het interesseert mij vaak echt geen balquote:
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.quote:Op maandag 25 april 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer verschillende dingen te eten. Vorige week zelfs rijst op, terwijl ik dat eerst echt niks vond om te eten![]()
Ik kreeg net een dartpijl lichtjes in mijn voet. Heb je hier wat over te opiniėren?quote:Op maandag 25 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.
Ik vond het mooi.quote:Op maandag 25 april 2016 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Willem gezien over Johan.
Werd ook beetje emotioneel van
Had wel meer schokkend einde verwacht gezien veel reactiesquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en alles
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
Behalve vlees.quote:Op maandag 25 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.
Welke serie?quote:Op maandag 25 april 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
omg ik kijk een serie en er gebeuren telkens dingen die echt zo kut zijn voor de hoofdpersoon aaaargh. Kan er niet tegen
Ik heb een topic in TRV gelezen over Iran als reisland. Ik krijg dat nu niet meer uit mijn kop.quote:
En dus haat je dan jezelf?quote:Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik heb een topic in TRV gelezen over Iran als reisland. Ik krijg dat nu niet meer uit mijn kop.
Ja, die karaktertrek dat ik geen mensen of dingen los kan laten vind ik best irritant ja.quote:
jane the virginquote:
Willem haat Ajax ook gewoon natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Terwijl supporters elkaar dood haten waren zij gewoon matties
Nee johquote:Op maandag 25 april 2016 23:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Willem haat Ajax ook gewoon natuurlijk
Jaaaa heel erg leukquote:
Jawel want die hebben zijn ouders vermoord.quote:
Ahhh ja ga even kijken zoquote:
Nee ik ga zo Game of Thrones kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh ja ga even kijken zo
het is even inkomen maar echt heel erg leuk![]()
ja daarna danquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga zo Game of Thrones kijken.
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
elan kom je echt naar arnhem met koningsdag of was dat een grapje
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.
Ga jij ook stad in nog?
Zo zoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.
Ga jij ook stad in nog?
Nee kan niet, kijk ik teveel door elkaar. Maar ik ga hem wel kijken als ik even niks meer heb. Moet eerst Orphan Black nog verder kijken.quote:
Baasquote:
Onder spoiler?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zo
Nee ben bij mijn ouders
heb geen zin in die drukte![]()
+ iets wat te veel over mijn huis zegt dat ik hier dus niet kan posten
hoezoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas
Maar ze gaan deleten en je strike geven
hoezo engquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zo
Nee ben bij mijn ouders
heb geen zin in die drukte![]()
+ iets wat te veel over mijn huis zegt dat ik hier dus niet kan posten
nee want dan kunnen fokkers het ook nog lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |