Tja, hipster-dingetjequote:Op maandag 25 april 2016 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
Die trend om overal maar je kinderen bij te slepen.
Hij heeft zich wel mooi terug geknokt anders...quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja zou zonde zijn als Tonny vertrekt. Maar als hij zich uit het veld laat slaan door zo'n mindere periode waarin hij wat minder speelt is het denk ik ook niet echt materiaal voor Feyenoord. Ben benieuwd waar hij méér aan spelen toe denkt te komen.
Ja zeker, maar hij wou toch niet bijtekenen omdat hij een paar weken/maanden op het tweede plan was beland? Als hij een transfer maakt naar het buitenland gaat hem dat ook geheid overkomen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel mooi terug geknokt anders...
Onzin. Als je onbetwist basisspeler bent, dan anderhalf seizoen amper minuten krijgt, en vervolgens een aantal keer een contractvoorstel krijgt waarin je alsnog een van de minderen bent, en gewoon minder krijgt dan diverse nietszeggende kansarmen a la Nelom, dan toont de club niet het vertrouwen wat ze hadden moeten tonen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja zou zonde zijn als Tonny vertrekt. Maar als hij zich uit het veld laat slaan door zo'n mindere periode waarin hij wat minder speelt is het denk ik ook niet echt materiaal voor Feyenoord. Ben benieuwd waar hij méér aan spelen toe denkt te komen.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Laten we vooral niet kijken dat het je beste voetballer in potentie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Probeer het anders nog een derde keer.quote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een opkomst! En wat zijn (de meeste) Rotterdammers toch lelijk... man man man
Dus het is voor hem vooral een geldkwestie? Dat vertrouwen heeft hij wel terugverdiend, lijkt me.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Als je onbetwist basisspeler bent, dan anderhalf seizoen amper minuten krijgt, en vervolgens een aantal keer een contractvoorstel krijgt waarin je alsnog een van de minderen bent, en gewoon minder krijgt dan diverse nietszeggende kansarmen a la Nelom, dan toont de club niet het vertrouwen wat ze hadden moeten tonen.
Bovendien is hij in hele moeilijke omstandigheden altijd keihard blijven knokken en heeft zich altijd opgesteld als een prof. En dat op zijn leeftijd.
Je zou je er op een maandagochtend maar mee moeten vermakenquote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Hij is nogal masochistisch aangelegd blijkbaar... Met zoveel faal in 1 persoon kan het niet andersquote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Er is hier niemand om te happen, iedereen staat op de Coolsingel.quote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een opkomst! En wat zijn (de meeste) Rotterdammers toch lelijk... man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |