Dat mag hier niet, weet je onderhand toch wel?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mag toch wel een vraag stellen zeg, jeetje
zie ik daar een vraagtekenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat mag hier niet, weet je onderhand toch wel?
ik probeer al een jaar jou een ban aan te naaienquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en trouwens, ik naai alleen mensen een ban aan die mij er 1 aannaaien
ik naai wat de moeite is om te naaienquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en trouwens, ik naai alleen mensen een ban aan die mij er 1 aannaaien
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie ik daar een vraagteken
TR
tot september
ja maar ja, jij kan helemaal nietsquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer al een jaar jou een ban aan te naaien
mensen die hermann aanvallen verdienen een banquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja, jij kan helemaal niets
ik hou van die knulquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die hermann aanvallen verdienen een ban
wacht maarquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja, jij kan helemaal niets
Ja nee dit vind ik ook hoor helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen die hermann aanvallen verdienen een ban
ja nee jij wil gewoon een ban voor mij, dat is iets heel anders...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee dit vind ik ook hoor helemaal mee eens
hopelijk word je 5 seconden voordat je op ''Invoeren'' klikt van je afscheidspost op je sterfbed gebandquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wel een beetje snel, ik ben al stokoud he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |