quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
blijft prima autootje
was laatst alleen met 70 tegen een stoep aangereden
band lek
ja zou ik mee uitkijken in GRTDquote:
Gewoon iemand oplichten op Marktplaats voor nieuwe band tochquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
blijft prima autootje
was laatst alleen met 70 tegen een stoep aangereden
band lek
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zou ik mee uitkijken in GRTD
of iemand verlinkt de boel of iemand schrijft het op in zn bestandje
Gewoon auto ongeluk maken en verzekeringsfraude plegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon iemand oplichten op Marktplaats voor nieuwe band toch
Dan ben je echt TOTAAL gestoord.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij gelukkig nooit doenquote:
Oh ja ik heb hem al een tijd niet gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is leuk
En komt door Kaneel want die is zo nerdy en toen dacht ik 'hee eigenlijk best leuk dit'![]()
![]()
[..]
Ahhhh, ja dat herken ik wel echt ja. Dat is echt even zoeken naar hoe je dat nu moet doen en alles. Ik kan daar ook niet aan wennen, echt niet
. Snap ook dat je niet zo met je vrienden knuffelt, dat is echt anders. Dat kun je ook ja, niet zo snel veranderen denk ik
. Dat tegen iemand verhaal kwijt kunnen dat lukt mij iig nu wel. Bij meerdere mensen en dat is wel fijn als kostte dat echt wel veel tijd en moeite
.
Ik knuffel gewoon nog met ex, dat is gewoon makkelijk. Maar moet je ook maar kunnen eigenlijk
haha jij mist je exquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.
En ik heb geen idee met wie ik moet knuffelen. Ja met mijn vader en moeder maar die zie ik een keer per week ofzo. Vind het raar om met vrienden zo te knuffelen en met je ouders is dat ook anders.
nou ik vind het niet zo erg dat mensen dit weten denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heh?quote:
Je pakte me wel terug op dingen die ik tegen je had gezegdquote:
haha zo leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha jij mist je ex
opgeschreven in google doc die ik deel met elan
nee hij is engquote:
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.
en daar stond tussen
"GEwonde hond"
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |