Maar je eerste veronderstelling hoeft niet te kloppen.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Nober het volgende:
Als iedere vorige klant haar met condoom neukte is er niks aan de hand. Ze gaf gewoon aan dat ze meer met je wil doen, maar die hint was te moeilijk.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Ice2015 het volgende:
Het was opvallend dat zij niet paniek raakte dat ik haar vol spoot zonder condoom dus zij had het zo gepland
Of tot de kleine hem onder druipt over 9 maandenquote:Op maandag 25 april 2016 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes als je jezelf onder druipt over een paar weken/maanden
Ben je groot en sterk?quote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Ice2015 het volgende:
Het was opvallend dat zij niet paniek raakte dat ik haar vol spoot zonder condoom dus zij had het zo gepland
Nee dat niet helaas, vandaag wel een lekker bakkie koffie met haar gedronkenquote:Op maandag 25 april 2016 23:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ben je groot en sterk?
Kun je haar pimp niet worden, kun je der ook af en toe gratis neuken..
Je woont toch naast haar?
Toch wel veilig deze keer hoop ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:06 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Nee dat niet helaas, vandaag wel een lekker bakkie koffie met haar gedronken
Ze drinkt de koffie zwartquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:41 schreef Barrah het volgende:
[..]
Suikerzakje gebruikt? En ze is toch wel aan de zoetjes he.
Volgende keer wel wat lekkers bij de koffie regelen dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:18 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Ze drinkt de koffie zwart
En we hebben het over een eventuele 2e keer gehad
Ga ik zeker voor zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Volgende keer wel wat lekkers bij de koffie regelen dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |