vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
kut ik heb er een note bij, mijn excuses Pharkus. beste mod ooit jij, hoop dat je hier nog vele jaren actief bent
k is geen woord, k is een letterquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.
rare meid, met dit weer op de grond liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, want stapte pas op toen we samen op de grond lagen.
Ja omdat ze niet genoeg mensen meer bij de bank hebben om te strijken, na al die ontslagen.quote:
ik krijg er 1 per half jaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0
Problemen oplossen begint bij het benoemen, heb ik geleerd van Geerdt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.
Wat ben je toch een goede jongen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vorig jaar maar 1 note gekregen en in 2016 nog 0
je overschat mequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel, simpele ziel.
Ik ken iemand die is vanmorgen van de trap gekankerd. Daarom vond ik het grof.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Problemen oplossen begint bij het benoemen, heb ik geleerd van Geerdt.
Moet je kakken jaquote:
Hij wil je alleen maar baffenquote:
Als Hagenezen het IRL uitspreken wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk je op een forum anders weinig van.
hij betaalt ook alleen voor een foto, niet om direct op je te springenquote:
Je kunt mij gewoon niet aan. Geeft nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie deze tjappie stoer doen met z'n punctuatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |