abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7018187
Te koop aangeboden: Commodore 64, het nieuwe witte model

Alles heb ik erbij, voeding, tape, diskdrive en een doos spellen.

TEAB, of ruilen tegen het oude grijze model Commodore 64.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_7018566
Ik heb nog een C64 (oud model) liggen die ik niet meer gebruikt. Echter, hier is de 2e joystick poort van defect
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_7018819
ehrm.. volgens mij zijn die dingen bruin hoor, ik heb er laatst nog 2 weggeflikkerd.
pi_7029952
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:37 schreef systemlan het volgende:
ik heb er laatst nog 2 weggeflikkerd.
jij IDIOTE!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_7030195
Ik wil er nog vier kwijt, gratis af te halen in de buurt van Nijmegen. Inclusief een heel pak Atari's, spectrums en andere crap. Neemt teveel plek in!
pi_7031495
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:44 schreef tsuihark het volgende:
Ik wil er nog vier kwijt, gratis af te halen in de buurt van Nijmegen. Inclusief een heel pak Atari's, spectrums en andere crap. Neemt teveel plek in!
Wat voor spullen heb je exact staan, wil je me aub even een mailtje sturen, ik heb wel interresse .

tails25_5@yahoo.com

Speak only if it improves upon the silence....
pi_7033803
quote:
Kun je er eentje mee naar kantoor nemen?
123
pi_7053595
quote:
Ik heb je emailtje beantwoord echter hij komt terug , unable to deliver etc etc.

Voeg me anders even bij op icq , 32096880 dat praat wat makkelijker , ohw die staat bij mij altijd aan, dus mocht je geen reaktie krijgen dan ben ik er niet

Speak only if it improves upon the silence....
pi_7055721
ik heb je tevens ook gemaild maar het mailtje kwam ook terug, zou jij mij anders kunnen mailen: odebeijer@hotmail.com >>> heb namelijk wel interesse.
pi_7055740
Ik bied een 10'tje
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_7060577
Nieuw model zegt ie, hoe oud is die wel niet.

* kareltje_de_grote heeft thuis ook nog twee modellen liggen, een hele oud model en een iets minder oud model

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')