Als we Arrow als voorbeeld nemen dan kan het dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Ach, een ding scheelt, het kan niet slechter worden. Toch?
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:57 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Voor het geval van Flash vluchtend in een auto denk ik als noob zijnde: het zal ook niet lekker supersnel rennen als je brein en je evenwichtorganen zo scrambled zijn van 2 sonische aanvallen..
Volgende keer paar goede oordopjes in, leermomentje
Flash ziet "Black Canary", ziet dat feministische schreeuwdevice om dr nek. Flasht niet even heen en terug voor oordopjes. Barry gaat zeker verliezen van Zoomquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:57 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Voor het geval van Flash vluchtend in een auto denk ik als noob zijnde: het zal ook niet lekker supersnel rennen als je brein en je evenwichtorganen zo scrambled zijn van 2 sonische aanvallen..
Volgende keer paar goede oordopjes in, leermomentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Geweldige aflevering? Meen je dit nu echt? Man man man wat was dit kansloos. Joe die gewoon weer über dom doet. Barry die gewoon WEET, JA ECHT HIJ WIST dat Garrick een naam uit zn familie was. De kwaliteit van deze app was gewoon schandalig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:05 schreef Nic1 het volgende:
Geen geweldige aflevering, maar ben benieuwd naar seizoen 3. Flashpoint Paradox?
Zoom leek ook in Black Flash te veranderen op het einde?
Hij is nu een wandelende paradox ja. Flashpoint arc komt er aan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft ie nou niet zijn eigen origin story verpest en er eigenlijk voor gezorgd dat hij helemaal niet bestaat?
Supergirl? Kijken hoe ze zich daar uit gaan redden. Dat budget wordt ook bijna gehalveerd. Daarnaast was het vrij duidelijk dat het NIET in de zelfde universe zat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:04 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Hij is nu een wandelende paradox ja. Flashpoint arc komt er aan.
Las volgens mij dat er in de winter een Crossover event komt met alle DC series op CW. Flashpoint dus, waarmee ook Supergirl bij deze aarde komt waarschijnlijk.
Verder vond ik het maar een matige season finale. Vorig seizoen deed dat toch veel beter. De hele opzet van de race, Team Flash die de Flash opsluiten, het cliche dat Barry er toch niet voor Iris kan zijn... ugh. En dat laatste stukje... Tjah.. Komt een beetje uit het niks voor mij. "Oh we hebben een cliffhanger nodig, hey wat nou als Barry toch zijn mams redden gaat".
En natuurlijk zag iedereen al aan komen dat de man in het masker de echte Jay was aka Henry. Seizoen begon aardig, maar na de midseason break kon het mij niet echt meer pakken. Hoop dat seizoen 3 qua kwaliteit weer wat omhoog gaat anders drop ik de show net als Arrow.
Klopt het zit niet in het zelfde universum. Maar als ze een Flashpoint verhaal gaan doen, waar dit wel op lijkt. Dan is dit hoe zij Supergirl in the CWverse gaan krijgen. Denk dat the CW sowieso te veel hooi op de vork neemt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Supergirl? Kijken hoe ze zich daar uit gaan redden. Dat budget wordt ook bijna gehalveerd. Daarnaast was het vrij duidelijk dat het NIET in de zelfde universe zat.
Maarja, supergirl komt nu wel naar de CW...
Nja, om heel eerlijk te zijn. Ik denk dat na het einde van deze ep heel earth 1 storyline niet meer bestaat. Barry wist namelijk ALLES vanaf dat punt. Zijn ouders leven immers nog, eabard helpt em niet meer met opleiden etc. ALLES IS WEG.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:10 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Klopt het zit niet in het zelfde universum. Maar als ze een Flashpoint verhaal gaan doen, waar dit wel op lijkt. Dan is dit hoe zij Supergirl in the CWverse gaan krijgen. Denk dat the CW sowieso te veel hooi op de vork neemt.
Klopt, maar denk niet dat dat veel afleveringen zal duren. Barry ziet hoe alles slechter is nu en veranderd het dan weer terug. Sterker nog, het kan dus alleen opzet zijn voor het crossover event en word daar dan in opgelost.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nja, om heel eerlijk te zijn. Ik denk dat na het einde van deze ep heel earth 1 storyline niet meer bestaat. Barry wist namelijk ALLES vanaf dat punt. Zijn ouders leven immers nog, eabard helpt em niet meer met opleiden etc. ALLES IS WEG.
Heel eerlijk? ik voel mij als kijker gewoon niet serieus genomen. Deze invalshoek is gewoon te belachelijk voor woorden...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Klopt, maar denk niet dat dat veel afleveringen zal duren. Barry ziet hoe alles slechter is nu en veranderd het dan weer terug. Sterker nog, het kan dus alleen opzet zijn voor het crossover event en word daar dan in opgelost.
Dat heb ik bij de meeste afleveringen van seizoen 2 al. Waar ging het mis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heel eerlijk? ik voel mij als kijker gewoon niet serieus genomen. Deze invalshoek is gewoon te belachelijk voor woorden...
Je streeft het hele seizoen naar een big ass showdown met Zoom. Dan blijkt die fcking showdown een fcking drag race te zijn á la Fast and Furious. Vervolgens trekken ze alle clichés uit de kast. Een wapen dat jammed. Joe die meegezogen wordt naar Earth 2(Hoe vaak hebben ze dat geintje al niet geflikt?). Vervolgens zijn forensish onderzoeker mister Allen en Detective Joe West te dom om te bedenken dat GARRICK niet heel toevallig een familienaam van Barry is. Het acteerwerk van caitlyn toen ze Zolomon moest lokken was ook nog eens TENENKROMMEND...Zit die Iris ook nog eens helemaal blij te kijken en zeggen hoe goed ze het wel niet doetquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:16 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste afleveringen van seizoen 2 al. Waar ging het mis.
Dat haalt de woorden wel uit mijn mond ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je streeft het hele seizoen naar een big ass showdown met Zoom. Dan blijkt die fcking showdown een fcking drag race te zijn á la Fast and Furious. Vervolgens trekken ze alle clichés uit de kast. Een wapen dat jammed. Joe die meegezogen wordt naar Earth 2(Hoe vaak hebben ze dat geintje al niet geflikt?). Vervolgens zijn forensish onderzoeker mister Allen en Detective Joe West te dom om te bedenken dat GARRICK niet heel toevallig een familienaam van Barry is. Het acteerwerk van caitlyn toen ze Zolomon moest lokken was ook nog eens TENENKROMMEND...Zit die Iris ook nog eens helemaal blij te kijken en zeggen hoe goed ze het wel niet doet![]()
De hele serie wordt er al gebruik gemaakt door time remnants van Zoom zijn kant. Zitten ze te zeggen hoe on-etisch het wel niet is om die voor je karretje te spannen en dood te laten gaan, DOET BARRY HET ZELF OOK FF XD.
Vervolgens gaat Barry doodleuk naar het verleden zn moeder redden. Een volkomen onbegrijpelijke actie. Het is hem al zóó vaak duidelijk gemaakt niet te fcken met het verleden. Daarnaast is er een hele episode gewijd aan het verwerken van zijn moeders dood. Nee joh, just throw it all down the drain, ik ga alles doen wat ik gezegd heb nooit te doen. Uiteindelijk wist hij ALLES MAAR DAN OOK ALLES waar we twee seizoenen lang hebben naar zitten kijken. Weet je wat, breng de serie gewoon ten einde, alles wat we gekeken hebben heeft immers toch nooit plaats gevonden.
Daarnaast, als Hunter nu ook nog eens de Black Flash wordt, dan ben ik er helemaal klaar meequote:Op woensdag 25 mei 2016 13:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dat haalt de woorden wel uit mijn mond ja.
Hij is nu ook the Black Flash. Rood lightning embleem en ear pieces, zombie hoofd. Kan niet anders.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daarnaast, als Hunter nu ook nog eens de Black Flash wordt, dan ben ik er helemaal klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh. Oh God. Ik had het niet gezien. WAAR-DE-LOOS.
Maar dat maakt niet uit want The Flash heeft alles gewi... Oh nee want hij zit al in de speedforce en die kun je niet time affecten. Way to go boys!quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:27 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Hij is nu ook the Black Flash. Rood lightning embleem en ear pieces, zombie hoofd. Kan niet anders.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Suprise!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh. Oh God. Ik had het niet gezien. WAAR-DE-LOOS.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |