Ga jij wel kijken Frass?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanavond is beter dan morgenavond
Hoezo butthurtquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jammer dat je nu weer zelf zo butthurt doet.
Godverquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
o datheb het over koningsavond broeder
Dat je er zo over valt wanneer iemand je een beetje tegen de haren instrijkt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo butthurt? Als je idool niet tof doet is dat toch gewoon niet tof
.
Ik was eerderquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kneus is die ene die zich een Elsa Moordenaar noemt toch ook door geen topic te openen.
Ik ben toevallig wel een werkgever ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Jezelf baas noemen
Überhaupt mensen die niet je baas zijn baas noemen
Als hij had willen openen dan was het je nooit gelukt hoor.quote:
Mij niet kennenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij had willen openen dan was het je nooit gelukt hoor.
En als iemand anders je eindelijk baas noemt het blij in je sig zettenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Jezelf baas noemen
Überhaupt mensen die niet je baas zijn baas noemen
Je geeft mensen bij het UWV werk zeker? Ahaha xDquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel een werkgever ja.
Vergane glorie jaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je geeft mensen bij het UWV werk zeker? Ahaha xD
quote:
vanavond misschien een helftje kijken tijdens indrinkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GodverFaal ik even keihard
![]()
Bedankt. A.s. maandag is het zover.quote:
Ik ben de werkgever van je moeder. iykwimquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel een werkgever ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |