Myrr is meer een kim denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedank bij voorbaat alvast voor de rol van Kim.
Willen jullie meer of minder homo's?!?!quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te gaan veranderen.
mensen vergeten vaak dat jij bestaat, vandaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand noemt mij zo, dus enkel bij mensen die het echt zijn doen ze dat
Hahahaahahahahaha sorryquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou, ben vandaag al twee keer natgeregend en het is nog niet eens 14 uur. Gvd
Hjb homo fekkit gayboiquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand noemt mij zo, dus enkel bij mensen die het echt zijn doen ze dat
dan moet je maar niet naar buiten gaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Als ze allemaal zoals Etsu zijn kies ik voor minder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder homo's?!?!
Moet toch eten hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet je maar niet naar buiten gaan
Ja om jou kan je inderdaad niet heen qua omvang en infantiliteit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen vergeten vaak dat jij bestaat, vandaar
Wilde voorstellen om je droog te likken maar laat maar.quote:
JA IK HEB NU TOCH ETEN IN HUISquote:
jawel, gewoon de snelweg nemenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja om jou kan je inderdaad niet heen qua omvang en infantiliteit.
Dan gaan we dat regelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoals Etsu zijn kies ik voor minder.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde voorstellen om je droog te likken maar laat maar.
Zal jou eens nat makenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Chloroform het volgende:
rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA IK HEB NU TOCH ETEN IN HUIS
gvd jullie maken me woest
Oh voelde een haat van jouw richting ben blij als dat niet correct is. Laatste afleveringen BCS zijn zo goed echt net BB.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Omdat ik geen zin heb in vozen met Jimmy?
Laat me nog liever uitwonen door jimmyquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde voorstellen om je droog te likken maar laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |