Inderdaad. Je moet toch altijd eerst sowieso een eerste versie inleveren voordat je je ''final version'' verstuurt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:42 schreef Rezania het volgende:
Waarom laat je het niet nakijken door je begeleider? Daar zijn ze voor.
Ja dat klopt, dan heb je altijd nog een 'herkansing'. Maar mooiste is natuurlijk direct in een keer goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch altijd eerst sowieso een eerste versie inleveren voordat je je ''final version'' verstuurt?
Ok, nee ik bedoelde meer dat je gewoon je begeleider je resultaten, literatuur etc laat doornemen. Niet dat je het echt inlevert en je het vervolgens moet herkansen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dan heb je altijd nog een 'herkansing'. Maar mooiste is natuurlijk direct in een keer goed.
Nee dat is bij dit paper niet het geval. De docent had weinig op te merken over mijn tot nu toe ingeleverde gemaakte stukken. Dat hij straks niet bij mijn definitieve stuk nog allerlei zaken op te merken heeftquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Ok, nee ik bedoelde meer dat je gewoon je begeleider je resultaten, literatuur etc laat doornemen. Niet dat je het echt inlevert en je het vervolgens moet herkansen.
Is dat trouwens niet superduur? Ken je (met een beetje gelukquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:40 schreef Jano9 het volgende:
Beste Fokkers,
TS is de laatste tijd bezig geweest met een groot en belangrijk paper. Nu lees ik de laatste tijd over nakijkservices op internet. Werkt dat nou echt? Of kan je net zo goed een medestudent of familielied vragen of die het voor je wil nakijken?
Ligt aan het tijdsbestek zag ik: Binnen 24 uur kost even meer dan 130 euroquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet superduur? Ken je (met een beetje geluk) niet iemand die iets met de Nederlandse taal doet? Of anders gewoon 3/4 willekeurige slimme mensen naar laten kijken
Dat bedoel ik. Nu is een scriptie belangrijk en wellicht heb je het geld er wel voor (en er ook voor over), maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou betalen. Gewoon lekker via de begeleider of eventueel via kennissen/familie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdsbestek zag ik: Binnen 24 uur kost even meer dan 130 euro.
Niet per se. Ook iemand met geen kennis van het onderwerp moet grotendeels kunnen volgen wat je vertelt. Die zal misschien niet de grote details weten, maar het moet op z'n minst een vloeiend verhaal zijn. Ook kan iemand zonder vakkennis prima taal en stijlfouten eruit halen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:42 schreef Sotchi2014 het volgende:
Je kunt beter iemand met kennis van het onderwerp ernaar laten kijken
Ja lijkt me ook! Zal even kijken of ik iemand kan vinden die het eventueel zou willen doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet per se. Ook iemand met geen kennis van het onderwerp moet grotendeels kunnen volgen wat je vertelt. Die zal misschien niet de grote details weten, maar het moet op z'n minst een vloeiend verhaal zijn. Ook kan iemand zonder vakkennis prima taal en stijlfouten eruit halen.
Ideaal gezien laat je het door een leek en een studiegenoot ofzo nakijken.
True, voor de leesbaarheid wel, maar qua inhoud weet een leek ook niet of het klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet per se. Ook iemand met geen kennis van het onderwerp moet grotendeels kunnen volgen wat je vertelt. Die zal misschien niet de grote details weten, maar het moet op z'n minst een vloeiend verhaal zijn. Ook kan iemand zonder vakkennis prima taal en stijlfouten eruit halen.
Ideaal gezien laat je het door een leek en een studiegenoot ofzo nakijken.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:42 schreef Rezania het volgende:
Waarom laat je het niet nakijken door je begeleider? Daar zijn ze voor.
Als hij niks op te merken heeft zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Nee dat is bij dit paper niet het geval. De docent had weinig op te merken over mijn tot nu toe ingeleverde gemaakte stukken. Dat hij straks niet bij mijn definitieve stuk nog allerlei zaken op te merken heeft.
Was ook goed. Direct de 1e versie was al helemaal goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Als hij niks op te merken heeft zal het wel goed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |