Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
log maar uit als het je niet bevalt, en datzelfde geldt voor meerdere mensen hier
wel stevig touw gebruiken danquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
Als ik ooit te dik word om nog te kunnen sprinten dan hang ik mijzelf op
Ga naar PUB joh, vreemde vogel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
log maar uit als het je niet bevalt, en datzelfde geldt voor meerdere mensen hier
geen touw dat je kan houden danquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat je daar dan ook te zwaar voor bent.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
Je bent vooralsnog gewoon een mooie dame met een prima lijfquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
Kan best een wiskundige berekening maken van te voren hoor :squote:Op dinsdag 26 april 2016 15:47 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar dan ook te zwaar voor bent.
Getsiequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:47 schreef Kurovski het volgende:
Boterham met pindakaas en chilivlokken.
hey f1978quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent vooralsnog gewoon een mooie dame met een prima lijf
Niet veel, nee. Quote mij nog maar een keertje, dan heb je het laatste woord en ben je happy.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nu heb je niks meer te zeggen he
Dit is gelulquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent vooralsnog gewoon een mooie dame met een prima lijf
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet veel, nee. Quote mij nog maar een keertje, dan heb je het laatste woord en ben je happy.
Heb je toch nog ergens een vinger in de pap en idee dat je autoriteit uitstraalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |