Terechte klacht als ze nog bovenop je zit en jij niet normaal een topic kan openen met je gemotorboat.quote:
Sowieso dit doen, maar daar is TS blijkbaar te laf voorquote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Catkiller het volgende:
Zeg dat je gratis wil of anders de belastingdienst inlicht.
Dat doe je zelf, lutserquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Ice2015 het volgende:
Nee betalen was geen punt, dat weet je bij een prostituee, maar dat alles zonder condoomgebruik is gegaan
Of die nat was weten we niet, wel dat hij wakker werd met een slagboom die stevig omhoog wees op een verlaten militaire basis.quote:Op maandag 25 april 2016 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
al die reactiesdenken dat dit topic echt is
ts deelt gewoon even zijn natte droom met ons
Dan ga je toch zelf doompies kopenquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Ice2015 het volgende:
Nee betalen was geen punt, dat weet je bij een prostituee, maar dat alles zonder condoomgebruik is gegaan
Oh ja, dan is het wel een terechte klacht.quote:
Wat een mooie beeldspraak!quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Of die nat was weten we niet, wel dat hij wakker werd met een slagboom die stevig omhoog wees op een verlaten militaire basis.
4 Juni maar een HIV testje doenquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Ice2015 het volgende:
Hij moest betalen voor een gewillige dame die andere voor niets over haar heen laat gaan.quote:
Jij kan het weten hahahaquote:Op maandag 25 april 2016 13:20 schreef zovty het volgende:
Joh, de kans dat je iets oploopt is zo klein.
Zelfs als je door een homo met aids in je kont gebonkt wordt duurt het gemiddeld nog 10 zaadlozingen voor je eindelijk eens wat hebt.
Maar misschien neukt ze buiten haar werk om wel met allerlei wandelende ziektes. Het zou een fetish kunnen zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ach als toch al haar klanten wel een condoom gebruiken wat boeit het dan
wink ;pquote:Op maandag 25 april 2016 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahaa, ja klopt had ik wel eens gelezen op internet.
Joh, sowieso natuurlijk nooit een hoer neuken zonder condoom.quote:Op maandag 25 april 2016 13:23 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar misschien neukt ze buiten haar werk om wel met allerlei wandelende ziektes. Het zou een fetish kunnen zijn.
Netjes hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef Ice2015 het volgende:
Ik weet dat het ook mijn eigen verantwoording is om het met condoom te doen maar ik dacht niet helder na, het heeft me 150 euro gekost en ben ruim een uur met haar bezig geweest
Niks mis met een blijvende herinnering aan een mooie avond toch?quote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef Ice2015 het volgende:
Ik weet dat het ook mijn eigen verantwoording is om het met condoom te doen maar ik dacht niet helder na, het heeft me 150 euro gekost en ben ruim een uur met haar bezig geweest
Wat kost een beetje hoer dan normaal?quote:
gefeliciteerd u heeft een soa gewonnenquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Ice2015 het volgende:
Ik heb al een tijdje een buurvrouw uit Oost Europa die bijverdiend als prostituee, we hebben best goed contact maar ik wou eigenlijk ook wel een keer met haar maar durfde de stap niet te zetten, zaterdagavond was ze even bij mij en ik had eindelijk het lef om het te vragen, was geen probleem zei ze en het kon direct wel als ik wou, ik even geld gaan pinnen en weer terug, was erg fijn alleen alles is zonder condoomgebruik gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |