersens je niet voor de gek houden? Het is een feit dat sommige mensen stemmen in hun hoofd horen omdat hun hersens in de war zijn (paranoide schizofrenen), of denk je dat die ook allemaal paranormaal zijn?
quote:Tja hier zeg je me wat.............
Op vrijdag 17 januari 2003 15:11 schreef mike_another het volgende:
erodome
[..]Mijn complimenten voor je positieve opstelling.
Kun jij mij uitleggen wat voor jou het overtuigende bewijs is dat er geesten bestaan en/of dat je daar contact mee hebt? Als het alleen maar iets is wat JIJ voelt of hoort, hoe kan je dan zo zeker zijn dat je hersens je niet voor de gek houden? Het is een feit dat sommige mensen stemmen in hun hoofd horen omdat hun hersens in de war zijn (paranoide schizofrenen), of denk je dat die ook allemaal paranormaal zijn?
In mijn geval ben ik niet de enige in huis die ze opmerkt, mijn zoontje merkt ze vele malen beter op als ik(maarja dat zou kinderlijke fantasie kunnen zijn natuurlijk, wat het niet minder echt voor hem maakt).
Zelfs mijn toch wel redelijk sceptische man voelt ze als ze echt contact willen maken.
Hij ziet ze niet(mijn man) en kan er niet mee comminuceren, maar hij voelt wel de aanwezigheid(het gevoel dat er echt iets aanwezig is) en vaak de temperatuursverschillen.
Maar goed dit alles zegt natuurlijk nog steeds heel weinig........
Het is altijd goed om kritisch te blijven, om altijd bij elk contact weer je af te vragen, is dit mijn eigen geest of is het iets daarbuiten.....
Ik ben me er zeer bewust van dat je eigen geest(hersenen) hele rare dingen met je uit kan halen.
ik denk dat ik het verschil wel weet, mede omdat ik een tijd heb gehad waarin ik te hard ging met spiritualiteit, toen hoorde ik gefluister in mijn hoofd, zag dingen in mijn ooghoeken enz. enz.
En dat was all in my mind, kwam dus niet van buitenaf af, maar gewoon van mezelf omdat ik er veelste veel mee bezig was.
Het verschil ertussen is niet uit te leggen, je moet het gevoeld hebben wil je het weten, ik kan het niet onder woorden brengen.
Iig was het gefluister alleen tegen mij gericht en als ik contact heb dan hebben we het vaak over dingen buiten mij, over problemen(hele zware over het algemeen) van andere mensen en om eerlijk te zijn, ze hebben er nog nooit naast gezeten qua advies/hulp.
Maar ik ben niet paranormaal begaafd, wat ik ben noemen ze gevoelig, dat betekend dat ik redelijk open sta(als ik het toelaat), maar dat ik niet paranormaal ben.
Het kost mij dus allemaal best veel moeite, terwijl als ik bv naar mijn zoontje kijk, die neemt dingen waar, die hoeft niet zijn best ervoor te doen, het is er gewoon....
Het is een feit dat sommige mensen stemmen in hun hoofd horen omdat hun hersens in de war zijn (paranoide schizofrenen), of denk je dat die ook allemaal paranormaal zijn?
Nee dat denk ik zeer zeker niet, dit soort "ziekte's" komen vaak door enorme trauma's, de hersenen kunnen het gebeurde niet aan en verzinnen een uitweg, een bescherming, ook al blijkt die bescherming vaak heel veel kwaad te doen uiteindelijk.
maar het 1 sluit het ander niet uit natuurlijk, paranormaliteit bestaat, geestenziekte's bestaan.
Zelfs de politie maakt gebruik van paranormale mensen, ik weet dat er al vele zaken opgelost zijn dankzij de hulp van paranormaal begaafde mensen.
quote:dat varieerd, soms is het gewoon babbelen, dan spreekt de "geest" in mijn hoofd ik ik antwoord of hardop(als ik alleen ben) of ook in mijn hoofd.
Op donderdag 16 januari 2003 17:48 schreef min6 het volgende:
thnx erodomeduidelijk antwoord..
vraag ik me nog wel af: hoe communiceer (of 'babbel') je dan met die geesten? hoe moet ik me dat voorstellen
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de geesten vaak niet echt fantastisch versta, het praten gaat moeizaam.
Gidsen e.d. antwoorden graag in dromen en in tekenen, maar ook "praten ze weleens.
Je hoort ze dus, maar niet via je oren, je hoort ze in je hoofd, maar het voelt hetzelfde als gewoon gepraat....
quote:(Beetje late reactie maar ach...
Op maandag 13 januari 2003 22:14 schreef Roellio het volgende:
Als ik me echt heel goed concentreer en dan m'n ellebogen aan weerskanten van m'n lichaam uitsteek, en dan m'n vlakke handen heel rustig met de binnenkanten naar elkaar toe beweeg, kan ik mijn eigen energieveld voelen, dat is ook best apart.Al heeft het geen ruk met geesten te maken.
Dit valt dan weer onder Reiki (of genezen met je handjes)
Ja net zoals mr. Miyagi doet bij Daniel-san in Karate Kid als ie pijn heeft tijdens een toernooi)
Ut leuke hier van en geesten is dat tijdens dat reiki je gids(en) (meestal meerderen)je komen assisteren
En euh Wekkerklokkie... als je zegt "geesten bestaan niet" ben je wel HEEL ERG naief... alleen omdat jij het nog nooit gezien hebt is ut dus allemaal maar bullcrap? Nahja, iedereen mag geloven wat hij wil heh? ![]()
=edit=
Ik bedenk me net wat leuke dingen om te doen en "energie" te voelen.
1) Wrijf je handen hard en snel tegen elkaar tot dat ze flink warm worden. Haal ze dan van elkaar af en breng ze langzaam naar elkaar toe, dan zal je (als het goed is
) een energie veld voelen... (Ok, ok. Dat kan magneetisme zijn... maar het werkt wel) Dit doet die ouwe mafkees in Karate Kid ook. ![]()
2) Houd je handen een klein afstandje van elkaar en doe je ogen dicht. Zie ze in je gedachten en probeer dan een bol te laten vormen van licht (zilver of goud licht, maakt niet uit). Adem in en probeer dan te visualizeren dat je energie uit de lucht haalt en via je lichaam in die bal laat stromen. Adem uit (anders stik je heh
) Adem weer in en probeer nu de bal iets groter te laten worden. Elke keer dat je in ademt probeer je weer te visualiseren dat je uit de lucht "goudlicht" in ademt en via je lichaam naar de bal laat stromen. Die steeds groter wordt.
Als het allemaal goed loopt, kan je het voelen en voelt het bij elke in ademing dat je handen uit elkaar gedrukt worden.
Mirage of erodome nog leuke trukjes/oefeningetjes om dit te voelen?
[Dit bericht is gewijzigd door neliz123 op 17-01-2003 20:50]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |