print gewoon de SC uitquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Info is info, maar als ik voor het slapen gaan lees, doe ik dat liever vanaf papier.
Ik werk daar aan ja?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels weigert ook het groene boekje uit 1945 op te geven dus tja.
Dat is ook veel beter voor je nachtrust.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Info is info, maar als ik voor het slapen gaan lees, doe ik dat liever vanaf papier.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee reclames over ijsjes zijn pas boeiend.
Broncode uitprinten met een matrixprinter en dan lezen. Veul spannender.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter voor je nachtrust.
Anderhalf uur voor je gaat slapen niet naar een tv of computer scherm staren. Het werkt.quote:
Blauwlicht heeft dat mee te maken. Heb ik een presentatie over gehouden ooit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor je gaat slapen niet naar een tv of computer scherm staren. Het werkt.
Hatsjikiedeee hier spreekt iemand uit ervaringquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blauwlicht heeft dat mee te maken. Heb ik een presentatie over gehouden ooit.
Ja iedereen wsl.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hatsjikiedeee hier spreekt iemand uit ervaring![]()
![]()
Zal wel, maar een tablet meenemen naar bed doe ik haast niet meer. Liever een stripboekje.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor je gaat slapen niet naar een tv of computer scherm staren. Het werkt.
Rooie oortjes?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal wel, maar een tablet meenemen naar bed doe ik haast niet meer. Liever een stripboekje.
Bor, wil je een glaasje grenadine?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hatsjikiedeee hier spreekt iemand uit ervaring![]()
![]()
Bor de Wolf van Hadsikidee. Dat je dat niet weet zeg.quote:
Waarom zou Haagse geen Bor kunnen heten? Is gewoon een naam hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bor de Wolf van Hadsikidee. Dat je dat niet weet zeg.
De Fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ja de Fabeltjeskrant, daar hebben mijn ouders en grootouders weleens over gehad idd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bor vind ik echt een kutnaam.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou Haagse geen Bor kunnen heten? Is gewoon een naam hoor.
past dus wel bij je hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bor vind ik echt een kutnaam.
Huu, wat kan mij dat schelen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bor vind ik echt een kutnaam.
Ok.quote:
Maar jij vindt het dus echt raar dat ik niet alle figuren van de Fabeltjeskrant ken terwijl ik dat nooit gezien heb?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok.
Ik vond De fabeltjeskrant maar niks destijds. Geef mij maar de Bereboot.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
Die Hermann is ook steeds vervelend aanwezig
quote:
enige wat ik heb gedaan is een paar tieten gepost, ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, ineens iedereen ban, bijna altijd jouw schuld
Ja jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ik heb gedaan is een paar tieten gepost, ik ben onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |