quote:
Op maandag 25 april 2016 20:44 schreef whatdafuck het volgende:Tegenwoordig, na bv 2x seks in 24uur, merk ik dat ik nog maar een powerlevel heb van rond de 70 of 80%. De harde lul die ik rond m'n 18e altijd had en nog goed in m'n geheugen heb, lijkt meer en meer af te zwakken. Natuurlijk doet een pilletje wonderen en herleeft die jeugdige gigantische penis weer, maar het is geen optie om elke keer daaraan te beginnen. (28) Een dag of 2 geen seks (en geen faps) is de herstelnorm. Pas daarna voelt een warm kutje, kontje of mondje weer fijn. Ik sport 4/5 keer per week intensief, maar daarnaast rook ik ook als een stoomtrein en ben in het weekend niet erg vies van een drankje. Zou het dan nu toch z'n tol beginnen te eisen? Ik stond bekend als de machine. De passievolle urenlange stoter. En als het moest ook een 1 minute man. Ik was de droom van een natte rivier, maar het wordt steeds harder werken. Fuckk me running
Sorry hoor, ik moest zo hard lachen on je zin: "de droom van een natte rivier" hahah aah geweldig. Maar minder plezierig voor jou!
Kan verschillende oorzaken hebben, wellicht in combinatie.. roken&drinken zullen sws geen positieve uitwerking hebben. Als je nou eens minder gaat roken en drinken, eventueel vitaminepillen en dan merk je het vanzelf.
Succes, lekker ketsen😜