abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 augustus 2016 @ 10:55:51 #251
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_164516064
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:25 schreef Cat22 het volgende:
En ook de jongedame is verhuisd.
Ik intdek een nieuwe kant van MammaNouk. Die dendert nu regelmatig als een jong kitten achter haar kroost aan. :D Maar is soms ook een beetje sneu. Ze is veel meer aan het roepen en zoeken, ze merkt echt dat er wat kinders verdwenen zijn. Dat wordt dus veel speel- en kroeltherapie.

Wel lachen: cyper is de zwaarste van het nest, maar dat gewicht is wel verpakt in een compact lichaampje. Met als gevolg dat zwarte broer op stoelen kan springklimmen waar hij net niet bij komt. Boos miewen vanaf de grond _O-
Aaaw :D
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  zondag 14 augustus 2016 @ 11:24:16 #252
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_164516426
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 23:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had er niet direct rekening mee gehouden hoor dat het van die slopers waren toen ik ze nam :') _O- En het is niet eens dat ze dingen kapot krabben oid, maar er zit natuurlijk wel overal haar en aangezien er twee behoorlijk groot en lomp zijn moet ik dingen zo'n beetje vast schroeven wil het niet sneuvelen :+
Hoe gaat het met de P's?

De poezels die Cat opvangt zijn altijd snoezig!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_164713359
Tijd voor (een van de laatste) updates!

Cyper kreeg bezoek en overwon. O+ Hij is dinsdag verhuisd naar zijn nieuwe baasjes.
In de loop van de week ging Mammanouk ook steeds minder zoeken en volgens mij is ze de groote van haar nest inmiddels vergeten. Al zal ze nu wel weer meer moeten zoeken want ook het allerlaatste kind is net verhuisd *O*

Het stel kwam anderhalf uur treinen deze kant uit, speciaal voor het menneke. Die prompt onder de bank dook. :') Maar het huishouden kent al meer katten en zij snapten ook wel dat het opeens Heel Erg Spannend was.

Rest nog MammaNouk... De kittenkamer is best eenzaam en met jongleren tussen mijn eigen team en haar doe ik haar ook geen recht. Dus, als zich geen last minute baas meldt, zal deze jongedame waarschijnlijk komende week terugverhuizen naar het asiel.

Mede omdat ik een sippe kater heb ;( Sinds vorige week dokteren en het wil niet echt beteren. We denken aan een alvleesklierontsteking. Dus dwangvoer en dagelijks spuitjes pijnstiller en antibiotica zetten (o joy) en hopen dat het snel beter gaat. Inmiddels worden er wel alweer zelf af en toe brokjes gegeten en natvoer van mijn vingers gelebberd.
En, ondanks alle pesterijen, vindt hij me nog steeds lief O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164713401
MammaNouk verkeert trouwens weer in uitstekende gezondheid. ^O^ Wondje is prima genezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164713532
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:49 schreef Cat22 het volgende:
.

Mede omdat ik een sippe kater heb ;( Sinds vorige week dokteren en het wil niet echt beteren. We denken aan een alvleesklierontsteking.
hmmmmmm , die verdenking was er bij een van mij ook ooit, kreeg ding in nek om voeding binnen te krijgen. Bleek uiteindelijk alimentair lymfoom, dus ik hoop bij jou een betere uitkomst
pi_164713993
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

hmmmmmm , die verdenking was er bij een van mij ook ooit, kreeg ding in nek om voeding binnen te krijgen. Bleek uiteindelijk alimentair lymfoom, dus ik hoop bij jou een betere uitkomst
Brrrr.... ja hoop ik ook :o
Een van mijn vorige katten had deze leeftijd toen ze erachter kwamen dat hij vol tumoren zat. ;(

Dinsdsg heb ik weer een afspraak staan bij DA, eens bespreken welke vervolgonderzoeken evt nuttig zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164715217
Ome Naard ziekjes ;( Wel beter worden hoor! Moet van de P's hier. En anders stuur ik de Puma langs! }:| :* O+ O+
pi_164715866
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ome Naard ziekjes ;( Wel beter worden hoor! Moet van de P's hier. En anders stuur ik de Puma langs! }:| :* O+ O+
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164999129
Ontwikkelingen hier!

MammaNouk mocht bij mij slapen, want alleen is maar alleen.
Word ik om zes uur in de ochtend wakker van gerinkel :X Gelukkig bleek het een potje te zijn wat de ietwat pissed (want voerbakje leeg ivm toenemende vadsigheid) Anouk te zijn die de plant wilde samplen. :') En dus geen inbreker :X

That's it! Kat terug naar het asiel. ~O> Maar vooral omdat ze vandaag haar enting moest en ik me toch wel ernstig aan de schat begon te hechten. :@ Maar een kat erbij is écht niet praktisch.
Dus asiel gebeld en ik kon ruilen. Kwam in de wachtkamer nog haar dochter tegen. Lekker gegroeid was ze. O+

En toen met de nieuwe oogst naar huis. Kiek noh! O+



Vier kinders van een week oud. Mamma bromt en blaast als ik binnen kom, maar komt daarna kroelen halen. Ze moet er nog even aan wennen denk ik. Asiel heeft haar Noukie genoemd. Dat is makkelijk onhouden!

En intussen ook nog steeds een sippe kater in huize Cat. Maandag is er tot zijn grote ongenoegen een echo gemaakt (buikje kaal en zeer katonwaardig op je rug in de houdgreep liggen), bepoteld worden door twee dierenartsen en daarna bloed geprikt. Na drie pogingen en een bloedende beet in mijn vinger hebben we toch maar tot roesje besloten.
En nu is het afwachten tot alle uitslagen binnen zijn. De gok is een ontsteking van het spijsverteringskanaal, maar het kan ook een ontstoken alvleesklier zijn. Allemaal niet fijn in ieder geval. Maar eerst was kanker een optie en die kans is, op basis van wat bekend is, nu kleiner geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 31-08-2016 23:25:23 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165018609
*verse kitten kick*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165018674
Lokfoto
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165018725
Nog meer lok


(En topic sneller vol zodat ik OP en TT kan aanpassen :+ )

Kinders doen het goed! Allemaal minstens 10 gram bijgedronken ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 1 september 2016 @ 20:39:01 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165018937
O+ O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165020075
Noessss die rode O+ O+ O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_165020109
Mooie Mama ook :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_165020150
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Noessss die rode O+ O+ O+ O+ O+
Hebbuh? :+

Hij is de giller van het nest _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165020215
Noukie gegoogled; is een webshop met knuffels, oa genaamd;

Victor
Lucien
Iris
Babette

Ik zeg done deal :7 *;
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_165020269
Lokkittens werken altijd :D
Oh een oranje exemplaar, de rest zie ik alleen donkere frummeltjes :D
  donderdag 1 september 2016 @ 21:15:56 #269
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_165020616
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Noukie gegoogled; is een webshop met knuffels, oa genaamd;

Victor
Lucien
Iris
Babette

Ik zeg done deal :7 *;
Straks gaan ze nog hockeyles eisen :P
With the stars as her umbrella
pi_165020782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Noukie gegoogled; is een webshop met knuffels, oa genaamd;

Victor
Lucien
Iris
Babette

Ik zeg done deal :7 *;
Tsk... Zelfde voorletter }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165020817
Hoe dat jij wist dat het twee katertjes en twee poesjes zijn is mij trouwens een raadsel :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165020878
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:09 schreef computergirl het volgende:
Lokkittens werken altijd :D
Oh een oranje exemplaar, de rest zie ik alleen donkere frummeltjes :D
Rood katertje, zwart katertje (stond in de administratie als poes maar tweede check doet ons toch denken dat kater), cyper poesje met beetje rood, cyper poesje met wat meer rode vlammetjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 1 september 2016 @ 21:51:15 #273
386633 Adnap
I love Life !
pi_165021884
O+ lief!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_165022024
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tsk... Zelfde voorletter }:|
Ok ok

Victor
Valerie
Vera
Viggo

*O* *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 september 2016 @ 22:26:55 #275
269689 crew  Viv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')