Haha madquote:
Tering Hoe komt dat. Heb zelf waarschijnlijk buitenste meniscus gescheurd. Kan wel lopen gelukkig. Vandaag bij huisarts geweest maar die vent doet moeilijk. Wil nog even bellen met ziekenhuis voordat hij me erheen stuurtquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee, zit met mijn dochtertje. En loop op krukken nu vanwege gescheurde enkelband.
Je eigen schuld, met je cakehoofdquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
jezus ik zie de TT nu pas, gadverdamme was slecht
Aai ook mooi klote.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering Hoe komt dat. Heb zelf waarschijnlijk buitenste meniscus gescheurd. Kan wel lopen gelukkig. Vandaag bij huisarts geweest maar die vent doet moeilijk. Wil nog even bellen met ziekenhuis voordat hij me erheen stuurt
Helaas!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
Volgens mij was het een typo en moest die 'g' er niet staanquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
voetbal?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering Hoe komt dat. Heb zelf waarschijnlijk buitenste meniscus gescheurd. Kan wel lopen gelukkig. Vandaag bij huisarts geweest maar die vent doet moeilijk. Wil nog even bellen met ziekenhuis voordat hij me erheen stuurt
pff dat is wel erg zuurquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aai ook mooi klote.
Ja was bezig met een klusje in de tuin van mijn ouders. Alle tegels weggehaald en shit, stap ik van vermoeidheid zo ongelukkig in een kuil en hoppa, daar lag ik.
maar jij bent juist een gquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij was het een typo en moest die 'g' er niet staan
Helaas!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij was het een typo en moest die 'g' er niet staan
Yep, vooral ook omdat het al de 4e keer is dat ik een gescheurde enkelband heb opgelopen. Voorgaande 3 keren wel bij het voetballen.quote:
In 2014quote:
laterquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Ik spreek jullie allen later.
Cachet
Zelfmoord gepleegd omdat jij ze lastig blijft vallen met domme vragen.quote:
doeiquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed, ik ga er vandoor. Ik spreek jullie allen later.
Cachet
geen zin meer om BCS te kijken door hemquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfmoord gepleegd omdat jij ze lastig blijft vallen met domme vragen.
Misschien was dat wel zijn bedoeling, hij noemt mij een g en een baas alleen speelt hij met letters zodat het lijkt dat ie het over zichzelf heeft. Best een slimme jongen danquote:
heyquote:
Denken dat je van mij wintquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom vechten dan, ik durf een vrouw best te slaan
kan ik ook eens winnen
ja denk het ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zijn bedoeling, hij noemt mij een g en een baas alleen speelt hij met letters zodat het lijkt dat ie het over zichzelf heeft. Best een slimme jongen dan
Sowieso ergens 'fan' van zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfmoord gepleegd omdat jij ze lastig blijft vallen met domme vragen.
ben je vast mooi paar weken zoet meequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aai ook mooi klote.
Ja was bezig met een klusje in de tuin van mijn ouders. Alle tegels weggehaald en shit, stap ik van vermoeidheid zo ongelukkig in een kuil en hoppa, daar lag ik.
Ash is zo'n vreemd mens die je altijd in 'Superfans' ziet. Best triest wel. En dan ook nog een pohi waar hij zich voor kapot schaamt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso ergens 'fan' van zijn.Dat is net zoiets als idolen hebben en dat is zoo jaren '80.
superfansquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ash is zo'n vreemd mens die je altijd in 'Superfans' ziet. Best triest wel. En dan ook nog een pohi waar hij zich voor kapot schaamt.
totdat je je realiseert waar het woord idool echt voor staat, dan is het ineens heel actueelquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso ergens 'fan' van zijn.Dat is net zoiets als idolen hebben en dat is zoo jaren '80.
Is dat dat programma waar die ene K3fan die op sararaats lijkt in zat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ash is zo'n vreemd mens die je altijd in 'Superfans' ziet. Best triest wel. En dan ook nog een pohi waar hij zich voor kapot schaamt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar die ene K3fan die op sararaats lijkt in zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |