van 7.99 naar 8.99 naar 9.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?
wow heequote:
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computersquote:
showbox ken ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computers
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praatquote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
VERLAAT.DE.ZAAL.NU.quote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
2 schermen was dit, gaat een euro omhoog of zo.quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
wel de loveboat..quote:
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.quote:Op maandag 25 april 2016 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praat
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHAquote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99
quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHA
U jelly?quote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |