ik ookquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?
het begon allemaal toen ik 16 jaar werd..quote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenNa mijn 16de kocht ik mijn eigen vreterij wel voor op mijn kamer haha. Mijn ouders kochten dat sowieso best wel weinig.
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
Nee. Moest ik maar genoeg eten bij het avondeten.quote:Op maandag 25 april 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..
quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jullie het lief vragen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, en kijk wat er van je is gekomenquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.quote:Op maandag 25 april 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?Achterlijk en totaal niet
Ik zag 1 filmpje waarin die heel overdreven struikelt en kijkt hoeveel mensen hem helpen.
Wat denk je dan dat je als een dikke lelijke turk met een boeventronie en dito kapsel je wordt geholpen door een oud dametje? wat een debiel
Oh, en het is 'zon'.
kan je net zo goed jouw posts lezen ja tochquote:Op maandag 25 april 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
De rest kijkt omdat ze graag plaatsvervangende schaamte willennvoelen.
ja, en dus?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?
Haha goeie grap hoor Harry!quote:Op maandag 25 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan je net zo goed jouw posts lezen ja toch
Klopt helemaal. Ik wordt gewoon oud en snap al die humor van die kutkinderen gewoon niet.quote:Op maandag 25 april 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.
Niveautjequote:
quote:Op maandag 25 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff dik shirtje kopen ja toch. geef tips
Ben je daar nu ook al bang voor?quote:Op maandag 25 april 2016 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen er kruipt hier een spinop de schuindakwandmuur van de zolder !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |