Ah, dan is het goed, anders had ik hem geweerd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schijnt een hele knappe jonge god te zijn .
Godzijdankquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed, anders had ik hem geweerd.
Broeder Horkquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"nieuw" dus.
GoT was weer goed trouwens.
je denkt ''ik heb 3 jaar niet in de SC gepost, laat ik weer gezellig meedoen''?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"nieuw" dus.
GoT was weer goed trouwens.
Degenen die grof taalgebruik bezigen zijn niet per se degenen die worden geband.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, staat er een lijstje ergens? Ik vind het niet vreemd overigens. Het taalgebruik is weer buitensporig de laatste tijd. Lijkt wel een Tokkieclub.
3 jaar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je denkt ''ik heb 3 jaar niet in de SC gepost, laat ik weer gezellig meedoen''?
de VBL SC is veel leuker.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier ja, wat buiten KLB SC gebeurt boeit niks
Net Ado ja hahahahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, staat er een lijstje ergens? Ik vind het niet vreemd overigens. Het taalgebruik is weer buitensporig de laatste tijd. Lijkt wel een Tokkieclub.
Een prijsvraag?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Broeder Remqo
* LompeHork hoed af neemt.
Al gezien dat ik mee doe aan een prijsvraag?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen die grof taalgebruik bezigen zijn niet per se degenen die worden geband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |