12 juni, duurt nog vet lang!quote:Op zondag 1 mei 2016 09:16 schreef LadyBlack het volgende:
Die laatste foto is zo mooi
En is ie echt al bijna 4?!
Gewoon bij Bol. Waarschijnlijk niet de goedkoopste optie, maar we moesten toch nog wat andere dingen ook bestellen. We hebben de gele.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:37 schreef Burdie het volgende:
Mooie foto's Phaidra, ik krijg er helemaal vakantiezin van.
Speaking of which, Franny waar heb jij de puddle jumper gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Pin-up is bij vrienden in huis waar we op bezoek waren.)"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Bij Jan was het fijn. Teun luisterd minder goed dus dat maakt het lastigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hela wat is het hier rustig!
Goitske heerlijk toch zulke snelle fietsers! Schiet het tenminste een beetje op als je ergens naartoe wiltE heeft het pas sinds deze week echt door!
Ik kwam even een ultieme peuterfoto laten zien.
[ link | afbeelding ]
De hele middag dag week al moe zijn en dat dan net compleet laten escaleren in een krijsbui omdat je moeder de zak snoepjes -die we net bij hoge uitzondering gekocht hebben (en al halfleeg is)- niet open wil doen, en dan met voornoemde zak snoep in je armen geklemd op het kleed crashen en in slaap sukkelen![]()
Succes dinsdag dan. Ik vond het erg zwaar de eerste keer oefenen. Hier maar 5 keer 1 halve dag per week en dan nog 2 halve dagen psz ik vond het persoonlijk erg veel. A.s maandag word lisa 4 en mag ze meteen de hele dag naar school.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
12 juni, duurt nog vet lang!![]()
Maar hij mag 10x een ochtend wennen op school, en gaat dan 2x per week. Dus dat begint al 10 mei!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou zo van haar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje te hyper om te gaan slapen nu. Mijn vriend is al bezig met het zesde boekje, geloof ik..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |