Het is inderdaad voornamelijk dat iedereen die kaart heeft, het geheel net nieuw is en lang niet iedereen genoeg packs heeft (kunnen openen) geopend, waardoor velen nog een flink aantal kaarten mist. Wat doe je dan? Je maakt dat ene sterke deck met die ene legendary die je wel hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 07:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Overigens snap ik dat iedereen die kaart heeft en nu uitprobeert, maar ik ben het nu al zat aan t worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:19 schreef Puddington het volgende:
Ragnaros, Lightlord, wat een fantastische kaart is dat. Dat effect van 'LIVE, INSECT' laat me elke keer weer lachen
ik dacht dat ik veel golden legendaries had...quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Netjes, netjes!
Wat is jullie favoriete nieuwe legendary tot nu toe? Voor mij wel N'Zoth denk ik. Net tegen een C'Thun Control warrior. Speelde zijn C'thun en zijn removal en toen zette hij monkey statue neer. Perfecte tijd voor mijn N'Zoth, nadat ik zijn Chromaggus nog even heb benut door Faceless.
[ afbeelding ]
Als je N'zoth golden is dan zijn alle legendaries die hij terug roept dat ook. Net als bij Elise, als die golden is dan zijn de map, golden monkey en alle legendaries daarna dat ook.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik dacht dat ik veel golden legendaries had...ziet er nice uit! lijkt me het cairne, sylvanas en tirion ook wel erg sterk, zo'n N'zoth in je deck..
Dit dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je N'zoth golden is dan zijn alle legendaries die hij terug roept dat ook. Net als bij Elise, als die golden is dan zijn de map, golden monkey en alle legendaries daarna dat ook.
En als je Elise niet golden is dan veranderen alleen de golden kaarten in je deck in golden legendaries. Dat kan nog steeds een hele berg zijn als je veel golden cards hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Net als bij Elise, als die golden is dan zijn de map, golden monkey en alle legendaries daarna dat ook.
Fuck wild. Ik heb de indruk dat alleen mensen die zuur zijn dat ze geen secretdin meer kunnen spelen in Standard dat spelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand trouwens nog in Wild gespeeld? Ben stiekem wel benieuwd hoe het er daar aan toegaat, maar geen zin er zelf in te spelen
Heb nog nooit Elise helemaal uit kunnen spelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
En als je Elise niet golden is dan veranderen alleen de golden kaarten in je deck in golden legendaries. Dat kan nog steeds een hele berg zijn als je veel golden cards hebt.
Lekkere C'Thun is dat trouwensquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:32 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ff een c'thun deckje geprobeerd
6 uit 60 pakjes waarvan 1 goudquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:26 schreef TwyLight het volgende:
Blistering krijgt legendary na legendary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |