Is dat dat programma mag ik u kussen? (kan de link zelf nu even niet kijken).quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
Zo stel ik mij een FOK!-meet voor: http://www.dumpert.nl/med(...)datingprogramma.html
Een echte FOK!er valt al flauw bij de eerste kusquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
Zo stel ik mij een FOK!-meet voor: http://www.dumpert.nl/med(...)datingprogramma.html
neequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat dat programma mag ik u kussen? (kan de link zelf nu even niet kijken).
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet sorry. Wel een Belgisch programma.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh iewl, nee. Ben niet dik, Was grapje
Heeft hij/zij dat wel overleefd joh?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ook ooit een keer zo'n ongemakkelijk moment meegemaakt. Gaf een Spaanse collega 3 kussen ipv 2
Hippe Nederlanders geven er ook maar 2. Kunnen ze aan nitwits laten zien hoe current ze zijn en hen een ongemakkelijk gevoel geven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ook ooit een keer zo'n ongemakkelijk moment meegemaakt. Gaf een Spaanse collega 3 kussen ipv 2
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij/zij dat wel overleefd joh?
Vind dat gewoon domquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hippe Nederlanders geven er ook maar 2. Kunnen ze aan nitwits laten zien hoe current ze zijn en hen een ongemakkelijk gevoel geven.
nou nouquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker lekker op mongool met die zooi
Nee, hippe Nederlanders geven maar 1 zoen. Lekker awkward, want dan trek ik mezelf na 1 zoen weg dan zie je die mensjes nog met hun hoofd naar voren wachten op 1 of 2 zoenen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hippe Nederlanders geven er ook maar 2. Kunnen ze aan nitwits laten zien hoe current ze zijn en hen een ongemakkelijk gevoel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |