Oh Crump, wat een heftige reis. Echt zwaar. Kan me voorstellen dat het goed tegenvalt.
Hoe lang moet je nog?
Zwanger icm dreumes.. Hier begint het weer zo te kriebelen.

Ik hoop echt dat mijn ongesteldheid doorzet en het niet bij een eenmalig feestje is gebleven.
Voor nu hou ik mn cervixslijm (blugh) maar weer goed in de gaten en hopen, hopen, hooooooopen op een treffer.
Daarbij zeggende;lurkers.. het komt dus weer goed met je seksleven haha.
Dat had ik het eerste jaar niet meer gedacht.
Post ik dit nou gewoon? ah fok it. ja dus.
JufM
Beterschap voor L. balen dat jouw werk er steeds zo onder lijdt. Hoop dat man /oppassen je wat meer kunnen ondersteunen de komende tijd. Er moet voor jou ook lucht zijn en tijd om je werk te doen.
Slapen
Kan iemand ro duidelijk maken dat ze best langer mag slapen smorgens ipv keivroeg op te staan.. Ben ik net een beetje wakker (zo'n anderhalf uur daarna) dondert zij weer om en slaapt ze weer na een flesje. Voordelen zijn er ook; huishouden is weer gedaan.
En verder ben ik gewoon een hele blije moeder.
#supermom kan er ook bijgeplakt worden; huishouden gedaan, opgeruimd, oude kleertjes gesorteerd, bananencake gebakken en heb nu tijd voor fok en thee.
Alleen jammer dat al mn taken voor mn werk er nog liggen en ik dat dus echt aan het ontwijken ben..
Herkenbaar? Tas met schoolspullen mee , zodat je in de vakantie eindelijk dat voorwerk goed kan maken.. Laatste dag voor de vakantie pak je die tas om hem weer in te pakken en zie je dat je eigenlijk heel veel had willen/moeten doen.