abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2016 @ 22:09:11 #181
73386 Fazz
onderweg
pi_162231109
Gefeliciteerd Shandaly! *O*

Ik had gisteren een jarige dreumes peuter dus ik kom hier ook meeschrijven :)

De jarige job O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n kado :P (wel jammer dat hij er nog iets te klein is :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 mei 2016 @ 22:14:30 #182
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162231306
Gefeliciteerd met je verse peuter Fazz! Wat een leuk jongetje heb je daar O+

Shandaly ook natuurlijk gefeliciteerd met Femke! Zag al mooie foto's van haar op FB O+
  zondag 15 mei 2016 @ 22:24:11 #183
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162231726
Welkom en gefeliciteerd, Fazz! *O*
Wat een leuk jochie O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_162232314
Shandaly en Fazz, van harte gefeliciteerd!
  zondag 15 mei 2016 @ 23:01:13 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162232871
Fazz, gefeliciteerd met je verse peuter!
pi_162232879
Gefeliciteerd Shandaly met Femke

Ook gefeliciteerd en welkom Fazz met jouw peuter!

Ik heb mijn grote peuter net gewoon in een hoogslaper gelegd O+
Hij wou zo graag een hoogslaper! (En dreumes moest een peuterbedje, dus er moest sowieso een bed komen :@ )
We hebben eronder een zithoekje gemaakt met kussens en een boekenrekje. O+
  zondag 15 mei 2016 @ 23:05:43 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162233022
Wat klinkt dat knus! O+
pi_162233262
Welkom Fazz met je knapperd O+

Ik heb een sneutje. Sinds woensdag heeft S waterpokken en sinds vrijdagavond koorts erbij. Ze is echt ziek, wil alleen maar op mij hangen en slaapt heel veel. Ze drinkt gelukkig wel goed en eet wat yoghurt of fruit.
Ze ligt nu al een paar uur te slapen, in haar eigen bed. Dus dat is iig vooruitgang.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt en dat die stomme pokken verdwijnen. Ze zit echt helemaal onder ;(
  maandag 16 mei 2016 @ 07:18:25 #189
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162237099
K*t zijn die waterpokken he ;( Beterschap voor S, hopelijk is ze snel over de piek heen.

Loj, wat klinkt dat als een gezellig plekje! Hoe heeft hij geslapen?
pi_162237162
Fazz wat een gave loopfiets!

[ Bericht 92% gewijzigd door Goitske op 16-05-2016 08:22:50 ]
pi_162237333
Beterschap voor S.
pi_162237670
Beterschap butter!

Ow heeft heerlijk geslapen. Vanochtend stond hij nog eens z'n leeshoekje te bewonderen en toen zei hij: mama, dit is echt mooi!
O+
  maandag 16 mei 2016 @ 22:03:41 #193
73386 Fazz
onderweg
pi_162256321
Dank voor het welkom O+

Beterschap voor S, bf :* klinkt naar die waterpokken. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn, tot nu toe zijn alle kinderziektes ons nog bespaard gebleven :{

Leuk Loj, een hoogslaper :) hoe oud is je peuter? ik moet nog even inkomen hoe oud alle kinderen hier zijn :+

Vandaag was F onafscheidelijk met een van z'n kado's :D

SPOILER
  maandag 16 mei 2016 @ 22:24:43 #194
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162257108
Haha _O-
pi_162262237
Coole verse peuter :D 8-) Nog gefeliciteerd Fazz!
pi_162262259
Fazz. Nog gefeliciteerd met je verse peuter.
Wat een toffe foto

Loj, wat lief van Ow O+

Butter, hoe gaat het met S?

Hier gaat alles prima met Riley. Ze wordt echt groot qua doen en laten en is echt een heerlijk moppie.
Gisteren zijn we naar de Campina Boerderijdag gegaan en dat vond ze echt heel tof. Ze mocht geschminkt worden en wist meteen wat ze wilde worden. Een vlinder. O+
  dinsdag 17 mei 2016 @ 07:40:16 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162262316
:D Fazz!

En Loj, stoere peuter, met z'n hoogslaper!

Wat heerlijk Omen! En je klinkt altijd zo blij en gelukkig met Riley O+
pi_162262856
Welkom nieuwe peutermama's en gefeliciteerd!
Zo Loj! Wij willen ook op zijn tijd een hoogslaper, maar dat duurt nog ff. Hij ligt nu net prinsheerlijk in zijn peuterbed.
Ah Butter, naar!

B wilde gisterenmiddag niet slapen, alleen maar gekletst in bed. Na een uur maar uit bed gehaald, was het 's avonds drama. Niet willen slapen, krijsen, roepen dat ie pijn had, helemaal overstuur. Hij gaf aan dat zijn buik pijn deed. Gewone poep, normaal gegeten maar bleef maar krijsen zoals we hem helemaal niet kennen. Uiteindelijk toch maar een zetpil gegeven en naast hem blijven zitten totdat hij sliep. Ik had me erop ingesteld dat ik thuis met hem zou blijven vandaag, maar hij werd gewoon vrolijk wakker en bunkerde weer bij het ontbijt. Dus wel naar KDV gegaan, ben benieuwd vandaag.
pi_162263611
Omen wat een schattige foto's zag ik van Riley voorbij komen op fb! O+

Nog gefelicitaart voor alle jarigen die ik heb gemist *O*

Loj aan de hoogslaper! Als het goed is kunnen we een dezer dagen/weken ook de nieuwe slaapkamer van Djenna afhalen. Ze kan niet wachten! Dan kan kleine broer naar het peuterbedje want die is zijn ledikant een beetje zat aan het worden :X

Gisteren naar het Nijntje museum geweest! Was echt leuk!

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 17-05-2016 10:19:21 ]
pi_162264033
Leuke foto's! Nijntje museum is echt O+

F met z'n cadeaus :D
Hier is t ook de eerste echte kinderziekte.
We zijn net bij de ha geweest. Vanmorgen had ze weer koorts. Nu kuur gehad. Ze ligt nu weer te slapen. Zo maar de eerste dosis geven, da's altijd zo'n gedoe :')
pi_162264848
Leuk Twinkle!
Wij gaan binnenkort een keer op een maandag of vrijdag. Mijn vrouw is dan altijd vrij en ik masseer dan. Even een ochtend vrijplannen gaan we er met de trein heen met B. :) Hij is gek op treinen dus dubbel feest voor hem.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:34:32 #202
73386 Fazz
onderweg
pi_162266056
Leuk uitje zo met broer & zus Twinkle!

Wij gaan over een paar weken ook :+

Exode, slaapt B nog 's middags? Treinen lijkt mij ook erg leuk maar gezien zijn middagslaap wordt de tijd die ik daar dan kan blijven wel een stuk korter.

Hopelijk helpen de meds snel BF
pi_162266537
Fazz, B slaapt nog 's middags, tussen de 1,5 en 2,5 uur. Behalve dan dus gisteren....toen was slapen geen optie blijkbaar. Hij heeft het ook echt nog nodig anders stort ie om een uur of 17:00 in.
Voor ons is de trein naar Utrecht prima te doen: 8 minuten :) En wij gaan dan daar lunchen of in de trein. Als het daar lunchen wordt, slaapt B in de buggy, wandelen wij lekker door Utrecht.
Is dat geen optie? Slaapje in de buggy?

Centrum Utrecht vind ik zelf echt vreselijk met auto overigens. Het Nijntje museum ligt voor ons ook nog eens aan de andere kant van Utrecht dus wij moeten of helemaal om of door Utrecht heen. De trein is voor ons dus sowieso handiger en voor B dus leuker.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:15:10 #204
73386 Fazz
onderweg
pi_162266888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef exode het volgende:
Fazz, B slaapt nog 's middags, tussen de 1,5 en 2,5 uur. Behalve dan dus gisteren....toen was slapen geen optie blijkbaar. Hij heeft het ook echt nog nodig anders stort ie om een uur of 17:00 in.
Voor ons is de trein naar Utrecht prima te doen: 8 minuten :) En wij gaan dan daar lunchen of in de trein. Als het daar lunchen wordt, slaapt B in de buggy, wandelen wij lekker door Utrecht.
Is dat geen optie? Slaapje in de buggy?

Centrum Utrecht vind ik zelf echt vreselijk met auto overigens. Het Nijntje museum ligt voor ons ook nog eens aan de andere kant van Utrecht dus wij moeten of helemaal om of door Utrecht heen. De trein is voor ons dus sowieso handiger en voor B dus leuker.
Geen buggy aanwezig en de kinderwagen ligt al lange tijd op zolder :+ Heb wel een drager en dat werkt best als ik in beweging blijf maar in de trein zie ik dat niet gebeuren :')

Maar ik bedenk me net dat ik met een vriendin ga die 10 min treinen van Utrecht af woont. Ik kan natuurlijk gewoon daar een bedje maken om te slapen 8)7
pi_162270014
Is ook een oplossing Fazz!
B slaapt nog regelmatig in de buggy, op de camping wil hij vaak niet slapen 's middags dan ga ik met hem lopen en is het binnen no time :Z Ook pas geleden in de dierentuin, na zijn boterham gaat de buggy in ligstand en ga ik rustig rondjes lopen tot mijnheer slaapt, anders moet je altijd zo op de tijd letten.

Oh ja mijn kies gaat er toch niet uit, mijn eigen tandarts heeft er vandaag naar gekeken. Hij vindt een brug of plaatje echt onzin, daar heb ik een te goed gebit voor blijkbaar. Hij wil met alle liefde een implantaat plaatsen maar dat is nogal een ingreep. Hij gaat de zenuw van de kies verwijderen en de breuk vanuit de wortel lijmen. Stel dat dit niet de oplossing blijkt te zijn wordt het alsnog trekken en een implantaat. Na 01-01-2017 zei hij met een knipoog (ik heb dus geen tandartsverzekering).
pi_162273336
Even een crosspost uit dreumestopic
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Even een andere vraag: L is 8 april ingeent tegen (BMR). 8 dagen later werd hij ziek, 4 dagen hoge koorts en kenmerkende mazelenuitslag op vooral buik en rug, maar ook op andere plaatsen. Maar hoe snel zou die uitslag weg moeten zijn? Hij is op zich beter, maar de vlekjes gaan niet echt weg en dat vind ik raar.. Moet ik daar toch mee naar de dokter? Iemand ervaring?
Hier iemand met ervaring met zo lang uitslag na de de BMR?
pi_162290695
Fijn zo'n tandarts, exode. ^O^ .
Slaapt hij ook niet in de drager, Fazz? Na een uitje kan I op de terugweg als ik een eindje loopt meestal wel in de drager slapen.

watmoetikkiezen: ik weet alleen dat het inderdaad wel een week kan duren voordat er een reactie komt op de BMR. Maar als die uitslag niet overgaat, zou ik wel even de huisarts bellen. Beetje afhankelijk wel van hoe erg het is. I had wat vlekjes op haar benen, dat heeft een paar dagen geduurd geloof ik.

Ik kreeg deze foto net doorgestuurd van het kdv. Dat is toch echt om blij van te worden als je op je werk zit. :) .

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162305477
Ah, leuke foto! Ben bij de huisarts geweest.. hij vond t niet echt zorgelijk, maar t moet nu wel binnen een week duidelijk verbeteren, anders terug..Hij wilde t trouwens wel melden bij t Lareb als bijwerking van de vaccinatie.
pi_162311215
Franny wat een lieve foto weer van I! O+

Wij mochten vandaag weer naar het cb. Hoe ging de 2 jaar afspraak bij jullie? Er is bij T en S helemaal niet naar het hartje/longen geluisterd, geen buikje onderzocht etc. Ik had verwacht dat dat wel gedaan zou worden. Niet dat die dingen een must zijn hoor, maar ik vraag het me gewoon af, ook omdat dit een jongeman was die ik nog nooit eerder heb gezien bij het cb. T en S deden verder alle trucjes, dus ze mochten met sticker terug naar huis. ;)

Stats van T: 90cm en 13.4 kilo.
Stats van S: 91cm en 14.3 kilo.

Je ziet nu aan het gewicht wie de actiefste van de twee is. T eet zich altijd helemaal suf, maar zijn lengte/gewicht verhouding valt beter uit dan die van S. Ze zitten beiden rond het gemiddelde dus niets spannend verder, maar ik vond het wel grappig dat er nu voor het eerst een vrij groot verschil in gewicht is. Dat was namelijk tot nu toe altijd maar maximaal een onsje.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:44:35 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162311369
2 jaar is bij de arts toch? Die luistert hier altijd wel naar longen en hartje. Buikje weet ik eigenlijk niet meer. Misschien is ie het vergeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')