SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is na 1 1/2u slaap (wakker door herrie bij de buren..) nog steeds koortsig maar wel vrij vrolijk en hij heeft aardig gegeten en goed gedronken. Geen idéé wat hij nou heeft![]()
Zo maar naar buiten, frisse lentelucht is vast altijd wel goed.
En ter opvrolijking: ik kreeg net een previewtje van de fotoshoot van vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door JufMariska op 02-05-2016 14:22:15 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Grappig dat je dat zegt.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:38 schreef Hupje het volgende:
Faptist, volgens mij heb ik hier ook ooit de tip gelezen om te oefenen met knijpfruit om het zuigen door te krijgen, dan kun je daarna via een pakje drinken (kun je ook in knijpen) naar een rietjesbeker?
Fijn dat hij toch naar de opvang kon, JM, hopelijk was het dit en heb je het nu weer gehad. Werk ze!
Succes met het bergbeklimmen, Razz
Succes vandaag, Loj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
ah tof, daar zit mijn man ook op te azenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Verjaardagskado in de pocket![]()
Was een tip hier in't speelgoedtopicIk ben zo benieuwd wat F er van gaat vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |