Ash heeft vies veel geld hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal vast niet meer dan vijf euro zijn, dus laat maar.
Echt he discriminatie racisme iloeminadie inseminatiequote:
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.quote:
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hierquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.
zou het zo'n sloeber zijn denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
Vroeger kon je op dit soort momenten popcorn en een stoeltje pakken...
Rip Fok.
Hoeveel is te vet?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.
Ben je al opgedroogd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he discriminatie racisme iloeminadie inseminatie
is er geen tagje waardoor ik wit kan worden?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.
Piep piep halloooooquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie zijn zwart en ik ben blauw en dat is niet eerlijk.
Dag Chloro.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel de sc gebandquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hier
Je hebt duidelijk de befaamde fotos niet gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
you all look alike to mequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.
rtquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter gebeurt dat ban krijgen voor iemand dik noemen ook hier
Ik ga NU een boze mail sturenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Context, dat mag je met forum@fok.nl uitvechten, niet met mij, ik ben maar een modje. Geen FA.
Ja die waar je heel de bankrekening leeg had gehaald om een foto te maken van het stapeltje hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de befaamde fotos niet gezien.
Wachten op watquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Kurovski het volgende:
Net een gps-ontvanger op de griend verstopt. Ik had geen zin om te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |