Kijk eventjes de serie Gotham. Die stad is ogenschijnlijk groter dan CC en daar zie ik ook maar 1 bureautje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
Wel weer grappig. Central city -waar misschien wel een miljoen mensen wonen- heeft blijkbaar maar 1 politiestation. Als daar iets mee gebeurt moeten ze een Subways in als alternatieve locatie ipv een van de andere bureaus die ze zouden moeten hebben
Maar goed, de serie heeft natuurlijk maar een paar indoor locaties waar gefilmd kan worden...

Dit ja.quote:

Ik moet zeggen, ik heb een bloed hekel aan zn vader. Heel irritant kereltje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dit ja.
Moet zeggen dat in deze episode de cast wel veel natuurlijker over kwam met elkaar. Weet niet of dat door de director of de schrijver komt, laat ze beide maar de nieuwe showrunner gaan worden.
Verder wel een aardige aflevering, maar dat is ook niet zo lastig na de laatste 3 afleveringen. Na de mid season break is het voor mij eigenlijk steeds slechter geworden.
En Henry die nu bij Barry zal blijven. Een grotere death flag konden ze niet planten.Maar ja Henry dood, en toevallig is zijn mam's maidens name Garrick, dus zal de gast in de iron mask wel de echte Jay Garrick zijn AKA Henry Allen.

Hij heeft the looks maar is geen geweldige acteur. Nog erger dan cisco cait.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb een bloed hekel aan zn vader. Heel irritant kereltje.

Cherisch the foooorce wee haaaave..quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Speedforce is life. Speedforce is love

Hey, dont insult ciscogod. Alhoewel ik de cisco van earth #2 leuker vondquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hij heeft the looks maar is geen geweldige acteur. Nog erger dan cisco cait.

We changed into people you are familliar with, to feel comfortable.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Speedforce is life. Speedforce is love

woooooooquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef shiznuts het volgende:
Je zou kunnen zeggen... het kwam een beetje geforceerd over...

Hij loste wel voor het eerst zelf het gevecht op sinds lange tijd het ingefluisterd te krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk heeft Barry nu door de tijd in the speedforce wat zelfvertrouwen gekregen en heeft hij niet elke week een peptalk nodig

Dit dus. Sloppy tweede helft van het seizoen. Een heel seizoen met 1 villain is duidelijk te veel. Volgend jaar liever twee kortere arcs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dit ja.
Moet zeggen dat in deze episode de cast wel veel natuurlijker over kwam met elkaar. Weet niet of dat door de director of de schrijver komt, laat ze beide maar de nieuwe showrunner gaan worden.
Verder wel een aardige aflevering, maar dat is ook niet zo lastig na de laatste 3 afleveringen. Na de mid season break is het voor mij eigenlijk steeds slechter geworden.
En Henry die nu bij Barry zal blijven. Een grotere death flag konden ze niet planten.Maar ja Henry dood, en toevallig is zijn mam's maidens name Garrick, dus zal de gast in de iron mask wel de echte Jay Garrick zijn AKA Henry Allen.

Laat Wally nog maar even totaal niet relevant zijn, wat een enorm saai karakter is dat in de serie. Kan ook aan de acteur liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:58 schreef Tamabralski het volgende:
Iedereen lijkt er vanuit te gaan dat Zoom wordt verslagen binnen nu en 2 afkeveringen Flash. Maar dit hoeft toch niet?
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
Ik denk dat Wally net als in de comics Speedforce kan absorberen. Jessie en Barry geven hun Speedforce tijdelijk aan Wally. Wally geeft Zoom zo snel klappen Dat Hunter pas beseft wat er gebeurt als ie het loodje heeft gelegd

De ironie van de "racisme" aantijgingen van gekleurde in Hollywoordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Tamabralski het volgende:
Mwah ze krijgen vast subsidies om kleur toetevoegen aan de cast.

Eisen worden vast gesteld. Geen bestiality bijvoorbeeld. Ook wat betreft diversiteit in je cast. Kuch "diversiteit"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De ironie van de "racisme" aantijgingen van gekleurde in Hollywoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |