SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met z'n kado(wel jammer dat hij er nog iets te klein is
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 17-05-2016 10:19:21 ]
Geen buggy aanwezig en de kinderwagen ligt al lange tijd op zolderquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef exode het volgende:
Fazz, B slaapt nog 's middags, tussen de 1,5 en 2,5 uur. Behalve dan dus gisteren....toen was slapen geen optie blijkbaar. Hij heeft het ook echt nog nodig anders stort ie om een uur of 17:00 in.
Voor ons is de trein naar Utrecht prima te doen: 8 minutenEn wij gaan dan daar lunchen of in de trein. Als het daar lunchen wordt, slaapt B in de buggy, wandelen wij lekker door Utrecht.
Is dat geen optie? Slaapje in de buggy?
Centrum Utrecht vind ik zelf echt vreselijk met auto overigens. Het Nijntje museum ligt voor ons ook nog eens aan de andere kant van Utrecht dus wij moeten of helemaal om of door Utrecht heen. De trein is voor ons dus sowieso handiger en voor B dus leuker.
Hier iemand met ervaring met zo lang uitslag na de de BMR?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Even een andere vraag: L is 8 april ingeent tegen (BMR). 8 dagen later werd hij ziek, 4 dagen hoge koorts en kenmerkende mazelenuitslag op vooral buik en rug, maar ook op andere plaatsen. Maar hoe snel zou die uitslag weg moeten zijn? Hij is op zich beter, maar de vlekjes gaan niet echt weg en dat vind ik raar.. Moet ik daar toch mee naar de dokter? Iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |