Echt héquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Goedzo jongen, zeg het ze, gooi het eruit.
Brabant of Oosten?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Maar blijf liever thuis wonen..
haha ben je bejaard ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd gaat snel hier. stelletje nolifers
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
De sneuheid voorbijquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Meer kei homo Hahahah ahahaha ahahaha ahahaquote:
Dat heeft hij ook niet zelf getyptquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang verhaal, niet gelezen
Bied geld voor degene die pic levert.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staan vast ergens op fok.
zoek ze
you won't be disappointed
toch zeker wel 1quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel paardenmeisjes heb je al gedaan?
Eerst 12 graden, daarna 13 graden een paar dagen lang. Verder kan ik het nog niet zien. Maar hopelijk dat daarna de 15 graden enz weer komt.quote:
Tong, maar toch bedankt dat je je hersendiarree weer niet kon bedwingen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook niet zelf getypt![]()
Hij wordt al moe van t kijken naar zo'n tekst, laat staan 't te typen. Vast wel iets wat Niels ooit heeft gezegd. Onze one trick pony Herman.
gvdquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer kei homo Hahahah ahahaha ahahaha ahaha
Blij dat jij aan mijn kant staatquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wordt al moe van t kijken naar zo'n tekst, laat staan 't te typen. Vast wel iets wat Niels ooit heeft gezegd. Onze one trick pony Herman.
Niet doen!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
kkzooi wil al drugs in mn neus stoppen
eigenlijk ben jij de enige user hier waar ik om care. ik vond deze post dus niet erg leuk om te lezen en de tranen staan mij in de ogenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer kei homo Hahahah ahahaha ahahaha ahaha
Eens!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst 12 graden, daarna 13 graden een paar dagen lang. Verder kan ik het nog niet zien. Maar hopelijk dat daarna de 15 graden enz weer komt.
Tong80, en niet zo stoer doen tegen Hermannquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks, dit is Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb weinig hoop op warmte de komende 4 weken. Aangezien er vanochtend fucking sneeuw lag.
Ja want die zijn ook zoo moeilijk om te bedenken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geloof het amper want ze stelde allemaal piemelvragen, goede troll.
Maar ik hou toch van je.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij de enige user hier waar ik om care. ik vond deze post dus niet erg leuk om te lezen en de tranen staan mij in de ogen
wtf heb ik jou opeens aangedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb weinig hoop op warmte de komende 4 weken. Aangezien er vanochtend fucking sneeuw lag.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mond dicht!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf heb ik jou opeens aangedaan
godverdomme zeg
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand. Maar rare indeling weer van je met je Brabant en Oosten.
Hjb tegen Hermann of ik klap je kapotquote:
Oh zo, tja niet-Randstad is al snel Brabant of Oosten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand. Maar rare indeling weer van je met je Brabant en Oosten.
Is omdat jij onbereikbaar bent voor ze en dat weten zequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN OPEENS ALLE VROUWEN TEGEN ME
Ja utrecht/Zwolle is wel t verst dat ik wil gaan. Vanaf daar moet ik overstappen met de trein en kost allemaal hoop extra tijd.quote:
Ohjeej........quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb tegen Hermann of ik klap je kapot
Jij bent echt een mongool hequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh zo, tja niet-Randstad is al snel Brabant of Oosten.
Zeeland, Noord-Holland, Friesland en Flevoland kan ik moeilijk onder Brabant of Oosten scharen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh zo, tja niet-Randstad is al snel Brabant of Oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |