quote:
quote:
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebtquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
Ja want ik ben high class, bitch.quote:Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebt
catkiller hetenquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.
mindfuckquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
je kan toch delen met vrienden remiquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
jij ook, je puntquote:Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
snap ik want hij heeft een piemel
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boksquote:
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?
TARDIS.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
Goede humor heb je wel Hansiequote:
madelief en cachet zijn echt van die saaie nobody'squote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |