Tot die tijd, maak je maar goed gebruik van de goede babyvoeding die voorhanden is. Baby's gotta eat.
 Tot die tijd, maak je maar goed gebruik van de goede babyvoeding die voorhanden is. Baby's gotta eat.

Wat de rest al zegt: BV kan makkelijker zijn, maar ook gewoon retemoeilijk. Ik zie mezelf nog zitten met bloedende tepels aan de melkmachine met een enorm gevoel van falen, want het was toch zo makkelijk en natuurlijk, waarom kon ik het dan niet? Ik wens je heel veel liefs en warmte en kracht in dit proces. En welke keuze je ook maakt, het is de juiste keuze
 Wat de rest al zegt: BV kan makkelijker zijn, maar ook gewoon retemoeilijk. Ik zie mezelf nog zitten met bloedende tepels aan de melkmachine met een enorm gevoel van falen, want het was toch zo makkelijk en natuurlijk, waarom kon ik het dan niet? Ik wens je heel veel liefs en warmte en kracht in dit proces. En welke keuze je ook maakt, het is de juiste keuze  

Is hij minder onrustig bij het fingerfeeden? En heb je ook een flesje geprobeerd? Wij waren echt aan het hannesen met fingerfeeden, omdat hij het zo vervelend vond en ik heb toen een Breastflow fles besteld en dat ging veel beter. Hij dronk toen ook meer en we hoefden niet meer zo te vechten om er 10cc in te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef Dyre het volgende:
Nee, nu nog geen spray gekregen, maar dat is wel een goede om morgen even na te vragen
B is inderdaad nog onder de 3 kilo, maar het probleem bij hem is niet het in slaap vallen, maar juist heel veel onrust (tijdens het aanhappen).
Ik snap waarom de LK over een osteopaat begon, ik heb een hele snelle bevalling gehad, maar zou ik dat dan niet bij meer moeten merken dan alleen bij het drinken? Het is verder een hele rustige en lieve baby. Ik kan me niet voorstellen dat hij na een bezoekje aan de osteopaat ineens beter aanhapt. Die onrust komt m.i. doordat er niet snel genoeg melk komt, en niet door iets 'lichamelijks'.

Yay!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh tof!! Beschuit regel ik voor je.

.
.

hoe oud is hij nu, lamb? Je zou kunnen proberen of hij in zijn slaap ook aanhapt, en dat jij zo langer kunt slapen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een heftige start dyre!
Heb je al lanolin oid? Die zalf hielp hier heel goed bij kloofjes.
Vraagje!
Voeden op verzoek hier..
Maar een jongetje dat steeds vaker lang tussen voedingen laat vooral in de avond. Overdag en nachten om de 3 a 4 uur maar de avond lijkt zijn 'doorslaap' moment te worden.
Net om half 6 gedronken en nu nog totaaaaal geen aanstalten.
Zouden jullie dan om 21.00/00.00 wakker maken?

nacht is dan vaak tussen 3&4... En dan dus weer tussen 6&half8.
 nacht is dan vaak tussen 3&4... En dan dus weer tussen 6&half8.  

.
 .

niet te weinig?
 niet te weinig?

Joh, misschien wil 'ie morgen wel weer 15x om bij te tankenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ah fijn om te lezen Sara!
E. is nu 8 weken. Meestal komt hij 7/8x op een dag. Probeer dus los te laten maar vandaag komen we op 6x uit. Dus meteen weer dikke twijfelniet te weinig?
 . Hij meldt zich wel bij honger hoor!
. Hij meldt zich wel bij honger hoor!

ja hč ... Ik wil een raampje in m'n borsten.
 ja hč ... Ik wil een raampje in m'n borsten.

(maar voornamelijk voor links/rechts anders vergeet ik dat. En voel t niet altijd)
 (maar voornamelijk voor links/rechts anders vergeet ik dat. En voel t niet altijd) 

Die mag vast doorverkocht worden hequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Een romper van Carters, van Mariposas overgenomen!
Zit echt briljant

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |