Hier wat lekkere screens:
Tegen die tijd ben ik misschien net klaar met SC dus word het voor mij toch weer tijd om te gaan racen
maar k vin et er neit echt super uit zien eik
quote:Niet?? Ik kan me nog herrineren dat de dag aanbrak dat GT2 uitkwam op de PS2, daar gilde ik al van de beelden.. en had ik stoute dromen over hoe het er in de toekomst uit zoe moeten gaan zien.. dit benaderd dat toch wel aardig hoor!
Op woensdag 27 november 2002 11:48 schreef mabit het volgende:
maar k vin et er neit echt super uit zien eik
quote:maar ben ook niet zo'n overall game fanaat...
Op woensdag 27 november 2002 11:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Niet?? Ik kan me nog herrineren dat de dag aanbrak dat GT2 uitkwam op de PS2, daar gilde ik al van de beelden.. en had ik stoute dromen over hoe het er in de toekomst uit zoe moeten gaan zien.. dit benaderd dat toch wel aardig hoor!
Kortom: het klinkt leuk en ziet er beter uit dan hoe het een paar maanden terug werd gepresenteerd. Maar ik moet het nog zien Voorlopig moet ik nog ergens Sega GT 2002 scoren (en dan niet in zo'n kut Sega-pack achtige vorm, maar single game uitvoering)...
quote:zit je dan niet op het verkeerde forum?
Op woensdag 27 november 2002 11:52 schreef mabit het volgende:[..]
maar ben ook niet zo'n overall game fanaat...
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:47 schreef Bastard het volgende:
12000 polygonen per auto belooft al heel wat, een uniek schademodel erbij wat zorgt dat de auto word opgedeeld in vlakken klinkt nog leuker, en wat dan helemaal lekker klinkt, is dat hij eind januari uit komt in Europa en zal naast de Xbox ook nog eens uitkomen op de Gamecube, Playstation 2 en PC!!
Zelf ben ik een liefhebber van racegames, en daarnaast ook nog eens Mercedes fan dus toen ik zag dat de er allemaal oude en nieuwe modellen in zaten keek ik wel ff blij!Hier wat lekkere screens:
Tegen die tijd ben ik misschien net klaar met SC dus word het voor mij toch weer tijd om te gaan racen
De papa van Smotsie bezat namelijk zo'n oppergeil racemonster, en had aan kleine Smots beloofd dat hij deze auto zou erven, als de papa van Smots er niet meer was.
Ja, totdat die gore teringhufter een aanbod kreeg wat 'ie interessant genoeg vond, en de auto doodleuk verkocht.
Het gaf de Smots dan ook ONT-ZET-TEND veel genoegdoening om later te horen dat zijn papa al het geld van de auto met beleggen was verloren.
quote:Terecht.. bloedmooi zon oudje namelijk!
Op woensdag 27 november 2002 15:02 schreef Smots het volgende:
Het gaf de Smots dan ook ONT-ZET-TEND veel genoegdoening om later te horen dat zijn papa al het geld van de auto met beleggen was verloren.
quote:MIJN NAAM
Op vrijdag 6 december 2002 11:32 schreef Bastard het volgende:
OMG
[afbeelding]
quote:Ik kan het raden maar jij bent niet echt een racegamen liefhebber en/of een mercedes liefhebber.. toevallig ben ik beide!
Op zaterdag 7 december 2002 10:02 schreef Chocobo het volgende:
- edit - laat maar,...........mijn post zoog !
quote:Nee,....ik plaatste 2 pics die jij al gepost had.
Op zaterdag 7 december 2002 10:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kan het raden maar jij bent niet echt een racegamen liefhebber en/of een mercedes liefhebber.. toevallig ben ik beide!
quote:Owww.
Op zaterdag 7 december 2002 10:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,....ik plaatste 2 pics die jij al gepost had.
quote:Ik zei toch dat mijn post zoog !
Op zaterdag 7 december 2002 10:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Owww.
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:16 schreef gijsje79 het volgende:
word nu echt tijd dat ik die X-Box moet hebben.
quote:Ha,.........een newbie
Op zondag 8 december 2002 10:32 schreef Topper_Harley het volgende:
ik HAAAAAT consoles
quote:Bedankt voor uw zinloze post, u bent de zwakste schakel, tot ziens
ik HAAAAAT consoles
quote:Wij willen u, met het hele team van gam en #gam (en de rest die hier vaak komt), ontzettend hartelijk bedanken voor uw waanzinnig fijne mededeling!
ik HAAAAAT consoles
Maar ff ter zijde, op welke consoles komt 'ie allemaal???
-dat laatste: sorry, i heb het gezien -
quote:
ik HAAAAAT consoles
quote:The feeling's mutual, kid.
ik HAAAAAT consoles
quote:Simpel.. NIET WHOEHAHAHAHA!!
Op donderdag 26 december 2002 12:42 schreef vosss het volgende:
En wanneer komt die op de pc uit??
quote:Je schrijft anders zelf van wel
Op woensdag 27 november 2002 11:47 schreef Bastard het volgende:
12000 polygonen per auto belooft al heel wat, een uniek schademodel erbij wat zorgt dat de auto word opgedeeld in vlakken klinkt nog leuker, en wat dan helemaal lekker klinkt, is dat hij eind januari uit komt in Europa en zal naast de Xbox ook nog eens uitkomen op de Gamecube, Playstation 2 en PC!!
Zelf ben ik een liefhebber van racegames, en daarnaast ook nog eens Mercedes fan dus toen ik zag dat de er allemaal oude en nieuwe modellen in zaten keek ik wel ff blij!Hier wat lekkere screens:
quote:He dammit ja
Op donderdag 26 december 2002 13:06 schreef vosss het volgende:[..]
Je schrijft anders zelf van wel
Waarom vraag je het dan?
quote:Misschien heb je het nog niet helemaal goed begrepen.. maar alle bestaande Mercedessen zitten in het spel
Op donderdag 26 december 2002 14:43 schreef KeeZ het volgende:
zwaar hevig filmpje met jordan and baker op de achtergrond... dit waren dus zo te zien 2 gloednieuwe CL 55'ers... MAar welke auto's zitten er nog meer in die game ??? iemand info of..... (ik bedoel dus welke type mercedessen)
quote:een woord:
Op donderdag 26 december 2002 13:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Simpel.. NIET WHOEHAHAHAHA!!
quote:Veel plezier, emulator speelt klote!!
Op donderdag 26 december 2002 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
emulator
quote:Ik dacht beide te doen
Op zaterdag 28 december 2002 19:07 schreef WouteRF het volgende:
Ziet er vooralsnog erg goed uit, spel staat voor midden februari dus wordt nog lastige keus : Mercedes Benz World Racing of Racing Evoluzione..
Mijn hart ligt toch echt bij racegames!
quote:Dan zou ik voor deze Mercedes gaan. REV (staat nu toch bekent als APEX ofzo) heeft volgens mij geen schademodellen.
Op zaterdag 28 december 2002 19:07 schreef WouteRF het volgende:
Ziet er vooralsnog erg goed uit, spel staat voor midden februari dus wordt nog lastige keus : Mercedes Benz World Racing of Racing Evoluzione..
1 ik vind ouwe bakken lelijk
2 geef mij maar wat meer variatie wat betreft auto merken
quote:Wel
Op zaterdag 28 december 2002 19:23 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Dan zou ik voor deze Mercedes gaan. REV (staat nu toch bekent als APEX ofzo) heeft volgens mij geen schademodellen.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 10:49 schreef WouteRF het volgende:[..]
Wel
quote:1. dan pak je toch de nieuwe(re) modellen
Op vrijdag 3 januari 2003 10:02 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ziet er mooi uit maar:1 ik vind ouwe bakken lelijk
2 geef mij maar wat meer variatie wat betreft auto merken
quote:op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
Op woensdag 17 september 2003 15:15 schreef uberlamer het volgende:
cool spel zeg. ik heb em gespeeld. en hoe ik eraan kom daar zullen we het niet over hebben. het enige nadeel is het geluid, dat is niet echt super, dat had wel iets realistischer gekunt.
Maar hij is dus wel gaaf?
quote:mIRC inderdaad
Op woensdag 17 september 2003 15:19 schreef vosss het volgende:[..]
op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
quote:Hijs zeker gaaf, lekker driftend door de bocht
Op woensdag 17 september 2003 15:19 schreef vosss het volgende:[..]
op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
En met de G lekker of terrein crossen...
Whoei
quote:heb inmiddels 300mb binnen, wel een beetje langzame verbinding hier (zo rond de 90 kb/s) maar ach, het is voor niks dus dan moet je ook niet klagen zeg ik maar altijd
Op woensdag 17 september 2003 16:39 schreef uberlamer het volgende:[..]
mIRC inderdaad
. Ja hij is 1.2G groot, duurt ff voordat je em binnen hebt. maar het is zeker het proberen waard, hij loopt ook lekker vergeleken met NFS.
ontopic:
Het geluid viel tegen zei je? Wat bedoel je daar mee, geen 5.1 ondersteuning ofzo, of gewoon slecht geluid van de motoren of alle auto's klinken bijna hetzelfde?
verklaar je nader aub
ps: het ziet er wel gaaf uit afgaande opp de screens
quote:Het geluid is niet mooi soepel, het is een beetje krakerig (komt denk ik door m'n gare hardware
Op woensdag 17 september 2003 16:42 schreef vosss het volgende:[..]
heb inmiddels 300mb binnen, wel een beetje langzame verbinding hier (zo rond de 90 kb/s) maar ach, het is voor niks dus dan moet je ook niet klagen zeg ik maar altijd
ontopic:
Het geluid viel tegen zei je? Wat bedoel je daar mee, geen 5.1 ondersteuning ofzo, of gewoon slecht geluid van de motoren of alle auto's klinken bijna hetzelfde?verklaar je nader aub
ps: het ziet er wel gaaf uit afgaande opp de screens
Ook het schakelen met de automaat is niet helemaal leuk. Hij schakelt altijd over bij de redline, dat is jammer. Het zou wel lekker zijn als je em ff in de economy stand kon zetten (als bij de echte benzen), dat ie bij weinig toeren doorgeschakeld. Dat je lekker kan cruisen, maargoed je kan niet alles willen.........nou dat.
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 17-09-2003 16:55]
quote:Heerlijk toch? Daarvoor hoef je niet naar de winkel te lopen
Op woensdag 17 september 2003 18:25 schreef vosss het volgende:
time left: 2 hours 42 mins 12 secs
quote:ja, maar volgens mij is daar de voeding van stuk ofzo?!
Op woensdag 17 september 2003 18:44 schreef uberlamer het volgende:
[Offtopic gelul] hé vosss heb je ook een stuurtje enzo met pedalen? dat is wel gaaf met dit spel.[/Offtopic gelul]
Dat doet ie dus niet, en ook als ik hem met de laatste drivers installeer werkt ie niet meer
zo'n force feedabck stuur is dat van thrustmaster dacht ik
da's idd wel erg gaaf ja
ontopic: ik zal eens kijken of ik nog wat filmpjes of plaatjes kan vinden over dit spel
quote:Hmmz, ik heb hier een Logitech Momo Racing stuur met Force Feedback. Als ik de voeding eraf haal stuurt ie heel licht en met voeding heel zwaar, want dan werkt de elektro-motor.
Op woensdag 17 september 2003 18:47 schreef vosss het volgende:[..]
ja, maar volgens mij is daar de voeding van stuk ofzo?!
normaal als je die aan je pc hangt beweegt ie toch al bij het opstarten van windows?!Dat doet ie dus niet, en ook als ik hem met de laatste drivers installeer werkt ie niet meer
zo'n force feedabck stuur is dat van thrustmaster dacht ik
da's idd wel erg gaaf jaontopic: ik zal eens kijken of ik nog wat filmpjes of plaatjes kan vinden over dit spel
quote:dat doet ie dus bij mij niet meer, die servo's zegmaar doen helemaal niks dus je kan gewoon los sturen
Op woensdag 17 september 2003 18:58 schreef uberlamer het volgende:[..]
Hmmz, ik heb hier een Logitech Momo Racing stuur met Force Feedback. Als ik de voeding eraf haal stuurt ie heel licht en met voeding heel zwaar, want dan werkt de elektro-motor.
ontopic:
het ziet er wel best stoer uit moet ik zeggen
http://www.gamespot.com/pc/driving/mercedesbenzworldracing/downloads.html
daar kun je een demo downloaden, ik geloof dat je je wel eerst moet registreren
Hier was ik ff aan het kachelen in een C32AMG T (station). Dat loopt goed kan ik u mededelen!
De E400 CDI '02, mooie wagen, alleen niet zo heeel snel
De S55 AMG blijft toch het mooist!
De CLK500 '02. Vette bak. ASR uitzetten en blazen maar.
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 17-09-2003 19:21]
Zal ik eens halen dan als ie flink afgeprijsd is
quote:Jazeker, A / C / E / S / ML / G / CLK / SLK / SL / CL etc.
Op woensdag 17 september 2003 22:13 schreef gieling het volgende:
zitten in dit spel eigenlijk alle auto's van mercedes? o.a. ML serie?
quote:nee cd 2 ging fout na 200 mb ofzo, resume werkte ook niet meer fatsoenlijk
Op woensdag 17 september 2003 21:11 schreef uberlamer het volgende:
hé vosss, heb je em al binnen?
Kan je mij hem niet opsturen op een cd'tje?? want die kutservers bij packetnews doen het allemaal niet meer lekker
quote:Heb em vanaf de HDD geinstalleerd. Daarna heb ik de rest er weer afgehaald vanwege gebrek aan ruimte........
Op zondag 21 september 2003 23:23 schreef vosss het volgende:[..]
nee cd 2 ging fout na 200 mb ofzo, resume werkte ook niet meer fatsoenlijk
Kan je mij hem niet opsturen op een cd'tje?? want die kutservers bij packetnews doen het allemaal niet meer lekker
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 22-09-2003 17:39]
quote:eeuwig zonde
Op maandag 22 september 2003 17:23 schreef uberlamer het volgende:[..]
Heb em vanaf de HDD geinstalleerd. Daarna heb ik de rest er weer afgehaald vanwege gebrek aan ruimte........
Sorry.....
Dit is die DTM 2000 :-)
verder kreeg ik hem niet...
Blah waarom kom ik niet zo ver
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 25-09-2003 14:42]
quote:Je moet de missie "The Measure Of Things" hebben en dan rijd je in een test CLK GTR, deze loopt "iets" harder.
Op donderdag 25 september 2003 14:33 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]Dit is die DTM 2000 :-)
verder kreeg ik hem niet...
Blah waarom kom ik niet zo ver
[afbeelding]
Je moet bovenin de ring rijden (zover mogelijk naar buiten), zodat je lekker schuin hangt en dan rustig doorblazen.
Dan krijg je dit:
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 25-09-2003 17:22]
quote:Volgens mij alleen split screen.
Op donderdag 25 september 2003 17:28 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]Zow dis me max, met Keyboard
je kan toch ook online met dit spel?
quote:Denk dat je of Gt3 of de PSX bedoelde.
Op woensdag 27 november 2002 11:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Niet?? Ik kan me nog herrineren dat de dag aanbrak dat GT2 uitkwam op de PS2, daar gilde ik al van de beelden.. en had ik stoute dromen over hoe het er in de toekomst uit zoe moeten gaan zien.. dit benaderd dat toch wel aardig hoor!
<edit> ik zie nu pas hoe oud die reactie is
</edit>
edit: ik was het schade model aan het testen en kwam in het water terecht. Vreemde auto's
[Dit bericht is gewijzigd door BLADEZZ op 26-09-2003 22:02]
Spel heb ik trouwens voor 30 euro zien liggen bij Toys R Us
FF met een rammelbak aan het boeken
Gaat goed tot nu toe
Ook maar ff bezig geweest met de DTM
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 27-09-2003 19:17]
quote:Had je em zeker op 100% arcade staan?
Op zondag 28 september 2003 18:50 schreef Boink het volgende:
in 1x was me teller weg
[afbeelding]
quote:Nee 100% simulation juist
Op dinsdag 30 september 2003 17:12 schreef uberlamer het volgende:[..]
Had je em zeker op 100% arcade staan?
Zal mij benieuwen of ie leuk is.
Moet zo eerst naar leeuwarden
Nou ja ik w8 af
quote:Netjes
Op dinsdag 30 september 2003 17:14 schreef Boink het volgende:[..]
Nee 100% simulation juist
quote:Jep de C32 AMG
Op woensdag 1 oktober 2003 16:17 schreef uberlamer het volgende:[..]
Netjes
Was het een C32 AMG?
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 01-10-2003 16:36]
Grafisch gezien is de game echt een plaatje. Vooral de omgevingen zien er indrukwekkend uit. Vooral de afwisseling valt op. Je rijdt zowel door landelijke als stedelijke gebieden. Naast en boven de weg valt er soms bijna meer te beleven dan erop. Vooral in de lucht is het druk: ballonnen, vliegtuigen, helikopters, zelfs UFO's, je kunt het zo gek niet bedenken of het komt overvliegen. Soms een beetje overdone en minder realistisch, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Opvallend zijn ook de details die gebruikt worden voor de diverse interieurs en dashboards. Het Skai-leer, de wortelnoten houten elementen en de chroom finishing: het zit er allemaal in. Voer voor Mercedes-fans dus. Andere leuke gimmick: de nagels van sommige vrouwelijke bestuurders zijn in cockpit-view keurig voorzien van nagellak. Stylish en prima passend bij een merk als Mercedes.
Schumacher AI
Als het gaat om de rij-eigenschappen van Mercedes World Racing dan blijkt dat de game eigenlijk een beetje hinkt op twee gedachten: er is zowel aandacht geschonken aan de liefhebbers van het arcadegenre als aan de echte simulatiefreaks. Dat komt tot uiting via een speciale schuifbalk waarmee je de mate van simulatie of arcade kunt instellen. Breng je hier veranderingen in aan dan heeft dat ook gevolgen voor de in het spel aanwezige AI. Hoe meer nadruk je als speler geeft aan het arcadegehalte, hoe makkelijker de computertegenstanders bij je vandaan kunnen rijden. De AI is dynamisch, maar je kunt hem ook op een bepaald niveau vast zetten. Dat is wel prettig aangezien op een niveau van rond de zeventig procent je al tot op de bodem moet gaan om je tegenstanders te temmen. De CPU-tegenstanders maken namelijk bijna nooit een fout; echte Schumacher AI dus. Klein nadeel is dat de wagens in het begin van het spel wat aan de trage kant zijn. Dit zorgt, in combinatie met het simulatie-gehalte, aanvankelijk voor een iets te trage rijervaring. Echte coureurs raden we aan in het begin in ieder geval meteen de remhulp uit zetten, Als je wat verder komt in het spel krijg je echter snellere wagens tot je beschikking en wordt de gameplay weer wat sneller.
Conclusie
Om maar weer eens een open deur in te trappen en er gelijk mee in huis te vallen: Mercedes Benz World Racing is zeker géén Gran Turismo 3. Maar: de auto's zien er zeker gelikt en realistisch uit met veel oog voor details. Zeker als je beseft dat deze game de eerste echte serieuze racegame is van TDK, is het resultaat zeker niet iets om je voor te schamen. We kennen gevestigde namen die het er wel eens slechter vanaf hebben gebracht. Fans van Mercedes die geen bezwaar hebben tegen de langzame start van WorldRacing zullen zich een lange tijd met deze game kunnen vermaken. Echter: de concurrentie op de Xbox is moordend, zeker in het racegenre, met Racing Evoluzione net achter de rug en DTM Race Driver in het vooruitzicht. Wat dat betreft kan Mercedes WorldRacing zich op maken voor een harde strijd. Toch denken wij dat de game voldoende in huis heeft om, wellicht in een toekomstig deel twee, uit te groeien tot een volwaardige concurrent. TDK heeft wat mij betreft met dit spel in ieder geval een uitstekende startpositie verworven.
bron: www.gamez.nl
edit: het is wel een XBOXreview
Vroeg me trouwens ook steeds af of dit nu een race game was of een flight sim
quote:hoe dat zo
Op woensdag 8 oktober 2003 15:40 schreef interp het volgende:
Vroeg me trouwens ook steeds af of dit nu een race game was of een flight sim
edit: al die vliegtuigen die overvliegen. Bedoel je dat ?
quote:het is wel raar als je ergens tegenaanknalt dat je dan verder kan rijden. ook met 250 KMH.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:40 schreef interp het volgende:
Ik -en blijkbaar ik alleen- vind dit een zeer slechte game.
De auto's zijn wel heel mooi daar niet van, de achtergrond gaat ook maar is tochal minder..
Kan eigenlijk gegronde reden geven waarom ik het zo slecht vind.. het mist iets imo.Vroeg me trouwens ook steeds af of dit nu een race game was of een flight sim
De graphics zijn erg mooi, mooie landschappen en veel variatie (hoewel het luchtverkeer soms ietwat overdone is, inderdaad).
De auto's rijden echt heerlijk, ik heb een force-feedback stuurtje met pedalen en daarmee is het echt leuk om dit spel te spelen.
Je kan heerlijk de bocht in sliden, om daarna net genoeg tegen te sturen en zo min mogelijk snelheid te verliezen. Vooral met de meer krachtige auto's (S en G klasse bijvoorbeeld) kan je echt lekker spelen in de bochten!
Minpunt is dat de tegenstanders nooit een fout maken, zelfs als ik ze vol van de weg beuk crasht ie niet, terwijl ik wel als 'unfair' bestempeld wordt....
Maar al met al een zeer vermakelijke en verslavende racegame!
quote:Mee eens. Alleen hebben de wagens bij 100% simulation niet zoveel grip. Maar misschien is dit in het echte leven ook zo
Op donderdag 9 oktober 2003 00:51 schreef ToMm het volgende:
Ik heb hem ook, en ik moet zeggen dat ik het een erg goed spel vind!De graphics zijn erg mooi, mooie landschappen en veel variatie (hoewel het luchtverkeer soms ietwat overdone is, inderdaad).
De auto's rijden echt heerlijk, ik heb een force-feedback stuurtje met pedalen en daarmee is het echt leuk om dit spel te spelen.
Je kan heerlijk de bocht in sliden, om daarna net genoeg tegen te sturen en zo min mogelijk snelheid te verliezen. Vooral met de meer krachtige auto's (S en G klasse bijvoorbeeld) kan je echt lekker spelen in de bochten!
Minpunt is dat de tegenstanders nooit een fout maken, zelfs als ik ze vol van de weg beuk crasht ie niet, terwijl ik wel als 'unfair' bestempeld wordt....
Maar al met al een zeer vermakelijke en verslavende racegame!
Als ik de bocht om ga en ik zit in de auto. Hoort het stuur dan te draaien?
daar draait ie wel en bij mij niet
Speel het nog steeds, heb al 1700 kilometer gereden...
Wel erg verslavend, maar ik krijg nu geen nieuwe auto's meer, terwijl ik nog 4 championships moet ofzo!
Weet iemand of er na de CLK-GTR en de DTM wagens nog nieuwe auto's worden geunlocked
Ik had de demo geprobeerd en toen meteen het spel gekocht voor 30¤ (PC versie).
Download even de recente patch voor betere force-feedback en physics. Met mijn MOMO-Force wiel werkt hij perfect.
Dit is het best uitziende racespel van dit moment. De omgevingen zijn supergroot met allemaal verschillende wegen en enorm veel objecten. Het leukste is wel dat je overal dwars door het landschap kunt rijden, zelfs op of onder water
quote:Ja precies
Op donderdag 16 oktober 2003 15:03 schreef ToMm het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:39 schreef Lamer_Deluxe het volgende:Ja precies
Hehehe, die developers zijn echt grappenmakers. Bij 1 level (Japan geloof ik) kon je onder water rijden, waarbij de bodem dus lekker hobbelig en gewoon getextured enzo is, freaks
Waar ik reed was het dan heel hobbelig. Wel jammer dat ze het wateroppervlak niet laten zien, maar het blijf leuk.
quote:gebruik maken van een joystick of een stuurtje.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:47 schreef BLADEZZ het volgende:
Hmm.. net een vriend gesproken die precies dezelfde versie heeft als mij () en die heeft wel een draaiend stuurwiel. Weet iemand hoe ik dat kan enablen?
ubervette game trouwens.
Klinkt goed. Ik heb er verder ook nog niets van gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:35 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Heeft iemand al informatie over World Racing 2??? Tijdens de Leipzig show afgelopen paar dagen zouden toch screenshots weggegeven worden... Geen mercedes meer maar Volkswagen AG dus ook audi enzo![]()
Bedankt, die van jou is ook leuk. Pepe the king prawnquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:37 schreef Dacide het volgende:
leuke avatar Lamer![]()
Sinds 29 Augustus 2003. Krijg ik nu een boete?quote:hoe lang gebruik je die al?
Daar is het forum toch voorquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:46 schreef Dieptriest het volgende:
aha, dat ziet er al beter uit....thnx for posting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |