Wie heeft ook ervaringen met 'geesten'?
quote:LOL
Op woensdag 27 november 2002 13:24 schreef Haanibal het volgende:
gelukkig niet..http://home.clara.net/sadler.home/balti/misc/ghost.swf
Maarreh nee, nooit ervaring gehad met geesten oproepen.
Wel hadden we in ons vorige huis een hele hoop rare gebeurtenissen, (lichten die dimden en weer goed aan gingen, de kraan die uit zichzelf begon te lopen en wat andere vage dingetjes. Nooit echt druk over gemaakt eigenlijk
quote:Ik schrok, alleen dat swf verklapt het een beetje....of moet ik dat niet zeggen??
laat geesten met rust dan laten ze jou ook....
quote:Ik schrok ook!!!!!
quote:Kunnen dit soort reacteis achterwegen blijven dank u.. De speeltuin is hier niet, maar kan je vinden in SC of SCD
Op woensdag 27 november 2002 13:30 schreef alfaromeospider het volgende:
Gisteren weer stiekem een te enge film gekeken? Stouterd!
quote:wannabe mod..
Op woensdag 27 november 2002 13:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Kunnen dit soort reacteis achterwegen blijven dank u.. De speeltuin is hier niet, maar kan je vinden in SC of SCD
[on-topic]
Ik hoor ook weleens een stem, maar of dat een geest is of gewoon inbeelding..
Dat weet ik niet..
quote:IK bepaal zelf wel wat voor reactie ik geef slijmbal
Kunnen dit soort reacteis achterwegen blijven dank u.. De speeltuin is hier niet, maar kan je vinden in SC of SCD
[Dit bericht is gewijzigd door alfaromeospider op 27-11-2002 13:45]
quote:ZIE-LIG
quote:die had ik ook en hij heette tijdschakelaartje...
Op woensdag 27 november 2002 13:45 schreef LekkerRelaxt het volgende:
Ik had vroeger "een geest" die s'nachts soms me licht aan deed boven me spiegel.
(even uit een oud topic gepaste: )
... toen we hier kwamen wonen ging alles een
beetje stroef (ontploffende lampen, verwarming die uitging
als we ruzie hadden, en na 2 dagen pas weer aan, tv`s met
een eigen wil, en nog veel meer...)
Zijn nu een beetje aan elkaar gewend geraakt... en nu ik alleen
woon is het wel een fijn idee dat er altijd iemand bij me
is... (zelfs als de enige communicatie bestaat uit vage geluiden,
temperatuurschommelingen, en andere dingen).
Geloof mij, als je achter je computer zit, en er ontploft een spotje in je nek (t-shirt kan je weggooien, 5000x stofzuigen) en hetzelfde gebeurt een paar dagen later weer (andere spot, nieuwe lamp) ...
Nadat mijn vriendin, en ik hier vreemde dingen begonnen te zien
hebben we lang gepraat... we hebben hem een naam gegeven, 'Jonathan'...
Ik weet niet of het klopt, maar hij schijnt het niet erg te vinden....
Af en toe, wanneer mijn vriendin, en ik ruzie hadden... ging de verwarming uit
(we zitten hier aangeloten op een centrale verwarming, voor het hele gebouw,
en alleen de onze deed het niet... 2 dagen later weer wel...
Andere tijden, wanneer het heel goed tussen ons ging... gaf de bel het op...
(we zitten hier op een closed video circuit)... Iedereen in onze flat hoorde
de deurbel, maar bij ons... geen kick... reparateur geweest, niets kunnen vinden...
extra afspraak gemaakt, om de (hoe heet dat ?) intercom/videophone te laten vervangen...
2 dagen voor de vervanging komt; NIETS meer aan de hand.. alles werkt perfect...
(einde paste)
Onze huisgeest noemde we Jonathan... Ik ben er zeker van dat
wanneer ik op zoek was gegaan naar redenen van alle rare
dingen die er gebeurde, dat ik die gevonden had.
Dus... Ervaring met geesten ? ... misschien... aan de andere
kant was het op dat moment makkelijker om een naam te verzinnen
voor iets waar ik niet direct kon verklaren, dan op zoek te gaan naar een verklaring...
[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 27-11-2002 13:56]
Stelletje Fp/AT postende mislukkelingen.
ohwja .. omdat het moet tegenwoordig .. NoFi - disclaimer ergens van
Kan iedereen hier ff serieus doen, en anders een gein-topic
in SC openen ofzo ?
[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 27-11-2002 13:51]
quote:Jij niet .. die figuren die het niet serieus nemen...
Op woensdag 27 november 2002 13:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Sorry hoor, maar wat ik net schreef is waar, ik heb het ook al eens ergens anders hier op Fok gepost...
quote:ow sorry maar we leven niet allemaal in een zelfgemaakt fantasiewereldje. This is your wake up call: geesten bestaan niet!!
Op woensdag 27 november 2002 13:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Jij niet .. die figuren die het niet serieus nemen...
Een hele grote afrader!!!
Laat de doden de doden, als ze willen komen dan komen ze vanzelf wel.
Dat soort dingen zijn geen spelletjes, er kunnen makkelijk lifters meekomen bij dat soort dingen, er kunnen hele boze geesten komen(wie is er nu niet boos als ie wakker geschopt word).
Geesten zijn over het algemeen heel vriendelijk, er bestaan geen echte slechte geesten, alleen maar verwarde.
Alleen bij het gebruik van ouji-bord/glaasjedraaien word het zeer onbetrouwbaar en gevaarlijk, je stoort dingen die je niet moet storen.
maar het glaasje draaien enzo is volgens mij gewoon een fabeltje onder de jeugd.....
quote:Helaas, helaas, niets is minder waar, het is echt, het werkt echt en dat is iets waar de meeste jongeren die ermee spelen zich niet beseffen.
Op woensdag 27 november 2002 14:16 schreef Big_M het volgende:
Glaasje draaien e.d. geloof ik niet echt in! wel geloof ik dat er mensen zijn die in de toekomst kunnen kijken, dit heb ik zelf meegemaakt....
Ook geloof ik dat er mensen zijn die met geesten kunnen werken zoals een aantal soorten van vodoo e.d. zoals het terugkrijgen van een meisje enzomaar het glaasje draaien enzo is volgens mij gewoon een fabeltje onder de jeugd.....
Totdat het te laat is en er ellende van komt...
De verhalen zijn niet misselijk, ik ken er 1 uit 1ste hand(van een paar mensen die erbij waren).
Een groepje jongeren gaat glaasje draaien, verkeerde geest te pakken....
Het word allemaal heel eng, glaasje beweegt zonder handen eraan en er word gespeld dat er iemand doodgaat(dat hij daarvoor gat zorgen).
Goed grote paniek dus onder die luitjes en ze stoppen(zonder de geest weg te sturen, want daar hadden ze nog nooit over nagedacht, verkeerde geesten laten zich overigens niet zo makkelijk wegsturen, bij goede is gedag zeggen voldoende).
Ze lopen naar buiten(flat, 6 hoog) en 1 van de meisjes valt van het balkon af, dood.
Volgens de getuige stond ze niet naast de reling, maar ze ging er wel overheen.
Dit is een extreem geval, vaker gebeurt het dat er klachten komen, geestelijke klachten, dingen die gaan bewegen, sfeer die verpest word, stemetjes in je hoofd die niet de aardigste dingen zeggen enzovoort.
Er zijn al vele mensen gestorven, gek geworden en in zware geestelijke shit gekomen door dit soort geintjes.
quote:Tegenwoordig kom je al in de krant te staan als je een 17e eeuwse munt op je erf vind, en dit "voorval" blijft uit de media.
Op woensdag 27 november 2002 14:30 schreef erodome het volgende:Een hoop gezwam
Toch stom dat er nooit iets over verteld word in het nieuws
Ik geloof er geen zak van en snap so wie so niet dat mensen hun tijd ermee verdoen.
Als geesten echt zo goed zijn in dingen laten bewegen, kan iemand me dan uitleggen waarom hier nooit succesvol onderzoek naar is verricht?
En waarom filmt niemand het ooit?
Vraag je dat af en wees reeel, dan weet je dat het 1 grote leugen is.
quote:Geen, ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger nauwelijks geloofde in dit soort geesten.
Op woensdag 27 november 2002 13:24 schreef ParAlien het volgende:
Wie heeft ervaring(en) met 'geesten'? Lang geleden toen ik ongeveer 10 of 11 jaar oud (jong) was, heeft mijn zus een keer geesten opgeroepen met een paar vrienden/vriendinnen van haar. Hier was ik natuurlijk zelf niet bij, wel vertelde ze dat een jongen had gevraagd wanneer hij zou sterven, het antwoord was "over 3 dagen". Dit kwam dan ook uit. Ook hadden we ineens last van vreemde gebeurtenissen in ons huis, dit duurde ongeveer 2 jaar. Zoals veel rare geluiden, vreemde verschijnselen zoals donkere schimmen, soms ook heldere lichte verschijningen. Een keer riep een vrouwenstem 'hallo' tegen me toen ik 's avonds alleen thuis was, ik schrok me eigen toen zo erg de t*ring dat binnen 3 seconden heel mijn rug drijfnat was. Hierna heb ik gelukkig niet zoveel last meer gehad, gelukkig hielden 'ze' rekening met mijn angst, denk ik dan maar.Wie heeft ook ervaringen met 'geesten'?
Maar Marcel Hulspas heeft mij op andere gedachten gebracht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |