bedankt, de rest heb ik niet gelezenquote:
Goed gedaan. Hopelijk heeft dat weer een paar likes opgeleverdquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey had gister nog een Nederland mijn Vaderland plaatje gepost hier grgr
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr grquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha gekke boi hoorquote:Op maandag 25 april 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr gr
alleen maar treurnis die FB pagina, een en al domheidquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
blijkbaar nietquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
kon dat maarquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
beetje leven in de brouwerijquote:
Cachiequote:
Hai!quote:Op maandag 25 april 2016 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje leven in de brouwerij
[..]
Cachie
quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant opquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
heeft je zus een beetje slaapgebrek?quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.quote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant op
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit afquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijkenquote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.
quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
nee, alberto is voor niemand leuk..quote:Op maandag 25 april 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA KUN JE HUILLACHEN MAAR VOOR MIJ IS HET OOK NIET LEUK HOOR
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebtquote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
Hierna wegmisbruikersquote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
Dat is het probleem dus. Heb nog maar 4 dingen te doen en moet voor 1 juni af. Nog veel tijd dus.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit af
Jij mag ook.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
FOK! als sog is ook wel erg.quote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
gisteravond gekekenquote:
het is een tekenquote:Op maandag 25 april 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Ik word continue uitgelogd. Heb al zes keer overnieuw moeten inloggen.
God zij gezegendquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
succesquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
Aangegeven bij popoquote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen naar westerunie ipv illegale omg zin in poepoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |